• So hey, daar ben ik weer.

    Vroeger, heel vroeger, toen we nog de oude layout hadden, stonden de categorieën 'Nieuwe story's/quizzen/polls' (of hoe het destijds ook heette) op chronologische volgorde, dat wil zeggen, nieuwste activering bovenaan, en dan was het een top 10 van nieuwste quizzen/verhalen/polls.

    Nu staat het allemaal door elkaar; niet alleen de creaties staan door elkaar in dezelfde categorie (en da's ook geen issue) maar ook de tijden/data van activering. Vriendin van mij heeft net een hoofdstuk geactiveerd dat toevallig wel op de homepage staat vermeld, maar wel ergens tussen activeringen van weken geleden (da's al vreemd, vind ik), en mijn 3 nieuwe hoofdstukken (van vandaag) staan er helemaal niet in.

    Hoe zit dat eigenlijk?

    XX (:

    Sowieso is er daar iets een beetje kapot, gezien ik er net een creatie uit 2016 tussen zag staan en eerder één uit 2018, hmmm.


    Stenenlikker

    Vraag me ook wel een beetje af hoe dat zit nu :') Miss wordt er ook gwn nog wat aan gewerkt en is het daarom niet helemaal goed?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik weet het niet, ;3, maar het valt me nu pas op, en het stoort me. ;p

    Ik denk dat je best een linkje naar dit topic zet in RJ's 'welkomsttopic'. Dan kijkt hij er vast wel even naar. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zit hier nu naar te kijken. Er spelen meerdere zaken mee. Enerzijds staat niet altijd de nieuwste bovenaan. Dit is om ervoor te zorgen dat tijdens piek-uren niet een topic van bijvoorbeeld nog geen uur geleden uit het lijstje verdwijnt omdat er daarna toevallig veel bijgeplaatst is. Het is dus een roulerend setje uit de creaties van de laatste paar etmalen.

    Echter horen hier dan natuurlijk geen topics uit 2016 in voor te komen. Dit zie ik zelf eerlijk gezegd (op dit moment) ook niet gebeuren. Ik zal dit laatste in de gaten houden. Mocht dit nog eens voorkomen, laat het dan vooral weten.

    RJ schreef:
    Ik zit hier nu naar te kijken. Er spelen meerdere zaken mee. Enerzijds staat niet altijd de nieuwste bovenaan. Dit is om ervoor te zorgen dat tijdens piek-uren niet een topic van bijvoorbeeld nog geen uur geleden uit het lijstje verdwijnt omdat er daarna toevallig veel bijgeplaatst is. Het is dus een roulerend setje uit de creaties van de laatste paar etmalen.

    Echter horen hier dan natuurlijk geen topics uit 2016 in voor te komen. Dit zie ik zelf eerlijk gezegd (op dit moment) ook niet gebeuren. Ik zal dit laatste in de gaten houden. Mocht dit nog eens voorkomen, laat het dan vooral weten.

    Enkele dagen nadat je deze comment postte, kwam er nog een creatie uit 2016 in voor, en vandaag eentje uit 2018. ;p Maar meer opvallende dingen heb ik (nog?) niet gespot.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2020 - 10:53 ]

    ISAC schreef:
    (...)
    Enkele dagen nadat je deze comment postte, kwam er nog een creatie uit 2016 in voor, en vandaag eentje uit 2018. ;p Maar meer opvallende dingen heb ik (nog?) niet gespot.


    Ik heb er even een screenshot van gemaakt voor eventuele duidelijkheid. 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dank jullie wel. Bijzonder.. zolang het niet veel gebeurt heeft het even geen hoge prioriteit. Maar ik wil dit wel uit aan zoeken. Het is namelijk dusdanig gefilterd dat hier enkel recente items in voor zouden moeten komen.