• The Shooter
    Damaged people are dangerous, they know how to make hell feel like home

    3 februari 2020 - Het gegil klonk als muziek in zijn oren terwijl hij langzaam door de gang voortbewoog. Onbedoeld stapte hij in een roodgekleurde plas, waardoor hij rode voetstappen achter liet. Het deerde hem niet, als hij eerlijk moest zijn dan gaf het enkel een grotere kick. Enerzijds voelde het alsof hij door een glazen bol naar de wereld keek op het moment, alsof hij hier niet echt was. Misschien zelfs alsof hij thuis achter zijn PlayStation zat en daar Call of Duty aan had gezet. Maar dat was niet zo. Hij bevond zich niet thuis in zijn kamer en in zijn handen had hij geen controller maar een semi automatisch wapen. Het voelde zwaar en licht tegelijkertijd terwijl hij zich voortbewoog, langzaam, op zoek naar zijn volgende doel.

    I tell myself I don't need anyone but the truth is nobody needs me

    DISCLAIMER
    Let op, in deze rpg komen gevoelige onderwerpen aan bod, dit kan niet voor iedereen geschikt zijn. Denk hierbij bijvoorbeeld aan pesten maar ook de heftige shooting die we uit zullen schrijven. Mocht je problemen hebben met één van deze onderwerpen of hebben deze een negatief effect op je, zorg ervoor dat je altijd met iemand kan praten. Indien nodig staat mijn pb ook altijd open. 16+ activiteiten zijn toegestaan maar graag wel met een aankondiging bovenaan de post zodat deze meteen opvalt en ongeïnteresseerden gemakkelijk door kunnen scrollen.
    DE RPG
    Zoals je misschien al door had, draait deze rpg om een schietpartij op een middelbare school. Deze gebeurtenis is al heftig genoeg maar wij, als schrijvers achter onze rollen, zullen niet enkel met het moment van de shooting bezig zijn. De bedoeling is dat we in de rpg starten, 4 weken voor de shooting (6 januari 2020), hierna zullen we ook aan gang gaan met de nasleep hiervan. Wat voor invloed heeft deze gebeurtenis op onze personages (gehad), hoe gaan ze hiermee om? Hoewel de schietpartij dus centraal staat, leek het me vooral ook interessant om onszelf te verdiepen in de weg ernaartoe. Hoe reageren onze personages? Hoe gaan ze zich ontwikkelen?

    Do you ever wish you'd never been born?

    DE REGELS
    — 16+ is toegestaan mits je waarschuwt bovenaan je post
    — We volgen hier netjes de huisregels van Q
    — Drama onder de personages is prima, onder OOC's is niet toegestaan
    — We sluiten niemand buiten maar ben zelf ook ondernemend. Indien je dit moeilijk vind, kan en mag je me altijd benaderen via pb (:
    — Houd je rol realistisch en wees creatief; leef je uit

    DE SHOOTER
    Maar wie is de shooter dan? Thomas Houston, 18 jaar oud en senior op de Townsend Harris High School, Queens. Hij is altijd al een beetje het pispaaltje geweest en hoewel hij meerdere psychische problemen heeft, viel er weinig te merken aan hem aan de buitenkant. Hoewel het pesten regelmatig uit de hand liep, hield hij altijd zijn mond. Zijn thuissituatie was geen plek voor Thomas om over zijn problemen op school te praten en hij wilde zich niet aanstellen of de verklikker zijn.

    You thought you could control me? I'll make you bow

    Het was nog redelijk in te tomen, tot het compleet misging. Thomas kreeg een relatie tegen alle verwachtingen in, ook die van zichzelf. Hij was al snel tot over zijn oren op het meisje en zou werkelijk alles voor haar doen. De relatie duurde misschien een maandje maar voor iemand die weinig sociale contacten heeft en moeilijk vrienden maakt, was het moeilijk om zich niet te snel te hechten. Uiteindelijk konden de pestkoppen het niet meer binnen houden: het was allemaal één grote grap. Het meisje was op hem afgestapt omdat ze gewed had met wat vrienden dat ze hem zou weten te verleiden en verliefd zou maken. Zodra Thomas erachter kwam, knapte er iets in hem, iets wat al die jaren zich al op had gehoopt en hij nam wraak.
    DE ROLLEN
    Invullen:
    • Naam
    • Leeftijd (16-20)
    • Status op school; niet verplicht een stempel op te plakken maar beschrijf op zijn minst even hoe je personage in de klas ligt. Doet hij/zij mee aan de pesterijen of niet etc.
    • Innerlijk
    • Uiterlijk
    • Geschiedenis (& familie)
    • Eventuele extra's
    • Relaties

