• [Algemeen] één op één RPG's

    Dear Q'ers,
    welkom bij het één op één RPG topic, ook wel bekend als het ORPG topic. Zoek je iemand om mee te schrijven? Dan is dit de plek om een oproepje te doen!

    Een tip om in te vullen als je zoekende bent:
    — aantal woorden — nl/eng/andere taal — onderwerp —

    Ik wens jullie alvast veel schrijfplezier!

    [ bericht aangepast op 26 sep 2019 - 16:26 ]

    Om nog maar een poging te doen c:


    Ik ben opzoek naar een of meerdere mensen om mee te kunnen schrijven c:

    • woordenaantal ligt verschillend afhankelijk van de setting, mijn schrijf maatje en de inspiratie. Vaak rond de 500 maar ik schiet rustig over de 1000. Voorkeur gaat naar schrijven in google docs of discord, maar op Quizlet is ook prima.
    • Communicatie is the key. Ik vind het wel fijn om te weten als je vertraging hebt qua schrijven.
    • Ik geef ook aan wanneer ik vertraging heb, heb hier dan ook respect voor.
    • Grote veranderingen bespreken maar er mogen ook spontane dingen gebeuren. Graag zelfs!
    • Romantiek en drama are the key to a good story als je het mij vraagt. Als je open staat tot tevens 18+ scenes schrijven is dat een pré.
    • Nederlands is prima, hoewel ik zelf vaak in Engelse dialogen schrijf. Volledig Engels is ook goed c:.
    • Mijn voorkeur ligt bij vrouwelijke rollen.

    Wat kan je van mij verwachten:
    • Goede communicatie via hier of discord (Evt whatsapp)
    • Een post met inhoud waar je ook werkelijk wat mee kunt. Wederzijdse input, want geen enkele rp loopt lekker op 1 persoon. Liever minder woorden met input dan lange stukken waar niemand iets mee kan.
    • Mijn schrijfaantal wisselt, hier kunnen we over praten.
    • Veel enthousiasme en plezier (:

    Terug van weggeweest ✨ Ik schreef en schrijf eigenlijk te graag en de afgelopen weken eindelijk weer tijd en schrijfzin gevonden, waardoor ik het nu ook weer wat meer op Q wil oppakken. Rustig aan wil ik weer wat meer gaan schrijven, dus een goede orpg sla ik zeker niet af. Een kleine side note is dat mijn schrijftempo soms heel hoog ligt en andere keren op een lager pitje staat. Natuurlijk zal ik dit wel altijd naar je communiceren, zodat je weet wat er speelt.
    Zelf ben ik 26 jaar en werkende. Ik ben op zoek naar iemand die mijn passie voor schrijven deelt, maar met wie ik ook lekker kan fangirlen en kletsen over onze characters, maar ook het leven (het liefst via whatsapp, maar discord of een ander communicatiemiddel is natuurlijk ook prima).

    Qua schrijven sta ik eigenlijk open voor bijna alles. Dus heb jij interesse? Hmu 🤙🏻

    [ bericht aangepast op 19 mei 2023 - 17:30 ]


    someone out there feels better because you exist

    Voorzien c:

    [ bericht aangepast op 24 juli 2023 - 10:15 ]

    Opzoek naar 1 of meerdere schrijfpartners.

    - Zowel Nederlands als Engels is mogelijk.
    - Contact via Q, Discord en/of Whatsapp.
    - Geen minimaal woordental, zolang het maar een reactie is waar de andere iets mee kan.
    - De onderlinge gezelligheid is het belangrijkste.

    Stuur een berichtje als je het ziet zitten! (:

    -

    [ bericht aangepast op 27 juli 2023 - 20:29 ]

    Hoi ik ben op zoek naar iemand om mee te RPGen

    Ik geintresseerd in vanalles en nog wat
    Ik vind het vooral leuk om met tieners / jongvolwassenen te spelen
    Meestal speel ik een jongen en een meisje

    Wat mij vooral aanspreekt
    American College , Theater/kunstacademie , Harry Potter , Gossip Girl


    Hi I'm new here <3

    Heya, ik zoek iemand die open staat voor een ORPG over ofwel mafia ofwel vampiers (hoewel ik ben begonnen met Twilight, zoek ik nu de wat meer duistere zijde, haha). Ik vind zowel Engels als Nederlands geen probleem om te schrijven en neem liever de mannelijke rollen voor mijn rekening.

    Mijn PB's staan open!


    Op zoek naar iemand die zin heeft in een ORPG.
    Sta voor alles open, maar lichtte voorkeur voor iets met een 1D sausje, maar vindt veel leuk.
    Zoek wel iemand die echt regelmatig schrijft en dus wel wat kortere.
    Bij voorkeur via Quizlet, pb, story of de Drive. Bij laatst genoemde verkies ik wel langere stukken.

