• [Algemeen] één op één RPG's

    Dear Q'ers,
    welkom bij het één op één RPG topic, ook wel bekend als het ORPG topic. Zoek je iemand om mee te schrijven? Dan is dit de plek om een oproepje te doen!

    Een tip om in te vullen als je zoekende bent:
    — aantal woorden — nl/eng/andere taal — onderwerp —

    Ik wens jullie alvast veel schrijfplezier!

    [ bericht aangepast op 26 sep 2019 - 16:26 ]

    Heyoo y'all, ik wil graag het (o)rpg'en weer oppakken. Ik sta open voor allerlei onderwerpen maar ik heb atm wel zin in een TWD gerelateerde verhaallijn (of tvd ish). Hmu if you're interested!

    alles is bespreekbaar qua onderwerpen ;D

    --

    [ bericht aangepast op 10 mei 2023 - 11:29 ]

    tot zover mensen nog actief zijn hier, probeer ik mn kans toch te wagen. :'D

    sinds ik enorm veel vrije tijd heb tot god weet hoe lang, wil ik proberen om het schrijven terug een beetje op te pakken. het is bijna een jaar geleden dat ik nog eens een orpg heb gedaan, dus wil hier graag verandering in brengen. :p

    ik ben zeer soepel qua onderwerpen, dus daar raken we vast wel uit. ik weet niet of ik echt veel ga kijken hier, dus mocht je interesse hebben dan kan je me ook via discord (aithusa#2046) een dm sturen, daar reageer ik sneller!


    you've got my heart on overdrive.

    Hi there! ✨

    Ik ben nieuw op Quizlet & wil vooral een nieuw RP maatje! 😊

    Taal: Nederlands (daarom zoek ik hier!)
    Genres:
    - fantasy [Gevonden! <3 ]
    - geschiedenis [Gevonden! <3 ]

    - sci fi (LOVE Terra Nova bijvoorbeeld, maar die groepsroleplay lijkt dood RIP)
    - post-apocalyptisch
    - modern real life
    Romantiek is leuk, maar ik doe geen graphic 18+ tenzij anders besproken.
    Personages: origineel, genders maken niet uit
    Word count: 500-1000 is mijn sweet spot. 🍬
    Daaronder/over gaat als het verhaal erom vraagt, maar algemene balans tussen substantie/verdergaan in verhaal = 👌
    Regelmaat: +/- 1 post per week, afhankelijk van werk etc.
    Medium: Google Docs, mail, Discord, Quizlet(?)

    Hope to hear from you! 👋

    [ bericht aangepast op 28 okt 2022 - 17:05 ]

    Hey! Ik wil graag het schrijven opnieuw oppakken in 2023 en ben op zoek naar een rpg maatje hiervoor

    Ik ben op zoek naar:
    - schrijven in het nederlands
    - ik ben 24j, liefst iemand rond die leeftijd
    - wordcount: 500-1000 (om te beginnen)
    - iemand die geduldig met mij is liefst. Ik heb een grote writersblock waar ik vanaf probeer te raken! Ik werk vijf dagen per week, waarschijnlijk dus miss 1 a 2 x per week posten?


    A to the Z

    --

    [ bericht aangepast op 10 mei 2023 - 11:29 ]

    Ik wil ook graag het schrijven weer oppakken in 2023

    Nu zoek ik iemand die
    - 24+ is (zelf 27)
    - Nederlands schrijft.
    - Romantiek en fantasie zijn wel echt mijn favoriete onderwerpen.
    - Iemand die geduld heeft ik werk met verschillende diensten waardoor ik soms iets minder tijd heb maar ik probeer wel minstens 1 a 2 keer in de week te reageren op drukke momenten.
    - wordcount 500+

    [ bericht aangepast op 8 feb 2023 - 12:09 ]


    It's still magic even if you know how it's done!

    -

    [ bericht aangepast op 4 maart 2023 - 14:58 ]

    Gegroet, lieve aliëns,

    Nu dit topic een kleine bump heeft gekregen, zet ik mijn bericht hier ook neer aangezien m'n cravings voor nieuwe schrijfsels weer op is komen borrelen. Heb even geduld met de tekst die ik hier neerknal, s.v.p., en PM me vooral mocht je geïnteresseerd zijn!
    De laatste tijd vind ik het leuk oude personages van mij in een nieuw jasje te steken, en vooral degenen die amper kans hebben gekregen hun eigen leven te leiden. Nu is LILITH daar één van. Elke RPG waar zij aan meedeed, stierf uiteindelijk of er gebeurde wat anders ―of dit haar kracht is die tot uiting komt, is een raadsel, haha. Is er iemand die een ORPG met mij aan wilt gaan waar ik dit personage kan spelen? Dit kan een High School / University-ding zijn, een Supernatural prompt, of een andere fantasierijk idee waar je zin in hebt. Als je nieuwsgierig hiernaar bent, laten we dan vooral samen brainstormen naar een leuke verhaallijn!

    Momenteel heb ik vooral zin in een ORPG met dit personage, dit heeft voor mij nu voorrang. Mocht je echter interesse hebben in een ander idee, dan staan de genres e.d. waar ik zin in heb hier. Dit wordt zo goed mogelijk bijgehouden, net zoals de characters waar je wel/niet uit kunt kiezen!


    [ bericht aangepast op 10 feb 2023 - 20:46 ]


    [ heaven knows ]

    Ohhhhhh nog 5 dagen en dan looooooooooos


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gezien ik nu met mijn studie en verhuizen klaar ben heb ik wat meer tijd over, daarom zoek ik nog een iemand om mee te schrijven (:

    Nu ben ik dus opzoek naar iemand die
    - 24+ is (zelf 27)
    - Nederlands schrijft.
    - Romantiek en fantasie zijn wel echt mijn favoriete onderwerpen.
    - Iemand die geduld heeft ik werk met verschillende diensten waardoor ik soms iets minder tijd heb maar ik probeer wel minstens 1 a 2 keer in de week te reageren op drukke momenten.
    - wordcount 500+


    It's still magic even if you know how it's done!

    Voorzien

    [ bericht aangepast op 25 maart 2023 - 12:48 ]

    Hi!!

    Aangezien ik naast mijn studie nog genoeg tijd over heb:

    • Woorden aantal rond 500-1000 (is afhankelijk van mijn inspiratie en het moment van de dag, na een lange dag ben ik nameelijk moe en dan kan het wat korter zijn)
    • Ikzelf ben 20, liefst iemand van rond die leeftijd
    • Genre: Drama, crime, adventure, romance, historisch, fantasy/science fiction (op een wat lichtere manier, dus wel nog een beetje realistisch)
    • Ik vind het prima om met meerdere oc's te rpen (dus bv allebei een b en g) om het evenwicht te bewaren
    • Zowel Nederlands als Engels is prima
    • Ik sta ook open voor fandom rp (maar dan wel gebaseerd op en niet de karakters zelf spelen)

    Na jaren van niet schrijven, wil ik het weer oppakken door middel van een/meerdere ORPGS. Dus ik ben op zoek naar kandidaten!
    Het belangrijkste vind ik enthousiasme, dan komen we samen wel uit details. Daarnaast houd ik van allerlei verschillende onderwerpen, maar is the dark side wel favoriet (18+, mafia, moord, psychologie etc.)

    Wie heeft interesse?

    Edit, voor meer info: ik kan niet dagelijks schrijven, schrijf Engels en Nederlands, schrijf mannen en vrouwen (geen specifieke voorkeur).

    [ bericht aangepast op 30 maart 2023 - 8:02 ]


    [ bericht aangepast op 29 april 2023 - 14:57 ]