• Oke..ik heb een half jaar geleden mijn haar donkerbruin laten verven..lange extensions erin gezet en een rechte pony geknipt. Ik vond dat gewoon erg mooi..niet omdat ik een bepaalde stijl wou..
    en nu is iedereen zo van o my gawd je bent een emo geworden!!:8
    ik heb niks tegen emo's ik vind hun stijl juist wel cuwl..maar..ik ben geen emo god damn it:((
    slaat toch nergens op?

    Inderdaad.
    Je bepaalt zelf wie je bent, en diegene mág je zijn. Laat die andere maar lullen. Jij weet beter!

    idd helemaal mee eens
    deden ze bij mij ook ><


    Love the way you hate me.

    Hmm.
    Laat ze, heb je een foto van hoe je eruit ziet, dan ga ik kijken of je 'emo' bent :]

    Sommige kinders hebben echt geen leven. >_<


    One man's fun is another's hell.

    ja ik vind het iri da mensen anderen in een hokje stoppen van jij ben dit en jij bent dat >.<


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Hmm.
    Laat ze, heb je een foto van hoe je eruit ziet, dan ga ik kijken of je 'emo' bent :]

    Wat is dàt nu voor een reactie.
    Ga jij effe kijken wie er 'emo' is. -_-'
    Dat kan jij in je eentje toch niet effe beoordelen?


    One man's fun is another's hell.

    Als je er een beetje anders uiziet,en het is iets zwarts of donkers ofzeu,dan ben je meteen emo ><


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Als je er een beetje anders uiziet,en het is iets zwarts of donkers ofzeu,dan ben je meteen emo ><


    inderdaad
    ik ben gewoon geen persoon van lichte kleuren..donker staat mij (vind ik dan) gewoon mooier..maar indd schijt aan al die hokjesgeesten!

    Ik ben blond, draag niet overdreven veel zwart en heb alles behalve zo'n dark kapselding. Toch wordt ik af en toe emo genoemd, omwille van mijn muzieksmaak. Like, rot op. Ik luister niet eens screamo, ofzo. ><

    mss als ik zelf eens wat terugzeg van oh wat jij een kakker(voorbeeldje) dan gaan ze zelf mss wel inzien dat wat ze zeggen nergens op slaat..

    Idd. Negeren die kienders. Echt zielig gewoon. Ik word ook wel eens voor Emo uitgemaakt, maar ik zie dat niet als een belediging.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Gewoon negeren.
    &Ach, ik ben nogsteeds dat ene gothic kind die heel de tijd met die gothic jongen op de gang staat. [/mijn vriendje] Wees blij, ze zijn tenminste hun tijd een beetje vooruit daarzo.


    Mew <3

    ik had mijn haar zwart geverfd en ik was gelijk ''gothic'' :Y).. Gewoon negeren idd :']


    I don't need words to feel those lips.

    Ik vind dat ook heel raar, ik hang nou tussen emo en gothic in x3


    I don't mind you keeping me on pins and needles...

    Die kindertjes weten gewoon niet wat Emo inhoud. >.<


    bla bla bla