• BEWARE! It's a jungle out there!


    Ohio, 2000.
    Welcome to Jungle, fags and hags!
    We keren even terug in de tijd, waar alles simpeler was - of dat toch zo leek te zijn; toen Destiny's Child, P!nk en 'N Sync de plak zwaaiden in de hitparade en de eerste X-Men film in de bios draaide. Het fantastische jaar waarin men ons de enige echte Nokia 3310 schonk; het modernste staaltje der technologie!
    Wat een tijd om jong te zijn!

    In dit RPG volgen we de gay-scene van Cincinnati voornamelijk in hun natuurlijke habitat; de lokale gay-nachtclub "Jungle".
    Het is een veilige haven voor iedereen die niet aan "de norm" voldoet, een plek om vrienden te ontmoeten en plezier na te jagen of gewoon even alles los te laten.




    Rollen

    🌈 Samuel "Sam" Elijah D'Amelio • 21 • M • 1• Mandalorian
    🌈 Noah Flynn Green • 21 • M • 2 • Venustic
    🌈 Jonathan Mori • 21 (18 really) • M • 1• Hanson
    🌈 Christopher "Chris" James Palmer • 28 • M • 1 • Hanson
    🌈 Sasha Mallaury O'Connell • 23 • V • 2 • Balloo
    🌈 Elvyne Brown • 21 • V • 2 • Pooh_Bear
    🌈 Connor Augustus Reed • 24 • M • 2 • Norris
    🌈 Gemma "Gem" Marlyn Cooper • 22 • V • 2 • Venustic
    🌈 Rhett Harry Hayes • 25 • M • 3 • Witcher
    🌈 Jamal Casimir Douglas • 24 • M • 4 • Mandalorian
    🌈 Maxwell Asheton • 27 • M • 4 • Occultist
    🌈 Percival "Percy" II Antoine Bonnet • 23 • M • 4 • Witcher
    🌈 Charlie Christopher Simmons • 22 • M • 4 • SallyFace
    🌈 Aleksander "Alec" Dąbrowski • 24 • M • 4 • Venustic
    🌈 Michael "Mike" Jeffrey Munroe • 27 • M • 4 • SallyFace
    🌈 Faith Maybelle Elliemay Haywood • 23 • V • 5 • Sommarmorgon
    🌈 Jamie Dawson • 23 • M • 5 • Occultist
    🌈 Faith Maybelle Elliemay Haywood • 23 • V • 5 • Sommarmorgon
    🌈 Alfred "Alfie" Asheton • 23 • M • 5 • Hanson
    🌈 Elle Holly Simmons • 24 • V • 6 • Necessity
    🌈 Miguel Gabriel Rivera • 25 • M • 6 • SallyFace


    • Rol: (GBL/straight; supporter/hater)
    • Naam:
    • Leeftijd: (21 - ...)
    • Innerlijk: (hoeft van mij geen volledig epistel, als het maar duidelijk is)
    • Uiterlijk:
    • Familie & geschiedenis:
    • Relaties:
    • Extra's:

    Special cookies kunnen zeker, maar graag wel in overleg.


    Regels
    • De huisregels van Quizlet zijn hier ook van toepassing
    • WEES RESPECTVOL!
    • Dit rpg heeft niet per se een plot, probeer er vooral iets leuks van te maken
    • Geen minimum aantal woorden, deze is gewoon voor de fun. No pressure.
    • We sluiten niemand buiten!
    • OOC in het praattopic
    • Maximaal 2 personages per persoon
    • 16+ is toegestaan, maak wel even een vermelding boven je post
    • Houdt rekening met het tijdperk, 20 jaar ging het er heel anders aan toe dan nu en bestond er nog geen instagram, whatsapp, facebook, etc. Met een telefoon kon je bellen en sms'n en snake spelen en dat was het.


