• Hey mense... ik wil heel graag scene hair maar ik heb haar tot aan mn schouders en ik wil het dus lang hebben. Extensions zijn voor mij een beetje duur. Ik heb ook al is klip-extensions gehad, maar die liggen nu in de knup. En dan nog een probleempje, als ik mijn haar omhoog zet, dan zit het na 5 minuten alweer plat. Hoeveel haarlak enzo ik ook gebruik. Weet iemand een oplossing voor deze 2 problemen?

    http://www.scene-hair.net/wp-content/uploads/2008/06/scene-hair-2-520x693.jpg

    Dat haar wil ik graag...


    Gone...

    Pfoee... geen ideee >< maar waar had jij die klip-in extensions vandaan? :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik had ze hiervan...

    http://www.attitudeholland.nl/default.asp?webgroupfilter=74&groupfilter=-&alstart=20&artsearch=&artsearchmode=or&artsearchid=0&pageid=41


    Gone...

    Als je het omhoog toupeerd blijft het beter staan als je koret laagjes hebt met veel haarlak :'D En, ook met kort haar kun je een leuk scene kapsel krijgen hoor. Gewoon creatief zijn :'']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Dankje... maar ik heb het al ik hele korte laagjes... en dan blijt het nog niet staan.. De kapper heeft ook al is uitgedund maar het lukt nog niet :'( maar ik zal het is proberen... Maar ik wil graag dat het de hele dag zo omhoog blijft staan :'( en het zakt dus zo weer in....:S


    Gone...

    Anders moet je even op internet zoeken naar filmpjes over scene haar, misschien kunje daar tips over het touperen uit halen.. Misschien doe je het op een verkeerde manier waardoor het niet wil blijven staan. x']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    okii :)xD


    Gone...

    OMG!!! Mijn moeder vind het kapsel wat ik wil gewoon te duur [vanwege die extensions] maar die klip-dingen werken bij mij niet, want dat zijn van die smalle en ik moet van die brede hebben [die over de hele achterkant gaan], maar die kan ik nergens vinden :S En ik mag niet eens een lok gekleurd [blond :|] terwijl ik dat al is gehad heb :| omg...


    Gone...

    omg vind gy da kapsel mooi?

    komaan pak tog een gwn kapsel dan zoiet!

    Like : het kapsel..

    maar je moet het gwn echt touperen enzo!
    En heeel heeeel veel haarlak er in doen !! koop anders een extra strong ofzo?!

    of gell er in smere :P


    x


    i love you but you don't see it

    ik weet niet of jullie het weten
    maar
    je haar touperen is on-ge-loof-lijk slecht.
    je haar gaat er helemaal kapot van,
    en geloof me, daar kunnen ze bij de kapper écht niet mee lachen.


    One man's fun is another's hell.

    OMG!!! Mijn moeder vind het kapsel wat ik wil gewoon te duur [vanwege die extensions] maar die klip-dingen werken bij mij niet, want dat zijn van die smalle en ik moet van die brede hebben [die over de hele achterkant gaan], maar die kan ik nergens vinden :S En ik mag niet eens een lok gekleurd [blond :|] terwijl ik dat al is gehad heb :| omg...
    Die brede dingen zoek ik ook^^


    Sweet dreams will come true.

    ik weet niet of jullie het weten
    maar
    je haar touperen is on-ge-loof-lijk slecht.
    je haar gaat er helemaal kapot van,
    en geloof me, daar kunnen ze bij de kapper écht niet mee lachen.
    M'n moeder heeft 't vroeger ook gedaan... En wat is er zo slecht aan?


    Je haar elke dag stijlen is ook slecht.


    Sweet dreams will come true.

    (...)M'n moeder heeft 't vroeger ook gedaan... En wat is er zo slecht aan?


    Je haar elke dag stijlen is ook slecht.

    Da's wel waar ja. Maar niet als je er eerst een product in doet. Dan 'verbrandt' de stijltang dat product in plaats van je haar.
    Maar ehm, k weet niet meer precies hoe het was. Maar je maakt je haar 'dood' (ok, het is al 'dood', maar je begrijpt me wel xD)
    het gaat dan helemaal splitten, de puntjes eerst en zo helemaal verder.
    oke ik doe 't soms ook wel eens
    maar als je 't elke dag doet, geloof me vrij, daar krijg je spijt van.


    One man's fun is another's hell.

    (...)
    Da's wel waar ja. Maar niet als je er eerst een product in doet. Dan 'verbrandt' de stijltang dat product in plaats van je haar.
    Maar ehm, k weet niet meer precies hoe het was. Maar je maakt je haar 'dood' (ok, het is al 'dood', maar je begrijpt me wel xD)
    het gaat dan helemaal splitten, de puntjes eerst en zo helemaal verder.
    oke ik doe 't soms ook wel eens
    maar als je 't elke dag doet, geloof me vrij, daar krijg je spijt van.
    Doe het elke dag...xd


    Sweet dreams will come true.

    (...)Doe het elke dag...xd

    Dan hoop ik voor jou dat je geen problemen gaat krijgen bij de kapper (:
    ik deed 't eerst ook zowat elke dag. toen werd m'n haar écht lelijk. t ging helemaal kapot en de kapper kon er bijna niks meer mee aanvangen...


    One man's fun is another's hell.