• Hallo allemaal,

    Ik ben vast niet de enige die in de lockdown(s) een nieuwe hobby is gestart, of een oude hobby heeft herstart. Ineens kregen we veel meer tijd om te lezen, klussen, eindelijk dat ene schilderij te maken of de zolder eens goed op te ruimen.

    Zo ben ik een tijd terug samen met mijn zusje aan een nieuwe hobby begonnen: het maken van onze eigen sieraden! De credits voor het idee gaan volledig naar mijn zusje, maar ik moet zeggen dat het me beter bevalt dan in eerste instantie gedacht! We begonnen met enkel armbandjes, maar inmiddels maken we ook enkelbandjes, kettingen en oorbellen. Wij zijn te vinden op Instagram via @jewellery024.

    De onderdelen kopen we in bij een lokale ondernemer, het maken van de sieraden doen we zelf en we hebben er ook al enkele verkocht. Omdat we niet zelf wilden profiteren van de opbrengst, hebben we besloten om de volledige opbrengst periodiek aan verschillende goede doelen te doneren. Zo hebben we laatst de eerste opbrengst aan het Leger des Heils gedoneerd.

    Zijn jullie in de lockdown-periode(s) ook aan een nieuwe hobby begonnen, of hebben jullie ook een project afgerond dat lang onder het stof heeft gelegen? (flower)


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Wat ontzettend leuk. Even gekeken en ze zijn nog mooi ook met een leuke prijs ;) wat mooi dat je de winst naar een goed doel brengt!

    Ik ging nog meer puzzelen en heb voor kerst zoals elk jaar iets kleins voor in de boom voor vrienden gemaakt.

    Verder heb ik geleerd in isolatie (waarvan 3 volle weken in bed) op 5m² dat ik enorm gelukkig ben met de spullen die ik heb en blij ben met mijzelf.

    Ook heb ik de waardevolle vriendschappen nog beter geleerd en kan ik momenteel enorm genieten van een knuffel. Ben altijd een knuffel persoon geweest. Dat viel weg op scouting maar toen kon ik thuis nog knuffelen maar ook dat viel weg toen ik Corona had.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Wat ontzettend leuk. Even gekeken en ze zijn nog mooi ook met een leuke prijs ;) wat mooi dat je de winst naar een goed doel brengt!

    Ik ging nog meer puzzelen en heb voor kerst zoals elk jaar iets kleins voor in de boom voor vrienden gemaakt.

    Verder heb ik geleerd in isolatie (waarvan 3 volle weken in bed) op 5m² dat ik enorm gelukkig ben met de spullen die ik heb en blij ben met mijzelf.

    Ook heb ik de waardevolle vriendschappen nog beter geleerd en kan ik momenteel enorm genieten van een knuffel. Ben altijd een knuffel persoon geweest. Dat viel weg op scouting maar toen kon ik thuis nog knuffelen maar ook dat viel weg toen ik Corona had.


    Bedankt voor je lieve woorden! (: Wat ontzettend attent ook dat je iets persoonlijks voor je vrienden hebt gemaakt voor kerst! En de leermomenten die je noemt zijn ook enorm waardevol. Er komt een tijd dat we allemaal weer kunnen knuffelen.


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Wat nice! Goed bezig!
    Mooie Instagram pagina ook, ik heb even gespiekt. Die leopard necklace heel leuk!

    Ik ben eindelijk begonnen om de reizen/vakanties/citytripjes etc van de afgelopen 2 jaar vast te leggen in fotoboeken. Op de ouderwetse manier. Met geprinte foto's, lijm en met de hand geschreven bijschriften.

    Dat plan had ik de hele tijd al, maar schoof ik de hele tijd vooruit. Dus nu heb ik nog wat in te halen haha, maar de eerste fotoboeken zijn klaar.

    En door deze periode waardeer ik het straks extra als we weer de vrijheid hebben om op reis te kunnen en nieuwe plekken te kunnen ontdekken.


    Tell me about it, stud.

    Conaway schreef:
    Wat nice! Goed bezig!
    Mooie Instagram pagina ook, ik heb even gespiekt. Die leopard necklace heel leuk!

    Ik ben eindelijk begonnen om de reizen/vakanties/citytripjes etc van de afgelopen 2 jaar vast te leggen in fotoboeken. Op de ouderwetse manier. Met geprinte foto's, lijm en met de hand geschreven bijschriften.

    Dat plan had ik de hele tijd al, maar schoof ik de hele tijd vooruit. Dus nu heb ik nog wat in te halen haha, maar de eerste fotoboeken zijn klaar.

    En door deze periode waardeer ik het straks extra als we weer de vrijheid hebben om op reis te kunnen en nieuwe plekken te kunnen ontdekken.


