• Hai hai! :)

    Gewoon even een topic, omdat ik benieuwd ben hoe het met iedereen gaat! :)
    Ikzelf ben altijd meer een stille meelezer op Q, vooral nu de boel wat rustiger is geworden hier.. Maar eigenlijk vind ik dat superjammer, want Quizlet is al grotendeels van mijn leven de plek waar ik áltijd weer terugkom!

    Dus, gewoon even gezellig: hoe is het met jullie? Wat houd jullie bezig? (A)

    En een fijne dag gewenst! (flower)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Het is wel goed hier! Ben vandaag begonnen met studeren voor een herexamen en maak me wat zorgen om een vreemd, pulserend gevoel in mijn buik, maar weiger natuurlijk om al naar de dokter te gaan en het internet maakt me bang :')

    How u doing?

    [ bericht aangepast op 20 aug 2020 - 16:36 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Promare schreef:
    Het is wel goed hier! Ben vandaag begonnen met studeren voor een herexamen en maak me wat zorgen om een vreemd, pulserend gevoel in mijn buik, maar weiger natuurlijk om al naar de dokter te gaan en het internet maakt me bang :')

    How u doing?


    Spannend! Voor wat moet je een herexamen doen?
    En je moet ook nooit op het internet zoeken, maar dat wist je zelf uiteraard ook al wel.. x'D

    Hier gaat 't ook goed hoor. Hond beetje ziekjes, maar heb gelukkig nog een paar dagen vrij voor mijn introductieweek de 24e begint! (nerd)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2020 - 17:10 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Hasufel schreef:
    (...)

    Spannend! Voor wat moet je een herexamen doen?
    En je moet ook nooit op het internet zoeken, maar dat wist je zelf uiteraard ook al wel.. x'D

    Hier gaat 't ook goed hoor. Hond beetje ziekjes, maar heb gelukkig nog een paar dagen vrij voor mijn introductieweek de 24e begint! (nerd)

    Microbiologie, tis nog echt een groot vak ook :(
    Ja, ik weet het, maar soms kan het internet me ook wat geruststellen, maar nu was het 'aorta-aneurysma' en ja :')

    Oei... Wel goed dat je hem nog wat in de gaten kunt houden. Wat studeer je eigenlijk?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Promare schreef:
    (...)
    Microbiologie, tis nog echt een groot vak ook :(
    Ja, ik weet het, maar soms kan het internet me ook wat geruststellen, maar nu was het 'aorta-aneurysma' en ja :')

    Oei... Wel goed dat je hem nog wat in de gaten kunt houden. Wat studeer je eigenlijk?


    Meestal als ik 't internet geloof, ga ik dood hahaha. Dus ik probeer maar nooit meer wat op te zoeken..

    Ik start met de opleiding Social Work op 't HBO. :)

    Even wat anders: heb jij ook dat je via je mobiel niet op 't forum komt? Ik zit normaal op de laptop.. Via mobiel moet ik ergens op de homepage 'n linkje van 'n forum aanklikken en dan kan 't, maar 't menu werkt niet..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Hasufel schreef:
    (...)

    Meestal als ik 't internet geloof, ga ik dood hahaha. Dus ik probeer maar nooit meer wat op te zoeken..

    Ik start met de opleiding Social Work op 't HBO. :)

    Even wat anders: heb jij ook dat je via je mobiel niet op 't forum komt? Ik zit normaal op de laptop.. Via mobiel moet ik ergens op de homepage 'n linkje van 'n forum aanklikken en dan kan 't, maar 't menu werkt niet..

    Social Work klinkt interessant! Je eerste jaar dan?

    Ja, lukt nu ook niet meer... Maar heb het gevoel dat de nieuwe eigenaar van Q vrij veel aan het aanpassen is aan de site, dus misschien komt het daardoor?

