• hey,bij ons vandaag bij biologie.Nou die gast had vandaag een plantenspuit mee.En de jongens deden een beetje lollig enzo en lachen om vage dingen.Dan spuit die Biologie leraar op de jongens en wij vet lachen.De jongens zochten allemaal dekking onder hun schriften enzo.Wij hun uitlachen:P .Maar hij was dus een beetje gestoord(de leraar)Hebben jullie ook zulke gestoorde docenten?xD


    Be yourself^^

    ja :|
    die van nederlands hij maakt dansjes alleen hij si iets van de 50 dus ze kome heel erg pedo agtig ovr:|


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ja een leerkracht die postzegels verzameld xD
    En dan zegt die zo ,, Amai da klinkt nerdy xD


    Your Butt is Mine!

    Waha. Wat een docenten van tegenwoordig.
    Een iemand van ons zegt dat hij knap is, heeft keer regendans gedaan. Een andere lag met een microfoon en een plastic bekertje te klooien & zat op een keyboard te rammen (Gewoon wat knoppen indrukken.)En zo hebben we wel wat meer :Y)


    I live for the applause, you will die for it.

    niet echt een gesttorde leraar maar wel een lollige, engelse leraar hij zei altijd tegen zo jongen uit me klas: hugo you're a fool! en dan met zo engels accent klonk dat zooow lollig. en bij de engelse lerares die ik nu heb hadden we een keer keiharde hardcore via de boxen uit het lokaal laten klinken terwiojl ze ff weg wasxD
    zooow lolxD


    Music is my drug, I need it all the time!

    Mijn mentor Ö
    Echt gestoord jonge! Ö
    hij is gym docent XD

    Wij zitten dus wel is een kring om problemen te besprken enzo XD
    (het lijkt op een rechtzaak ofzo XD)
    Iris praate een beetje te luid.& zij zat naast mij dus mijn mentor zo...
    Iris kom jij even hier zitten XD
    Zij gaat daar zitten,hij naast mij

    Mentor : Zo eindelijk samen XD
    En gaat dicht bij me zitten,
    Ik schiet zo in de lach net als iedereen XD

    Whahaa XD

    lerares engels.

    ze scheldt kinderen uit !!

    een meisje had een x deo gespoten op zich zelf en dat rook dat mens en toen schold ze haar uit voor k*t wijf trut idioot en alles vet erg !!
    dat meisje was vet geschrokken !:O


    i love you but you don't see it

    niet echt een gesttorde leraar maar wel een lollige, engelse leraar hij zei altijd tegen zo jongen uit me klas: hugo you're a fool! en dan met zo engels accent klonk dat zooow lollig. en bij de engelse lerares die ik nu heb hadden we een keer keiharde hardcore via de boxen uit het lokaal laten klinken terwiojl ze ff weg wasxD
    zooow lolxD

    En dat laatste heb je me helemaal niet verteld ofzo??
    Stomme vriendin :P

    Mijn Duits leraar is stom! Hij doet zoo achterlijk, en hij gaat alleen om met de mensen die FCTwente goed vinde.

    Mijn natuurkunde leraar. Hij zegt vaak als mensen door zijn uitleg heen praten: Dat vind ik niet leuk hóóóór! En als ze dan toch doorgaan: Dat vind ik echt een beetje jammer. En hij ging een sinaasappeldansje doen xD Ging hij balet doen door de klas heen XD Echt gestoord die vent, hij is 63!! XD


    Life is hard and then we die

    mijn geschiedenisleraar is egt fucking ergg
    gaat hij in zijn les allemaal zinnen gebuiken van:
    die egyptenaren vroeger gingen nooit chillen.
    die mummie is echt niet lauw.

    en nog meer van die woorden,
    hij probeert gewoon cool te zijn xD
    alleen jammer dat hij al 36 ofzo is xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    mijn leerkrachten?!

    da wilt ge nie wete! xD

    van een paar leerkrachte mochte wij op blote voete in de klas lope omda het buite vol me sneeuw lag en dus iedereen natte schoene had,

    en ne andere heeft ons vandaag op pizza getrakteerd,

    en nog ne andere beledigt gewoon een van ons met het volgende grapke:
    -Is u ma een hoer?
    °Nee
    -Dan wil ik wel mijn geld terug he!!!

    Of deze:
    -Heeft hier iemand superman gebeld?
    °(hele klas) Nee
    -Dan ben ik terug weg!

    en mn leerkracht godsdienst is 36 en wil nu al me pensioen! xD


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    Ehm..:]
    Leraar Natuur-Scheikunde, hij is niet helemaal goed in zijn hoofd..><
    Leraar Engels, Vissershoedje + te droog!x]
    Leraar Biologie, Vorig jaar had ik hem ook, heel erg depressief, dit jaar heb ik hem weer, iets te vrolijk..><


    Underdog, just look at the mess you made.

    Nee , Wou dat ik ook zo'een gestoorde leraar had x')


    A. ikmisje.