    Wat lief, dankjewel! Die ketting is ook een van mijn persoonlijke favorieten ^^

    Ohhh wat een goed idee om eindelijk aan fotoboeken te beginnen! Heel tof dat je het op de ouderwetse manier doet. Vind dat toch nét wat leuker om in te zien dan wanneer het online gemaakt is.


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Niallerslove schreef:
    (...)

    Bedankt voor je lieve woorden! (: Wat ontzettend attent ook dat je iets persoonlijks voor je vrienden hebt gemaakt voor kerst! En de leermomenten die je noemt zijn ook enorm waardevol. Er komt een tijd dat we allemaal weer kunnen knuffelen.


    Elk jaar maak ik iets. Eerste jaar had ik eigen gemaakte kerstballen, het jaar erna had ik aan de kaart een kleine kerstbal met een mooie herinnering met de persoon op een briefje, vorig jaar had ik met vilt een stoffen kerstbal met draad erop de eerste letter van de persoon en dit jaar heb ik kerstboompjes hangers van knopen gemaakt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)

    Elk jaar maak ik iets. Eerste jaar had ik eigen gemaakte kerstballen, het jaar erna had ik aan de kaart een kleine kerstbal met een mooie herinnering met de persoon op een briefje, vorig jaar had ik met vilt een stoffen kerstbal met draad erop de eerste letter van de persoon en dit jaar heb ik kerstboompjes hangers van knopen gemaakt


    Wat ontzettend leuk!! Zo te horen heb je een creatieve geest ^^ Ik weet zeker dat ze de kerstboomhangers waarderen!


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Wat een tof idee! Ik heb nog een heleboel kralen (echt, een hele bak) waar ik al jaren niks mee doe. Heb je daar baat bij? Ik vind het een heel fijn idee dat ze voor zoiets moois worden gebruikt.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2020 - 22:31 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cute! :3
    Ik ben gewoon meer van hetzelfde gaan doen.


    You were born original, don't die as a copy.

    Cayline schreef:
    Wat een tof idee! Ik heb nog een heleboel kralen (echt, een hele bak) waar ik al jaren niks mee doe. Heb je daar baat bij? Ik vind het een heel fijn idee dat ze voor zoiets moois worden gebruikt.


    Wat gaaf!! Ik PB je even!

    SPECS schreef:
    Cute! :3
    Ik ben gewoon meer van hetzelfde gaan doen.


    Dat is ook helemaal goed, toch! (:


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Diamond Painting. Heb daar juist nog aan eentje voort gedaan :)
    Na mijn werk doe ik dat een beetje.
    Maakt mij rust en het zorgt dat ik iets te doen heb.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    Diamond Painting. Heb daar juist nog aan eentje voort gedaan :)
    Na mijn werk doe ik dat een beetje.
    Maakt mij rust en het zorgt dat ik iets te doen heb.


    Ah, diamond painting is inderdaad ook erg fijn om te doen!


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Echt heel leuk! Ik volg jullie instagram nu ook.

    Ik ben vooral lekker aan het bullet journallen en nu ik laatst in een kerstbox waterverf kreeg nu ook veel aan het waterverven. Dat is dus echt heeeeeel ontspannend , behalve als je met je duim een verkeerde kleur op het blaadje stempelt haha


    Firm believer of all that is magic

    Tuena schreef:
    Echt heel leuk! Ik volg jullie instagram nu ook.

    Ik ben vooral lekker aan het bullet journallen en nu ik laatst in een kerstbox waterverf kreeg nu ook veel aan het waterverven. Dat is dus echt heeeeeel ontspannend , behalve als je met je duim een verkeerde kleur op het blaadje stempelt haha


    Heel erg tof, leuk dat je ons bent gaan volgen! (:

    Oooh waterverven is heel erg fijn, mits het goed gaat inderdaad haha! Vind het altijd heel tof om te zien wat voor mooie dingen anderen kunnen maken.


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Leuke sieraden! Ik ken nog wel iemand die geïnteresseerd zal zijn!

    Bij mij is er de laatste maanden niet heel veel veranderd. Het enige eigenlijk dat ik vooral thuis aan het werk ben i.p.v. op kantoor de hele week & geen drankjes meer in de weekenden met vrienden.. Ik wil bijna zeggen dat ik zou willen dat ik wat meer tijd zou hebben voor een nieuwe hobby maar aan de andere kant kan ik ook niet wachten tot ik wel weer naar de kroeg kan voor een drankje :)


    Some things are changing too much.

    Niallerslove schreef:
    (...)

    Ah, diamond painting is inderdaad ook erg fijn om te doen!


    Ja nu heb ik over een vier weken geleden 1 besteld voor een kindje van frozen.
    Dus die zou hier normaal ver moeten toekomen.
    En deze maand moet ik nog 1 van frozen bestellen voor een ander kindje.
    En daarna moet ik er nog bestellen voor mensen te maken. :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,