• Uit deze wanhoop-boel die Philips ervan gemaakt heeft!

    Okay, hello everyone! ~

    Dit is een beetje mijn laatste redmiddel, aangezien ik er nogal doorheen zit met zoeken. Okay, so, ik zal vanaf het begin beginnen.

    Sinds een lange tijd heb ik mijn ogen op een telefoon gefixeerd, waar ik echt verliefd op ben. Wellicht dat sommigen op Quizlet de telefoon kennen, maar 't is de ROG Phone 2.
          Je kunt die in elk land bestellen, zelfs in België, behalve in Nederland. Drie keer raden waar ik woon. Precies. Ik woon in Nederland. Dat komt doordat Philips een rechtzaak had aangespand tegen Asus en nu hebben ze hier in NL besloten dat ze niet meer verkocht mogen worden in NL.
          Dus ik zat te bedenken, wellicht dat ik naar een vriendin in België kan laten sturen en die het naar mij op kan sturen. Daar haakte ik vanaf, gezien ik haar niet wilde belasten ermee en ze gaf zelf ook aan dat ze zichzelf niet met zo'n duur apparaat vertrouwde.
          Dus toen hadden mijn vriend en ik zoiets van: laten we er naartoe reizen. Well, het eerste ding ervan was, het is niet zeker dat ze het daar in de winkels hebben. Het tweede ding, dat het zo'n zes uur duurt met reizen! Zes uurtjes lang heen en weer reizen met het OV kan mijn hoofd niet aan, dus die schreef ik ook snel uit. Naast het feit ervan dat mijn Belgische vriendin me erop verwees dat het beter was naar een postkantoor te sturen, als ze niet naar Nederland sturen, nadat ze ook voor me had rondgekeken of de winkels het daar hadden: wat dus niet zo bleek.
          Nu is mijn vraag aan jou/jullie: Weten jullie iets van oplossing? Want ik ben echt ten einde raad. Zou iemand evt. bereid zijn in België het door te zenden via je eigen adres?

    Alvast bedankt! (:
    Groetjes, Lucca

    [ bericht aangepast op 15 feb 2020 - 14:02 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I gotcha fam


    Guardian of the Eastern Gate

    Helaas woon ik niet in Belgïe, wel in de buurt maar ivm met stage zit ik verder het land in. Daarbij is het natuurlijk altijd een risico, stel iemand wilt je helpen, betaal jij diegene eerst en loop je het risico of moet die ander het risico lopen? Daarnaast raakt er natuurlijk regelmatig iets kwijt of kapot in de post :x
    Ik zelf zou even checken of amazon hem niet verkoopt oid. Amazon de verkoopt vaak tech tegen een mooie prijs.


    You were born original, don't die as a copy.

    @ SPECS: Daar ben ik helemaal bewust van. Dat is ook iets wat de ander en ik moeten bespreken. Begrijp dit topic ook niet verkeerd, ik vraag naar meerdere oplossingen en/of ideeën voor dit. Amazon en andere sites had ik op gekeken: ik heb me echt rot gezocht op sites, zelfs op de website van Asus zelf. Het mocht enkel niet baten. Het is echt helemaal niet beschikbaar / te vinden in Nederland, vandaar dat ik naar meerdere opties zoek. Ben ook al zeker een half jaar op zoek, het lukt gewoon niet en als ik sites gevonden heb, zijn het vooral obscure websites die ik totaal niet vertrouw en slechte reviews krijgen.

    @ Janthony: I'm awaiting your answer, mate.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2020 - 20:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik woon in Belgie. Maar het is een risco dat je neemt. En ik zou het denk ik ook niet doen hoor.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Kakyoin schreef:
    @ SPECS: Daar ben ik helemaal bewust van. Dat is ook iets wat de ander en ik moeten bespreken. Begrijp dit topic ook niet verkeerd, ik vraag naar meerdere oplossingen en/of ideeën voor dit. Amazon en andere sites had ik op gekeken: ik heb me echt rot gezocht op sites, zelfs op de website van Asus zelf. Het mocht enkel niet baten. Het is echt helemaal niet beschikbaar / te vinden in Nederland, vandaar dat ik naar meerdere opties zoek. Ben ook al zeker een half jaar op zoek, het lukt gewoon niet en als ik sites gevonden heb, zijn het vooral obscure websites die ik totaal niet vertrouw en slechte reviews krijgen.

    @ Janthony: I'm awaiting your answer, mate.


    Nee, wil ook zeker niet zeggen dat je met dit topic mensen probeert op te lichten ofzo. Het gaat waarschijnlijk alleen heel lastig worden inderdaad om hem via een omweg te vinden. Ik zou zeggen weekendje weg plannen naar een locatie waar die wel is :') Gelijk een stedentrip van maken ofzo (als dat financieël een optie is


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nee, wil ook zeker niet zeggen dat je met dit topic mensen probeert op te lichten ofzo. Het gaat waarschijnlijk alleen heel lastig worden inderdaad om hem via een omweg te vinden. Ik zou zeggen weekendje weg plannen naar een locatie waar die wel is :') Gelijk een stedentrip van maken ofzo (als dat financieël een optie is


    Dat vind ik nu ook geen slecht idee. Zou eerder dat doen als je hem echt vind.
    Is ook meer kans dat je hem op die moment gaat vinden en misschien hebben derect.
    En heb je anders geen goeie vrienden in Belgie die het eventuel kunnen bestellen
    en dat jij er eens achter gaat bij hen?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Waarom wil je die telefoon merk perse? Heeft het luxe functies dat bij andere telefoonsmerks ontbreken?

    Ik zie een telefoon gewoon als een telefoon. Of het nu Apple, oneplus of Samsung is.


    Let's drink Jasmin tea!

    Duisternis schreef:
    Waarom wil je die telefoon merk perse? Heeft het luxe functies dat bij andere telefoonsmerks ontbreken?

    Ik zie een telefoon gewoon als een telefoon. Of het nu Apple, oneplus of Samsung is.


    Denk het wel. Ik heb al gezien dat het een soort game-gsm is als ik mij niet vergis.
    Vroeger had ik een oudere versie van huawei en die gsm was echt bar slecht.
    En nu heb ik een samsung s7 al vijf of vier jaar bijna. En daar ben ik ook content van.
    Ben ook wel aan het twijfelen voor mijn volgende gsm. :)

    Maar als je deze leuk vind zou ik het zo proberen.
    En hebben jullie geen auto voor er een daguitstap of een weekendje te kunnen verblijven?
    Dat zou veel beter uit komen voor jullie denk ik persoonlijk.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik heb niet alles bij gelezen dus ik weet niet of je dit al gedaan hebt maar een paar ideeën.

    Mail eens naar het merk zelf en vraag naar de mogelijkheden.
    Anderzijds als je hem in Nederland niet kunt kopen zal dit ook echt wel zo zijn goede redenen hebben vermoed ik zo.
    Ik denk dat het erg lastig is, ik snap dat je hem graag wilt maar ik zou zelf niet bereid zijn om zo iets duur voor iemand aan te nemen.
    De kans op mis gaan is vrij groot.
    Als het haalbaar is zou ik daar heen rijden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Duisternis schreef:
    Waarom wil je die telefoon merk perse? Heeft het luxe functies dat bij andere telefoonsmerks ontbreken?

    Ik zie een telefoon gewoon als een telefoon. Of het nu Apple, oneplus of Samsung is.

    Dat is voor iedereen anders, toch. Iedereen heeft bepaalde voorkeuren voor een bepaalde / goede mobiel (;


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    -> Slotje op aanvraag.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.