    Disclaimer 1: Dit RPG is schaamteloos gebaseerd op de Amerikaanse versie van de serie "Queer as Folk". I have nothing to hide.
    Disclaimer 2: Ik bedoel geen enkel disrespect tegenover de LGBTQ+ gemeenschap, integendeel. Ik merk in veel RPG's dat er een hoog aantal LGBTQ characters gemaakt worden -soms meer dan voor het plot van die RPG's handig is- en het leek me fijn een RPG te hebben waar dit niet uitmaakt.
    Disclaimer 3: I MEAN NO DISRESPECT AT ALL. Als ik iets verkeerd heb of zeg, voel je vrij me daarop te wijzen.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2020 - 21:00 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hahahah, Connor, Sam & Jonathan moeten een fake ID-club oprichten. Heerlijk, al die rebelse jongens.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik heb Connor effe een ander innerlijk gegeven c:
    Vond dit meer passen bij het idee in mijn hoofd


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    PRAATTOPIC

    Mag ik wel vragen om het rustig aan te doen? Ik wacht ook nog tot morgenmiddag voor het speeltopic, om Pooh_Bear de kans te geven haar rol nog verder in te vullen. We zijn maar met weinig, dus ik wil zoveel mogelijk rekening houden met elk zodat niemand afhaakt.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik vind het ook niet erg om morgen later in te springen hoor als je het topic vandaag wil openen :)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik heb net mijn computer afgesloten haha. Het wordt alsnog morgen ^_^


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Oh my I didn't see this earlier. Aaaah! Still some room?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ja natuurlijk!
    Ik vond het stiekem al vreemd je hier nog niet gezien te hebben hahaha, maar ik dacht; het zal aan tijdsgebrek liggen :p


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hanson schreef:
    Ja natuurlijk!
    Ik vond het stiekem al vreemd je hier nog niet gezien te hebben hahaha, maar ik dacht; het zal aan tijdsgebrek liggen :p


    :') eerlijk gezegt wilde ik geen verleiding but too late heheh c' :

    Mag ik een jongen? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Yes!


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    SPEELTOPIC


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    RHETT HARRY HAYES

    ' RED '




    Rhett || English |"advice, counsel"
    Harry || English || "home ruler",
    Hayes || English || "enclosure, fence"




    ' Let's get spicy.'

    25 || 22/12 || Biseksual (neight eerder naar mannen) || American



    Status

         


    The Redd demon

    Na zijn stresserende job als personal assistent in een groot mode bedrijf - gaat Rhett zijn frustraties afwerken in the Jungle. De redhead weet wel wat van dansen en kan aardig wat alcohol achterover slaan. Na hele dagen rond gecommandeert te worden op zijn werk, is Redd degene die zijn night snacks die de commando's geeft in bed.


    INSIDE

          [justify]

    Rhett is een jongen met twee levens. Zo is hij in zijn dagelijks leven een wat stille jongeman die leeft onder de stress. Met zijn job als personal assistent gaat hij vaak naar het ene naar het andere uiterste om zijn bazin tevreden te stellen. Hij werkt voor de duivel, beweert hij, maar toch is zijn job het waard. Bevelen opvolgen, afgeblaft worden, zwijgen en ja knikken en verdrinken in papierwerk... Zolang hij zich maar in de modewereld vertoeft is hij blij. Na het werk ontpopt de jongeman echter tot een zelfzekere ondeugende flirt die niets liever doet dan dansen en flirten met de leuke jongens of meiden die zijn pad op komen. Van gladde praatjes en sensueel dansen kan hij wel, maar zodra het hem iets te serieus wordt, dan smeert Rhett 'em. Rhett doet niet aan relaties, liefde is niets voor hem want de jongen kent enkel plezier en verleiding.
    Rhett is een jongen die snel wegloopt van problemen en niet graag zijn gevoelens de vrije loop laat gaan. Hij vertikt het zelf om eerlijk toe te geven dat het soms eens niet goed met hem gaat. Mensen zien hem in de club dan ook als een arrogant type en weten dat ze enkel pleziertjes met hem kunnen beleven. Goed Rhett is misschien een one night guy, maar in de ochtend kan hij wel nog eens een ontbijtje klaar stoven of je nog eens opzoeken als hij je echt interessant vind.
    Rhett is cheecky en dominant. Hij hoort niet graag nee en wilt altijd krijgen wat hij wil. Rhett is wel een typisch alpha mannetje, hij laat weten wat hij leuk vindt is een tease en laat zich niet snel over zich heen lopen.
    Rhett is een creatieve jongen, hij houd enorm van mode en ontwerpt zelf ook wel eens kleren al kan hij niet naaien. De jongen is nog iets te onzeker over zijn kunnen, al droomt hij wel van ontwerper te worden.
    Hothead, sociaal, sympathiek, aardige danser, creatief, haantje , sluw, lichtelijk manipulatief, ...