    *regelmatig bedoel ik 1 of 2 x in de week en natuurlijk met soms uitzonderingen.
    Mocht iemand zin hebben , mag je mij altijd wat sturen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -

    [ bericht aangepast op 20 nov 2023 - 6:40 ]

    Hi! Ook ik ben weer opzoek naar 1 of meerdere schrijfpartners (:

    • Ik schrijf ongeveer 500-1000 woorden, maar hangt ervan af hoeveel de ander schrijft en mijn inspiratie
    • Zowel Nederlands als Engels is prima
    • Vindt de meeste genres wel leuk! Vooral drama is een must (ik schrijf bij voorkeur een vrouwelijke rol, maar kan eventueel ook de mannelijke rol op me nemen)
    • Ik ben zelf vrij actief, het liefst rp ik met iemand die ongeveer 1-2x per week reageert, maar ik vind het ook niet erg om even te wachten op een post
    • Ik kan ook evt communiceren via Discord! Of schrijven in google docs

    Mijn pb staat altijd open <3

    Hoi!
    Eens kijken of ik hier een schrijfbuddy kan strikken. 🤠

    ◊ Nederlands plz
    ◊ Inhoud > lengte; ik schrijf gemiddeld 500 à 1000 woorden
    ◊ mannelijke of vrouwelijke personages maakt niet uit 🤷🏻
    ◊ real life, historisch, fantasy, sci-fi, LGBTQ, sommige fandoms ...
    Ik speel alles zolang de verhaallijn en aesthetic me aanstaan.
    Personages met tegenstrijdige facties en wereldbeelden vind ik geweldig 🔥💯
    ◊ Graag iemand 20+ OOC
    ◊ Ik werk in shiften, dus mijn tijd/energie om te schrijven varieert!
    Wil je graag standaard snelle reacties, dan zijn we wellicht geen goede match
    ◊ Communicatie via Discord of hier; schrijven in Google Docs als het kan
    Ik vind het ook wel gezellig om te kletsen en plotten tussen het schrijven door

    Benieuwd of dit wat wordt! (:


    [ bericht aangepast op 17 nov 2023 - 23:32 ]

    Ik had geen idee dat hier een apart topic voor was maar komt goed uit.

    Ik ben op zoek naar:
    > Ik ben zelf 28 jaar oud, voorkeur gaat dan ook niet naar personages van 16 jaar oud
    > NL geschreven.
    > Genre: fantasy is favoriet, geen vereiste. Dit kan zelf bedacht zijn of gebaseerd op bestaande films/series/boeken. Geen fan van fanfics met al bestaande personages.
    > Romance als saus is een pré als je het mij vraagt. Ik heb geen problemen met 18+ scènes.
    > Geen hard minimaal aantal woorden, zolang de andere er maar iets mee kan. Zelf kom ik per post meestal rond de 800 uit, maar kan hier ook makkelijk ruim overheen gaan.
    > Ik kan prima een paar keer per week posten, wachten vind ik geen probleem.
    > Ik heb ooit gepoogd een mannelijke rol te schrijven maar dit is niks voor mij, dus vrouwelijke rol voor mij it is.
    > Communicatie via Q, qua schrijf plek maakt het me niet veel uit, ik heb dit altijd in Q stories gedaan maar zie hier andere opties voorbij komen waar ik ook voor open sta.
    > Ik heb een vaag idee voor een personage in de Throne of Glass wereld, staat los van bestaande karakters. Sta uiteraard ook open voor andere ideeën, maar mocht iemand het leuk vinden ^^

    [ bericht aangepast op 24 dec 2023 - 16:18 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nog even een MT reactie erachteraan (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    -

    [ bericht aangepast op 23 feb 2024 - 10:45 ]

    Hi, ook ik ben weer op zoek naar iemand om mee te schrijven!

    - Ik ben zelf 23 jaar oud, en zou het dan ook fijn vinden dat mijn schrijfmaatje 18+ is.
    - Ik speel het liefst geen personages onder de 18 omdat ik me daar niet heel comfortabel bij voel. In ieder geval niet wat betreft het romantiek aspect.
    - Ik heb zelf geen voorkeur voor NL of ENG schrijven! Hier ben ik flexibel in.
    - Genre: mijn voorkeur gaat momenteel uit naar slice of life met het liefst zoveel mogelijk drama hierin verwerkt. Maar ik vind fanasty ook geen probleem! Zowel gebaseerd op al bestaande fandoms als zelfbedachte werelden zijn prima. Ik ben er echter geen fan vanuit al bestaande personages te schrijven.
    - Ik schrijf enkel mannelijke rollen en ik heb dan ook een voorkeur om manxman te schrijven omdat dit mij gewoon het beste af gaat en ik daar dus ook het meeste plezier uit haal. Ik vind het eventueel niet erg om dubbelrollen te doen zodat er ook een vrouwelijke rol in het verhaal kan zitten!
    - Ik heb geen problemen met 18+ scenés, maar ben hier nog wel relatief nieuw in.
    - Het verschilt bij mij per week hoe vaak ik zou kunnen posten, dit geef ik wel altijd van tevoren aan. Minimaal 1x keer per week moet zeker lukken, anders geef ik dit ook aan. Wachten vind ik niet erg, maar vind het wel fijn wanneer hier duidelijke communicatie over is.
    - Communicatie kan via Q, Discord of Whatsapp. Schrijven doe ik wel graag via een story op Q maar ik sta eventueel ook open voor nieuwe methoden.
    - Ik houd persoonlijk geen minimaal aantal woorden aan, zolang de tegenspeler er maar genoeg mee kan.

    Ik sta open voor veel dingen, dus mocht er iets niet tussen staan mag je me altijd een berichtje sturen!


    How far is far