• Hellew Q!

    Tijdje geleden dat ik hier actief ben geweest, maar hallo wereld lol hier ben ik weer.
    Afgelopen zomer heb ik in de winkel 'Flying Tiger' Story telling dice gekocht. Ik doe er eigenlijk vrij weinig mee, terwijl ze eigenlijk best heel erg leuk zijn. Op de dobbelstenen staan een aantal plaatjes. Een banaan, een bril, regen, verdrietig gezichtje etc. Fantastisch random.
    Als je ze gooit, moet je een verhaal verzinnen met die elementen. Natuurlijk zie je hem al aan komen, maar het leek me een leuk idee om eens per maand met die dice te gooien, zodat jullie, de users van Q, een kort verhaaltje kunnen verzinnen. De leukste verhaaltjes zal ik opslaan in een aparte story :)

    X Cay


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Lijkt me een leuk idee!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ohh, dat klinkt eigenlijk als een leuk idee. :'D


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    I love these! Heb zelf ook een paar setjes thuisliggen (Rory's Storycubes).

    Doen we dan dat iedereen dus één voor één eentje toe moet voegen of iedereen schrijft diens eigen verhaaltje voor de gerolde plaatjes?


    Credendo Vides

    Ik heb bijvoorbeeld geen story telling dobbelstenen. :'D


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Leuk idee! Ik heb nog wel wat van die dobbelstenen, maar dan met acties erop.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Lorem schreef:
    Ik heb bijvoorbeeld geen story telling dobbelstenen. :'D

    Het is opzich niet zo moeilijk om een Story telling dobbelsteen te maken. Eigenlijk kunnen er normale dobbelstenen bij gebruikt worden. Een zes op de dobbelsteen kan bijvoorbeeld staan voor een boek en een twee voor een boom.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Super leuk idee!! Ik doe mee!! Is het niet leuker/laagdrempeliger om de stukjes gewoon hier te plaatsen, of was dat het idee? Zullen we ook al beginnen?? Ik heb er zin in!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ons schreef:
    Super leuk idee!! Ik doe mee!! Is het niet leuker/laagdrempeliger om de stukjes gewoon hier te plaatsen, of was dat het idee? Zullen we ook al beginnen?? Ik heb er zin in!


    Ik denk dat je desnoods een story kan openen voor jezelf, en de link daarvan hier in de chat gooien. ;'D


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Lorem schreef:
    (...)

    Ik denk dat je desnoods een story kan openen voor jezelf, en de link daarvan hier in de chat gooien. ;'D


    Zou inderdaad leuk zijn als meerderen dan een Storycube bundel op hun account hebben staan. (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Zou inderdaad leuk zijn als meerderen dan een Storycube bundel op hun account hebben staan. (:


    Ik heb persoonlijk een story waarbij ik oneshots schreef, destijds gebruikte ik het vaak als er bijvoorbeeld een SOTM was, of andere schrijfwedstrijden. c:


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ons schreef:
    Super leuk idee!! Ik doe mee!! Is het niet leuker/laagdrempeliger om de stukjes gewoon hier te plaatsen, of was dat het idee? Zullen we ook al beginnen?? Ik heb er zin in!


    Ik was van plan om de stories hier te plaatsen inderdaad. De leukste wil ik in een aparte story plaatsen. Misschien gaat het dan meer naar een wedstrijd. Maar misschien doe ik dat ook wel niet hahaha, wie ben ik om te bepalen wie het leukst heeft geschreven.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Lorem schreef:
    (...)

    Ik denk dat je desnoods een story kan openen voor jezelf, en de link daarvan hier in de chat gooien. ;'D


    Yes dat is ook een heel goed idee! Wordt het topic miss ook wat overzichtelijker van


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    (...)

    Yes dat is ook een heel goed idee! Wordt het topic miss ook wat overzichtelijker van


    Ik zit altijd vol met goede ideeën. c:
    Thats probably a lie


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Word er dan een nieuw topic voor aangemaakt of gaan we gewoon hier verder?


    Credendo Vides

    Nou laten we niet moeilijk doen hahaha. Laten we het hier doen. Normaal zou ik wel een ander topic aanmaken, maar nu denk ik eerst dat we maar zien waar het schip strandt.


    SIC | PARVIS | MAGNA