    GIRLS
    • Niah Santiago - 17 - The Queen - RTP 1.2 - Velns
    • Sam Reyes - 18 - status - RTP 1.1 - Heliophelia
    • Tessa Sandler - 19 - status - RTP 1.1 - Canagan
    • Lori McCurdy - 18 - status - RTP1.1 - Reeses
    • Yelena Romanov - 17 - status - RTP 1.2 - Norris
    • Valentina Griffin - 18 - status - RTP 1.3 - MIRANDA
    • Giovanna Sampaio - 20 - Bully - RTP1.3 - Device

    BOYS
    • Thomas Houston - 18 - Black sheep - RTP 1.2 - Velns
    • Lucas Houston - 18 - Harde werker - RTP 1.3 - Luftmensch
    • Tyler Hale - 19 - The Quarterback - RTP 1.2 - Mandalorian
    • Izak Tomaszewski - 18 - The Ice Prince - RTP 1.3 - Venustic
    • Heathcliff Evans - 19 - Wallflower - RTP 1.2 - Parasite
    • Kit Meester - 18 - The golden boy - RTP1.2 - Ziegler
    • Augustus Fisher • 19 • Stoner • RTP 1.3 • Parasite
                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
    Have fun!
    RollentopicPraattopicSpeeltopic

    [ bericht aangepast op 3 mei 2020 - 18:44 ]

    Paranoia schreef:
    Ik had helemaal niet door dat het vorige praattopic al dicht was, dacht al, wat is het opeens stil. That having said:

    (...)

    and I oop-
    Thomas is feisty lol in his own quiet way, that is


    I like it, haha. Vooral omdat het de stap naar de schoolshooting wel logisch maakt. De woede zit er echt wel al in, hij slaat alles gewoon op ^^ Love it.
    En ook, vanuit mijn ervaring met Rox te schrijven: IT'S SO DAMN HARD TO KEEP THE SASS IN


    Mhm?

    Luftmensch schreef:
    (...)

    I like it, haha. Vooral omdat het de stap naar de schoolshooting wel logisch maakt. De woede zit er echt wel al in, hij slaat alles gewoon op ^^ Love it.
    En ook, vanuit mijn ervaring met Rox te schrijven: IT'S SO DAMN HARD TO KEEP THE SASS IN


    Jaa inderdaad. En snap ik! Ik heb wat dat betreft wel een uitlaatklep via Augustus min of meer, hoewel dat natuurlijk meer douchebag is dan sass maar goed, het is iets


    I just caught the wave in your eyes

    ^ ja ik ben blij met Ti, maar zij is ook meer een ass die het toneelstuk moet blijven spelen :') ze zal het zwaar krijgen bij de shooting


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    excuus voor de afwezigheid, ik zal morgen posten!


    I just caught the wave in your eyes

    hopelijk vinden jullie het oké dat Augustus er alleen truth van maakt ipv truth or dare, ik bedacht dat het anders niet opschiet (want dan moet je eerst wachten op wat het personage kiest en 3 posts wachten vooraleer de dare/vraag gesteld kan worden)

    EDIT: zijn er nog personages die eventueel ergens bij betrokken moeten worden? bij Heathcliff en Tessa in dit geval

    [ bericht aangepast op 9 april 2020 - 21:43 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Iemand waar ik Sam heen kan sturen?

    Estralita schreef:
    Iemand waar ik Sam heen kan sturen?


    Heathcliff en Tessa (en Kit) wat mij betreft


    I just caught the wave in your eyes

    Paranoia schreef:
    (...)

    Heathcliff en Tessa (en Kit) wat mij betreft


    Die nu gaan dansen (fish)?

    Estralita schreef:
    (...)

    Die nu gaan dansen (fish)?



    I just caught the wave in your eyes

    Ohhh het was me helemaal ontgaan, MT dan maar hahah


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Volgens mij zijn Heathcliff en Tessa de enige twee die oprecht genieten van een drama-vrij feestje. x'D

    [ bericht aangepast op 18 april 2020 - 0:54 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Elentiya schreef:
    Volgens mij zijn Heathcliff en Tessa de enige twee die oprecht genieten van een drama-vrij feestje. x'D

    HAHA — maar oprecht, vind het oprecht leuk hoe zij gewoon drunkenly viben te midden van alle chaos

    [ bericht aangepast op 19 april 2020 - 15:37 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Paranoia schreef:
    (...)
    HAHA — maar oprecht, vind het oprecht leuk hoe zij gewoon drunkenly viben te midden van alle chaos



    Maar echt he, haha. Zij maken er het allerbeste van.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Am I right when it is Lori's turn, of ben ik te enthousiast? :Y)

    Reeses schreef:
    Am I right when it is Lori's turn, of ben ik te enthousiast? :Y)
    jij bent geloof ik!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.