    [ bericht aangepast op 20 aug 2020 - 21:39 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Yes! Eerste jaar. Ik heb me vet impulsief ingeschreven eigenlijk.. Zat er vorig jaar al wel over te denken, maar toen had ik nog een toffe baan in de Apenheul en was alles wel goed zoals het was. Toen kwam tante Corona om de hoek kijken, had ik geen werk meer en lukten zelfs de vreselijke uitzendbaantjes niet.. Daar had ik overigens ook geen zin in weer, verschrikkelijk.. Omdat het zo moeilijk is om een betaalde baan te vinden in de dierenwereld [mijn leven draait om dieren], toch maar op het laatste moment nog ingeschreven voor de opleiding!

    Heel erg spannend dus, maar heb er ook echt wel heel veel zin in! Een nieuwe uitdaging! ;D


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Hasufel schreef:
    Yes! Eerste jaar. Ik heb me vet impulsief ingeschreven eigenlijk.. Zat er vorig jaar al wel over te denken, maar toen had ik nog een toffe baan in de Apenheul en was alles wel goed zoals het was. Toen kwam tante Corona om de hoek kijken, had ik geen werk meer en lukten zelfs de vreselijke uitzendbaantjes niet.. Daar had ik overigens ook geen zin in weer, verschrikkelijk.. Omdat het zo moeilijk is om een betaalde baan te vinden in de dierenwereld [mijn leven draait om dieren], toch maar op het laatste moment nog ingeschreven voor de opleiding!

    Heel erg spannend dus, maar heb er ook echt wel heel veel zin in! Een nieuwe uitdaging! ;D

    Oh wow, dat is dan wel een hele verandering. Super spannend! Laat zeker weten hoe het meevalt als je zo ver bent, ben benieuwd^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Leuk dat je een topic opent. Het is hier inderdaad veel rustiger geworden. Met mij gaat het ook goed. Ik ben hier eigenlijk enkel nog uit puur niets anders te doen te hebben op het moment. :') Maar ook wel uit nieuwsgierigheid hoe het ondertussen op Q is. Wat mij bezighoud? Mijn job en verder tijd spenderen met vrienden en ook veel bijleren via internet door te praten in een community waar ik zit en verhalen, artikelen met elkaar te delen.

    Voor jou ook een fijne dag. (flower)


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik heb vrij onverwacht de komende 3 weken nog vakantie, dus daar ga ik lekker even van genieten :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hier gaat het wisselend.

    Mijn uurvermindering is ingegaan wat maakt dat ik maar twee dagen , woensdag en vrijdag, werk tijdelijk. Daarbij een halve woensdag vrij door afmeldingen van kinderen en half September twee weken vrij genomen.

    Momenteel zit ik niet lekker in mijn vel omdat lichamelijk alles tegen zit en ik niet naar de dokter kan omdat ik dan twee weken onbetaald verlof moet op nemen ivm Corona. Maar omdat het weer ook minder is en ik een bon had liggen van de Sauna heb ik besloten daar morgen heen te gaan. Proberen om weer even op te laden en een positieve vibe terug te krijgen.

    Verder op Quizlet druk aan de Orpg, verhaal schrijven en meespeelverhalen aan het doen dus ik vermaak mij uitstekend in combinatie met glazen wijn en harde 1D muziek ;)

    Oja, vanochtend had ik een bakbui en heb ik voor het eerst in mijn leven macarons gemaakt ;) Deze waren onwijs lekker en goed gelukt. Binnenkort een nieuwe bak halen voor al mijn spullen. Gezien de maatschepjes, fondant, en spuitzakken overal en nergens liggen en ik het graag bij elkaar wil

    Overigens vind ik het ook super tof dat de nieuwe eigenaar van Q super snel reageert op pb's en je gelijk verschil ziet als je een kleine bug aangeeft. Dit maakt denk ik , althans het maakt mij een stuk enthousiaster om nog meer energie in de site te steken.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2020 - 18:39 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan