• Hey mense... ik wil heel graag scene hair maar ik heb haar tot aan mn schouders en ik wil het dus lang hebben. Extensions zijn voor mij een beetje duur. Ik heb ook al is klip-extensions gehad, maar die liggen nu in de knup. En dan nog een probleempje, als ik mijn haar omhoog zet, dan zit het na 5 minuten alweer plat. Hoeveel haarlak enzo ik ook gebruik. Weet iemand een oplossing voor deze 2 problemen?

    http://www.scene-hair.net/wp-content/uploads/2008/06/scene-hair-2-520x693.jpg

    Dat haar wil ik graag...


    Gone...

    (...)
    Dan hoop ik voor jou dat je geen problemen gaat krijgen bij de kapper (:
    ik deed 't eerst ook zowat elke dag. toen werd m'n haar écht lelijk. t ging helemaal kapot en de kapper kon er bijna niks meer mee aanvangen...
    Kan het zo dood zijn? ;O


    Sweet dreams will come true.

    (...)Kan het zo dood zijn? ;O

    Nee oke, ik overdreef, zorry. (:
    Maar, nouja. Je zag 't wel heel goed dat er iets mis mee was. je kent dat wel, zo als je van de electriciteit in je haar hebt. zo was het de hele tijd.


    One man's fun is another's hell.

    Geen scene-haar nemen? Ik bedoel, dat is gewoon.. ja.. iederéen heeft het. Serieus, ik heb zelfs huppelkutjes ermee zien lopen.


    Life is hard and then we die

    Geen scene-haar nemen? Ik bedoel, dat is gewoon.. ja.. iederéen heeft het. Serieus, ik heb zelfs huppelkutjes ermee zien lopen.

    Oke, zowat iedereen heeft het. Maar er zijn mensen die er mee staan, en mensen die er niet mee staan.
    Huppelkutjes zie ik daar nu niet bepaald mee staan :')
    En, nuja, als je 't een beetje 'origineel' maakt, voor zover dat gaat, kan het wel mooi zijn denkik (:
    Ik wil 't zelf ook. Ben volop aan het plannen en tekenen hoe ik 't precies wil^^


    One man's fun is another's hell.

    (...)
    Oke, zowat iedereen heeft het. Maar er zijn mensen die er mee staan, en mensen die er niet mee staan.
    Huppelkutjes zie ik daar nu niet bepaald mee staan :')
    En, nuja, als je 't een beetje 'origineel' maakt, voor zover dat gaat, kan het wel mooi zijn denkik (:
    Ik wil 't zelf ook. Ben volop aan het plannen en tekenen hoe ik 't precies wil^^


    Idd, ik ook x)
    Trouwens, scene draait om orgineel zijn.. Dus vind je eigen look uit x]


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    (...)

    Idd, ik ook x)
    Trouwens, scene draait om orgineel zijn.. Dus vind je eigen look uit x]

    Jammer genoeg is niet iedereen origineel, waardoor scene look zo'n cliché sticker opgeplakt krijgt ...


    One man's fun is another's hell.

    (...)
    Nee oke, ik overdreef, zorry. (:
    Maar, nouja. Je zag 't wel heel goed dat er iets mis mee was. je kent dat wel, zo als je van de electriciteit in je haar hebt. zo was het de hele tijd.
    ö xd


    Sweet dreams will come true.

    goed touperen en sterke lak nrml blijft da dan staan^^


    I guess sometimes you have to lie to find the truth

    Geen scene-haar nemen? Ik bedoel, dat is gewoon.. ja.. iederéen heeft het. Serieus, ik heb zelfs huppelkutjes ermee zien lopen.


    ik ook xP
    maar tog vindk sexy xD


    We can only learn to love by loving.

    je 2e probleem: je haar is denk ik té gezond en dan kan je haar dat niet.

    Ohja en iedereen zegt dat je haar van touperen dood gaat. Mensen, je haar IS dood >.<

    Ohja en iedereen zegt dat je haar van touperen dood gaat. Mensen, je haar IS dood >.<

    idd xP hebk geleerd bij de kapper
    het is dood vanaf dat het uit je kop komt tog ??


    We can only learn to love by loving.

    Ohja en iedereen zegt dat je haar van touperen dood gaat. Mensen, je haar IS dood >.<

    Ja dat zei ik ook (:
    Maar je weet wel wat ik bedoel. 'k Kan 't effe niet anders zeggen :')


    One man's fun is another's hell.

    Ik toupeer het meestal met zo'n puntkam...
    Ghehe en die haarlak van Kyrell van de Aldi is echt goed x'D
    Meestal laat ik het ook de andere kant uit liggen zodat de haarlak goed kan werken op het getoupeerde stuk en het zo ook blijft staan...
    En ik zou trouwens HEEL je heer touperen en niet alleen de zijkanten, want ik heb iemand ermee zien lopen en dat zeg er dus echt NIET uit...
    Viel spaß x']


    Xx~They say this will be forever~xX

    (...)
    idd xP hebk geleerd bij de kapper
    het is dood vanaf dat het uit je kop komt tog ??

    Het is net als je nagels...
    Die zijn ook dood...
    Van het zelfde materiaal gemaakt als je haar...


    Xx~They say this will be forever~xX