• zoals sommige onder jullie weten stond Tokio Hotel'er Bill en Tom in de hotspot van de joepie vorige keer. Het is al de 2 de keer in de joepie dat ze bij NOT staan. Ik vind dat die niet eerlijk wat die doen...
    Wat denken julie?? Geef je mening.


    FireFlies Above My Head

    Whihiii hiii x]
    *Ligt plat*
    Who care's dat ze NOTzijn? Dat zijn ze gewoon, tjaah daar in dat ganzengewaad && Tom altijd dezelfde shit, worden ze zo boring dat je z niets anders als een dikke NOT kan geven.
    Joepie heeft wel niets tegen hun hooaa moest je dat denken ofsoo^^


    Jup :Y)
    Ze verwyten hen niets hoor jeezus! Er syn al veel meer sterren die NOT waren in de Joepie.. Je overdryft wel een beetje sorry


    I found myself in Wonderland.

    ma whta the fuck! maakt daar is geeen drama van!

    bende emotionele wrakken!

    ma whta the fuck! maakt daar is geeen drama van!

    bende emotionele wrakken!


    Uhu _O_


    I found myself in Wonderland.

    njaa, ze hadde nii echt bepaald hun schoonste klere aangetrokke, da t-shirt van bill..FOUT!!
    [/maar toch blijven het cuties xD]
    && de keer daarvoor, nja, toen was het best wel onterecht, voor tom dan toch, want bill vond ik toen ook nii zo'n mooie klere aanhebbe, maar tom wel! maarja, da kwam door die foto van op de maladiven

    && als ik jouw was, zou ik me nii meer té druk make om de joepie, want de joepie, nja, is gwn een roddelblad he x'D meestal vol met leugens enzow.. maar wel leuk om te lezen :p


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    -haalt keiharde mening van zichzelf weg-
    Het maakt me geen !@#$%^ uit =]


    Life is hard and then we die

    Ohjeee laten we de Joepie een proces aandoen! Ö

    +___+

    Ik bedoel. Is toch geen ramp?
    Waarom zou 't niet eerlijk zijn?
    En ohneeee het is al de tweede keer dat ze bij Not staan oh my goood!
    Er zijn sterren die elke week bij Not staan. Zie je hun fans zo'n drama maken?
    Ga je elke keer een topic aanmaken als de Joepie of TMF iets slecht gezegd hebben over Tokio Hotel?


    One man's fun is another's hell.

    Ohjeee laten we de Joepie een proces aandoen! Ö

    +___+

    Ik bedoel. Is toch geen ramp?
    Waarom zou 't niet eerlijk zijn?
    En ohneeee het is al de tweede keer dat ze bij Not staan oh my goood!
    Er zijn sterren die elke week bij Not staan. Zie je hun fans zo'n drama maken?
    Ga je elke keer een topic aanmaken als de Joepie of TMF iets slecht gezegd hebben over Tokio Hotel?


    waarom begint iedereen haar zo ineens aan te vallen? ze vraagt maar naar meningen hoor! zeg dan toch gwn dat het je nii kan schelen ofzow..maar val haar niet zo aan!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)

    waarom begint iedereen haar zo ineens aan te vallen? ze vraagt maar naar meningen hoor! zeg dan toch gwn dat het je nii kan schelen ofzow..maar val haar niet zo aan!


    Ze vraagt naar meningen
    Ik zeg mijn mening.
    Simpel toch?
    Daar dienen forums voor.
    Als dit al aanvallen is, ga dan alsjeblieft niet op het forum van Noxa kijken.


    One man's fun is another's hell.

    Zolang jij het toch leuk vind boeit het niet?
    En sorry hoor maar wat Bill aan had was echt een struisvogelpak.


    Sweet dreams will come true.

    (...)
    Ze vraagt naar meningen
    Ik zeg mijn mening.
    Simpel toch?
    Daar dienen forums voor.
    Als dit al aanvallen is, ga dan alsjeblieft niet op het forum van Noxa kijken.

    nja, je overdrijfde toch wel serieus!
    "iedere keer een topic openmaken" hallo! ze maakt eens 1 keer een topic open over zoiets, en meteen doet ze het iedere keer.. ja, logica.. :8
    && wie is Noxa?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    nja, je overdrijfde toch wel serieus!
    "iedere keer een topic openmaken" hallo! ze maakt eens 1 keer een topic open over zoiets, en meteen doet ze het iedere keer.. ja, logica.. :8
    && wie is Noxa?
    Ik wil niet vervelend doen hoor. Maar ik vond haar bericht minder overdreven dan het bericht van de topicstarter ^^'


    Life is hard and then we die

    (...)Ik wil niet vervelend doen hoor. Maar ik vond haar bericht minder overdreven dan het bericht van de topicstarter ^^'

    vind je? het enige dat ze zegde was dit "Ik vind dat die niet eerlijk wat die doen..." en voor de rest gaf ze informatie wat waarschinlijk bijna iedereen al wist, en PACMANSEX zegt meteen dat we joepie maar een proces moeten gaan aandoen enzow, maar volges mij bedoelt de topicopenster het helemààl nii zowe ze..
    [/ wilt géén ruzie krijgen..]


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    nja, je overdrijfde toch wel serieus!
    "iedere keer een topic openmaken" hallo! ze maakt eens 1 keer een topic open over zoiets, en meteen doet ze het iedere keer.. ja, logica.. :8
    && wie is Noxa?

    Ik bedoelde: als ze de volgende keer als de Joepie zo iets doet,
    nog een topic gaat openen. Dan kunnen we bezig blijven.
    Nu zeg ik niet dat ze dat gaat doen (voor je me weer de neus afbijt).
    En Noxa is een profielsite. (:


    One man's fun is another's hell.

    (...)
    vind je? het enige dat ze zegde was dit "Ik vind dat die niet eerlijk wat die doen..." en voor de rest gaf ze informatie wat waarschinlijk bijna iedereen al wist, en PACMANSEX zegt meteen dat we joepie maar een proces moeten gaan aandoen enzow, maar volges mij bedoelt de topicopenster het helemààl nii zowe ze..
    [/ wilt géén ruzie krijgen..]

    "En PACMANSEX zegt meteen dat we de Joepie een proces moeten gaan aandoen enzow"
    Er bestaat zoiets als sarcasme?


    One man's fun is another's hell.

    (...)
    Ik bedoelde: als ze de volgende keer als de Joepie zo iets doet,
    nog een topic gaat openen. Dan kunnen we bezig blijven.
    Nu zeg ik niet dat ze dat gaat doen (voor je me weer de neus afbijt).
    En Noxa is een profielsite. (:

    naja..
    && bedankt voor de informatie over Noxa x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!