• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.




    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    Onyx. 23 Muziek en dromen Maneur Croweater
    (studieobject) 8175 (Adam) 17 Tijdreizen Margeaux Croweater
    Jester Madcap 20 Overtuiging Cackle ProngsPotter
    (studieobject) 7223 (Michiel) 16 Gedaanteverwisseling Moreau Slughorn
    Yrla 18 Superspeed Williams Slughorn

    Vienna 20 Telekinese Maxwell Slughorn
    Fayr Fixfault 19 Repareren Navkar ProngsPotter
    (studieobject) 8102 (agami) 15 Helderziend Mentor? ProngsPotter
    Dezi 20 Samenvloeien met draak Naam Croweater
    Fersephone 19 Slopen Gates Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    Fire Lions Vuur
    Fox Lions Dieren veranderen.
    Astreal Lions Astral projection.
    Tony Lions Onzichtbaar in het donker.
    Emil Lions Dupliceren
    Onna Lions Ondoordringbare huid
    Vera Lions Vliegen
    Serena Lions Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    Heidi Lions Groene vingers.
    8226 Lions Praten met dieren




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:


    Meisjes:
    • onbekend
    Rhino's
    Jongens:
    • Romeo

    Meisjes:
    • Maaya
    Buffalo's
    Jongens:


    Meisjes:

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * GeschiedenisSogat
    * Muziek /CreatiefWish
    * Les rondom je gaveEigen Mentor
    * Lunch
    * Wiskunde Margeaux
    * Engels Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training Navkar
    * Gymnastiek Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates

    Woensdag
    * Engels Cackle
    * Maatschappijleer Maneur
    * Gave training Eigen mentor
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Wiskunde Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief Wish
    * Geschiedenis Sogat

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates
    * Gave training Eigen Mentor
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 19 maart 2020 - 14:55 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Maaya

    'Goed, vertel maar wat je weet. Dan bepaalt Onyx wel hoeveel namen daar tegenover staan.'
    Ze keek hem met een klein glimlachje aan, wetend dat hij er spijt van had dat hij hier nu zat. Ze had niet gemerkt dat de jongen zijn gave op haar gebruikte totdat hij ingreep, wat hij alleen zou doen als hij bang was dat ze hem wat aandeed. Ze was het niet gewend, een overbeschermende Onyx, en ze wist ook niet helemaal of het haar nou aanstond. Het paste niet bij hem.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          "Leuk idee, maar in tegenstelling wat mensen schijnen te denken functioneer ik prima zonder steun van mijn soulmate. Ik heb een tegenvoorstel. Jij geeft me een gave en een naam, ik geef jou de eerste hint. En zo verder."
          Dat kleine glimlachje om haar lippen stond hem helemaal niet aan.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla

    "Oh, maar ik weet wel een manier om je van die zorgen te bevrijden. In ieder geval tijdelijk dan." Yrla keek grijzend op Dezi neer en sloeg razendsnel haar handen onder haar weg, waardoor het meisje languit in het gras viel. Hij gooide zijn been over haar heen en keek haar met grote grijns aan. Zonder moeite overbrugde de jongen de afstand tussen hen en zoende vol overgave het meisje onder hem in het gras.


    It's never gonna happen, Guys.

    Studieobject 7223

    Michiel keek naar Adam op. Zonder naar hem te kijken? Maar... Dat hadden ze nog niet eerder geoefend. Ietwat nerveus ging de jongen goed zitten en sloot zijn ogen. Hij probeerde zich Adam voor zich te halen, hem voor te stellen alsof hij gewoon voor hem stond. Pas toen hij zeker was van het beeld, liet hij zijn gave de vrije loop. Hij voelde zijn gave een weg zoeken door zijn lichaam. Het beeld van Adam was scherp voor zijn ogen en hij voelde stukje voor stukje zijn gave terug in zijn huid trekken en een andere vorm geven. Pas toen hij het gevoel had dat het helemaal klaar was, opende hij zijn ogen en keek met een zenuwachtige lach op naar Adam boven hem.


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx

    Maaya liet haar blik over hem heen glijden. 'Hmm. Nee. Alles of niets.'
    Onyx had er genoeg van. Hij kon de spanning tussen de twee voelen zinderen en hij wist dat dat verkeerd ging uitpakken.
    'Als we de eerste opdracht weten dan hoor je het wel,' zei hij. Hij kwam overeind en gaf Jester een duwtje tegen zijn schouder. 'Let's go.'
    In plaats van meteen weg te lopen, bleef zijn hand op Jesters schouder rusten tot hij opstond, terwijl hij Maaya recht aankeek en haar non-verbaal duidelijk maakte dat ze uit Jesters buurt moest blijven.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dezi

    Dezi liet haar handen onder zijn shirt glijden terwijl ze hem terug zoende. Op de een of andere manier verveelde zoenen met Yrla nooit, en ze moest bekennen dat ze hem tijdens zijn herstel toch meer gemist had dan ze had gedacht. Natuurlijk, ze hield van een beetje variatie af en toe, maar met het oude vertrouwde was ook niets mis.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Adam