    ’ I need to blow off some steam, wanna help me with that?... ‘
    [/center]

    OUTSIDE



    Red heeft zijn nickname te danken aan zijn vuurrode haren en de rosse sproetjes die over zijn gezicht verdeelt zitten. Rhett is een lange kerel met z'n 1m82 en je mag toch wel u zeggen tegen zijn wasbordje. In zijn weekends vertoeft de jongen graag in de gym. De jongen heeft een hoekig gezicht met een spitse neus. Zijn baardje is ros en zijn wenkbrauwen neigen naar een iets bruinros. Zijn ogen hebben een groenbruine kleur en zijn omringt met lange lichtbruine wimpers die hem ergens wat onschuldig geven. Maar zijn parelwitte grijns laat al snel wetend at hij niet zo onschuldig is als hij laat lijken.
    Rhett heeft gaatjes in zijn beide oren en heeft in zijn jeugd nog een neusringetje gehad, al doet hij deze niet meer aan.
    Qua kledingstijl varieert Rhett wel, vaak draagt hij voor zijn werk nette hemdjes met een goede jeans en nette schoenen, maar in de club is er niet veel kleren te bekennen. Voor de rest volgt hij enorm de mode, hij hoopt namelijk ooit om een designer te worden.


    ’ Yeah I might be a lil demon from hell. ‘




    HISTORY



    Mom || Indiana Hayes|| verkoopster kledingboetiek || 50

    Dad || Jordan Rodgers || Manager || 53

    StepDad || Gabriel Dujardin || Accountant || 54

    Younger sister || Nora Hayes || Studente Geneeskunde || 21

    Younger sister|| Carrie Hayes || Studente Geschiedenis || 19



    Rhett is de enige zoon van de familie Hayes en de oudere broer van Nora en Carrie. De Hayes woonden in een kleiner stadje vlak naast Cincinetti waar ze de eerste jaren van hun leventje doorbrachten. Rhett is altijd wel een sociale en spontane jongeman geweest, zodra iemand de Hayes kleineerde voor hun rode haren wist Rhett al snel voor hem en zijn zusjes op te komen, waardoor pesten nooit echt een probleem was voor de kids, integendeel zelf gezien het gezinnetje wel een bekend figuur was in hun stadje. Hun moeder werkte in één van de bekendere kledingsboetieken en hun vader was de manager van een schoenenbedrijf. Echter eens Rhett wat ouder werd, ging het niet meer zo goed tussen zijn ouders. De kleine discussies aan tafel werden ruzies, hun ouders waren niet meer zo blij en vriendelijk als anders en de kinderen begonnen ook vaker weggestuurd te worden naar hun kamers. Rhett heeft hierdoor ook wat afkeer jegens zijn ouders gehad, of op z'n minst een rebelser kantje. Hij nam de rol van grote broer en vaderfiguur op voor zijn zusjes als zijn ouders te hevig aan het rueiën waren om ook maar op te merken dat hun kinderen in dezelfde kamer waren. Het is cru om te zeggen, maar Rhett heeft weinig liefde gekend tussen zijn ouders. Op zijn tiende viel het gezin uit elkaar met een heuse vechtscheiding, waar zijn ouders nog op het laatste moment vochtend voor het ouderschap van de kinderen. Een gevecht dat hun moeder gewonnen had. Sindsdien heeft Rhett zijn vader ook niet meer gezien. Rhett geloofd ook niet meer in de liefde en heeft ook geen behoefte aan een eigen gezin, gezien hij en zijn zusjes eerder een last leken voor z'n ouders.
