• Hoi!

    Ik hoop dat jullie creatieve breinen mij kunnen helpen, want ik zelf heb even geen inspiratie.
    Mijn vriendin en ik willen onze krachten bundelen en een aantal dingen van onze fotografie onder één naam verder doen (zoals bijv. evenementen, studioshoots, etc). Nu zijn we opzoek naar een pakkende, leuke naam die uiteraard nog niet bezet is.

    Misschien een combinatie van onze namen? Misschien een woordspeling? Ik heb echt géén idee, ben al dagen aan het denken..

    Zij heet Chantal, ik Natasja. We doen beide aan dierenfotografie. Voornamelijk honden en (zij) paarden, maar ook (landbouw)huisdieren.

    Nu hebben we beide onze naam als fotografienaam (Natasja M. Fotografie en Chantal Wrenger Fotografie), maar we willen dus samen wat dingen onder één naam gaan doen!

    Iemand ideeën? (A)

    Bedankt voor het meedenken,
    (flower)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Het eerste wat opfloept

    Chana
    Jacha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Chatasja (fish)

    IrishNialler schreef:
    Het eerste wat opfloept

    Chana
    Jacha


    Chana dacht ik eerst ook aan ja.. Bekt wel lekker maar tegelijkertijd klinkt het me iets teveel als China ofzo.. Net als dat Nacha me iets teveel als Nacho klonk.

    Of is 't gewoon 'n beetje m'n eigen idee dat 't gek klinkt? :$

    Bedankt voor 't meedenken beide trouwens! :)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    O.. My.. God! Opeens heb ik iets in m'n hoofd!

    Pootografie!

    Poot, omdat we dieren fotograferen.
    En dan 'n beetje gespeeld met fotografie/photography.

    Is het wat? Ik ben heftig enthousiast.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Hasufel schreef:
    (...)

    Chana dacht ik eerst ook aan ja.. Bekt wel lekker maar tegelijkertijd klinkt het me iets teveel als China ofzo.. Net als dat Nacha me iets teveel als Nacho klonk.

    Of is 't gewoon 'n beetje m'n eigen idee dat 't gek klinkt? :$

    Bedankt voor 't meedenken beide trouwens! :)
    haha the same hoor ;)

    Pootography klinkt wel echt cool

    Als ik jou was zou ik wel heel goed checken of niemand die naam al heeft.

    Mijn broer is DJ en had al 4 jaar een naam. Bleek iemand uit Denemarken hem te hebben. Dus heeft toen z'n naam en logo moeten aanpassen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) haha the same hoor ;)

    Pootography klinkt wel echt cool

    Als ik jou was zou ik wel heel goed checken of niemand die naam al heeft.

    Mijn broer is DJ en had al 4 jaar een naam. Bleek iemand uit Denemarken hem te hebben. Dus heeft toen z'n naam en logo moeten aanpassen


    Had ik inderdaad direct gecheckt. Domeinnaam ook maar direct gekocht. Stond nog niet in het Handelsregister. Scheelt dat het een Nederlandse naam is, dus zal wereldwijd niet zo'n probleem moeten zijn! :)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.