    Zelfs na zo veel oefenen bleef het gek om in zijn eigen gezicht te kijken. Heel even schoot de vraag door zijn hoofd of Michiel zich van alles een voorstelling moest maken - ook de dingen die hij niet kon zien - maar die gedachte gaf zijn wangen een blos en zou hij absoluut niet vragen. In plaats daarvan klapte hij enthousiast in zijn handen. 'Ik wist wel dat je het kon! Dat komt morgen echt helemaal goed! En dan krijg je je naam! Je vindt het toch niet erg als ik je Michiel blijf noemen?'
    Hij vond het raar om hem anders te noemen, en juist omdat hij de enige was die hem zo noemde, had het iets speciaals.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          Daar gíng z'n bluf.
          Jester rolde met zijn ogen. "Of misschien is het tegen die tijd niet meer nodig." Hij stond op en keek het meisje nog een paar tellen aan en dacht erover om nog een laatste opmerking te maken. Misschien kwam het door Onyx die zo raar deed of de manier waarop ze terugkeek, maar uiteindelijk hield hij het bij een zorgeloze knipoog en draaide zich daarna om.
          De twee jongens liepen samen de bibliotheek weer uit, de gang door en richting het trappenhuis. Pas toen Jester echt héél zeker was dat er geen kans op aarde was dat ze hen nog zou kunnen zien of horen, trok hij Onyx een leeg lokaal in en trok de deur achter zich dicht.
          "Wat de Fuck was dat?" zei hij, misschien een beetje harder dan nodig was. "We hoeven niet te wachten tot we de eerste opdracht weten, want ik had -alweer- een plan, idioot. Bluffen. Als ik al wist wat de eerste opdracht inhield, zou ik dat dus écht niet om een paar gaven aan een andere afdeling doorlullen. En wanneer was je precies van plan me te vertellen wie ze was?"


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Romeo

    "Wat moesten die twee van je?" Hij had om de hoek gestaan en het gesprek niet willen verstoren. Romeo maakte een sprong over een stoel heen en plofte daarna neer in de stoel naast Maaya.


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx

    Onyx was geërgerd doordat Jester hem het lokaal in duwde en legde zijn hand dan ook meteen op de klink om hem weer open te duwen.
    'Je kunt niet iedereen zo maar afbluffen,' antwoordde hij donker. 'En ik was nooit van plan geweest om ook maar met iemand over haar te praten.'
    Hij stapte de gang weer op en wachtte niet op Jester.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2020 - 20:51 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Studieobject 7223

    "Denk je?" zei hij met een tevreden grijns. Hij kwam overeind en besefte dat hij dit keer op precies dezelfde hoogte als Adam stond, waardoor hij recht in zijn groenbruine ogen kon kijken. "Natuurlijk mag dat. Wie weet kan ik wel een voorstel doen en laat ik me straks gewoon door iedereen Michiel noemen!" Hij zette een stap dichterbij en keek Adam met een ondeugende blik in zijn ogen aan. "Of heb je liever de exclusiviteit op die naam?"

    [ bericht aangepast op 19 maart 2020 - 20:52 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Maaya

    Maaya slikte een geërgerde zucht weg. Kon ze hier dan nou helemaal niet ongestoord lezen?
    'Ze zaten om informatie over de andere afdelingen te bedelen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Adam

    Adam hield zijn adem even in toen Michiel behoorlijk dichtbij stond en hij recht in die verschrikkelijk mooie blauwe ogen keek. Even vergat hij dat het gezicht eromheen er anders uitzag, toen zijn blik echter naar zijn lippen dwaalden en hij zijn eigen gezicht zag, was het verlangen om hem te kussen direct verdwenen.
    De twinkeling in Michiels ogen liet zijn hart sneller kloppen en hij wist niet zo goed wat hij moest antwoorden. 'Ik weet het niet...' mompelde hij, gevangen in die blauwe juwelen. 'Voor mij blijf je altijd Michiel. Ik vond je al een naam waard voordat je die officieel kreeg en dat vind ik nog steeds.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla

    Het luchtte op, om een of andere reden. Zo was zoenen of seks met Dezi vaak een uitweg geweest, even ontsnappen. De jongen liet Dezi voor een paar tellen los en keek schichtig om zich heen. Ze lagen dan misschien bovenop de heuvel, maar nergens was iemand te zien. Met een grijns trok hij zijn shirt over zijn hoofd en keek uitdagend op Dezi neer. Hij zette een spoor van kusjes in haar nek, terwijl hij tegelijkertijd met zijn andere hand een kleine zet gaf aan Azumi. Hij vond het nooit zo'n prettig idee als de kleine draak zat te hijgen in zijn nek.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2020 - 21:06 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Romeo

    "Sukkels." Hij draaide zich om in de stoel, zodat zijn benen over de rugleuning van de stoel hingen, en zijn rug op het zitvlak. De jongen viste een boek uit zijn tas en trok het open op de goede bladzijde. Zonder verder nog iets te zeggen tegen Maaya begon hij aan zijn boek, wetende dat zij dit van hem kon waarderen, een stille medestander. De eerste regels las hij echter niet echt. Zijn hoofd ging uit naar de zielige poging van Panthers, die ze bij Maaya geprobeerd hadden. Het was overduidelijk dat de Panthers het meest zwakke house van allemaal waren. Ze hadden drie naamlozen en leken zo verdeeld als wat, al die ruzies de afgelopen tijd in de eetzaal. Het waren gewoon een stelletje aandachttrekkers. En juist in dat house moest hij tijd gaan investeren, omdat ze net precies een interessante gave ertussen hadden zitten. Romeo had besloten helemaal niet af te wachten hoe Yrla zijn opdracht zou uitpakken, de jongen ging toch niet helpen. Romeo zelf zou wel een manier bedenken om Vienna te isoleren. Hij moest alleen nog even bedenken hoe hij met haar in contact kwam...

    [ bericht aangepast op 19 maart 2020 - 21:04 ]


    It's never gonna happen, Guys.