    Ze verhuisden naar Cincinetti in een kleine buurt en sindsdien is Rhett er ook goed ingeburgerd. De roodharige jongen was een bekende in de wijk, cruzen met zijn skateboard en walkman in zijn zakken. Flirtend met de meiden en nogal een opvallend figuur op school en naschoolse activiteiten. Toch was het wel duidelijk dat Rhett een levensgenieter was. In de scouts kreeg hij al gauw de totem 'Onbevreesde vos' eentje die hij nu nog steeds bijhoud. Rond zijn 6de vondt zijn moeder weer een vaste vriend, maar echt een vader figuur was het niet voor Rhett. Maar de man heeft wel gezorgd dat Rhett op z'n 19de een baantje als loopjongen kon krijgen bij WE'R'Fashion. Een kans die hij met beide handen greep. Rhett werkt er nu al 5 jaar en is kunnen opklimmen naar de personal assistant van de grote bazin. Miss.Gladwick. Een echte duivelin, maar hij weet z'n stand te houden bij haar. Rhett is vrij laat achter zijn geaardheid gekomen. In zijn tienerjaren had hij wel wat dames versleten, maar er was toch altijd wel iets dat hem naar de mannen ook trok. Dit heeft hij ontdekt op zijn 21ste verjaardag. Rhett ging met een groep scoutsvrienden naar de club toe. Volgens zijn goede maatje Chris de beste club in Cincinetti en ja hoor. Rhett ging na enkele drankjes volledig los en genoot van zowel het vrouwe al mannenvolk in de Jungle. Sindsdien is hij er ook een vaste klant. Rhett woont nu ook op zichzelf in een klein appartementje, niet heel ver van de club en van zijn werk, dus een win win.




    RELATIONSHIPS


    Rhett is nog nooit verliefd geweest en meent ook nooit verliefd te worden.
    .


    EXTRA




    Likes Sex ( de jongen is er wat verslaafd aan), winnen, dominant zijn, boys and girls, kinks, koken, tekenen, koffie, alcohol, katten, sporten, de zee, dansen, sigeretten, een jointje zo nu en dan, n'sync, madonna, meezingen (al is het vrij vals), bubblegum, skaten, tekenen, ...
    Dislikes Niet zijn zin krijgen, onzekerheid, zijn emoties, LgtbQ-haters, ruzie/discussie, verliezen, reptielen, oesters, insecten,
    Fears Spinnen, extreme hoogtes, verliefd worden
    Talents De jongen kan aardig paaldansen
    Other Rhett is een roker en kan s'ochtends echt niet zonder koffie. Rhett heeft zijn eigen appertementje en een oude wagen, al neemt hij vaker een taxi om ergens te geraken.


    [ bericht aangepast op 11 mei 2020 - 11:32 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Omfg I only saw this now. And Witcher here?? Girl, now I really need a reservation. Pls say this is still open. 🤩

    [ bericht aangepast op 16 mei 2020 - 16:53 ]


    [ heaven knows ]

    Hello! :'D ooh betekend dit dat ik misschien Percy 2.0 moet creëren? :0


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Witcher schreef:
    Hello! :'D ooh betekend dit dat ik misschien Percy 2.0 moet creëren? :0

    Omfg don't joke around now, I'm fragile. ;o.


    [ heaven knows ]

    Omg I need this, can I still join?


    How far is far