Hiya!
Toch maar eens een oproepje hier ^^
Ik ben op zoek naar een nieuw ORPG-maatje om samen verhalen mee te schrijven. Voor mij draait roleplay vooral om een sterk plot, character development en natuurlijk een goede dosis romance en drama ✨
Mijn voorkeur ligt bij fantasy, modern, supernatural, historisch en slice of life settings. Zolang romance en drama onderdeel zijn, word ik eigenlijk al snel enthousiast.
Thema’s en dynamics die ik erg leuk vind zijn onder andere slowburn romance, enemies to lovers, fake dating, forbidden love, opposites attract en soulmate/destined lovers dynamics. Ook arranged marriage, love triangles en complexe relaties met emotionele groei spreken mij erg aan.
Qua plot hou ik van verhalen met diepgang: trauma & healing, betrayal en trust rebuilding, identity struggles, morele dilemma’s, secrets & lies en inner conflict. Morally grey personages, manipulation & mind games en power imbalances doe ik het vaak erg goed op.
Daarnaast vind ik settings met spanning en grotere stakes leuk, zoals rival families of clans, dangerous alliances, survival situations en protector × protected dynamics. Binnen fantasy en supernatural RP geniet ik vooral van tropes zoals human × supernatural, forbidden magic, royalty of court intrigue, chosen one vs duty en immortal × mortal verhaallijnen.
Ik sta daarnaast altijd open voor nieuwe ideeën; zolang een plot mij weet te trekken, ben ik overal voor in.
Qua schrijfstijl schrijf ik zowel in first person als third person. Mijn voorkeur gaat uit naar niet té lange posts omdat ik snelle interactie fijn vind, maar langere replies zijn absoluut geen probleem wanneer het verhaal daarom vraagt.
Gemiddeld reageer ik ongeveer eens per twee weken, afhankelijk van postlengte en real life. Mocht het langer duren, dan laat ik dit altijd weten, real life gaat voor, maar communication is key.
Mijn voorkeur gaat uit naar het schrijven van een vrouwelijke rol, al zijn dubbelrollen helemaal prima. ORPG’s waarin we meerdere personages spelen vind ik juist erg leuk wanneer dit het verhaal extra diepgang geeft.
Ik zoek bij voorkeur iemand van 21+, maar zeker 18+ aangezien ik zelf inmiddels 30 ben (painful to write out loud). Wat ik vooral belangrijk vind, is samen kunnen brainstormen en plots bedenken, maar ik vind het ook heel leuk om verrast te worden door plot twists. Ik vind het ook leuk om samen over het verhaal te praten buiten de RP om, maar ook over het leven.
Schrijven of contact houden kan voor mij via Q, Discord, WhatsApp, Telegram of Google Docs.
Qua schrijftaal zijn Nederlands, Engels of een combinatie van beide allemaal prima.
Spreekt dit je aan? Lemme know zodat we samen kunnen brainstormen ✨
When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.