• Vestigo University
    "The journey of changing one's mind, heart, self or way of life"

    Welcome to Vestigo University, a place where all our students can work on their happy endings.

    Vestigo University is een grote campus waar de afstammelingen van de welbekende sprookjesfiguren gaan studeren. Naast hun avonturen moeten ze zo af en toe ook met hun neus de boeken in zodat ze de wereld kunnen verbeteren. Deze school bied hun studenten alle richtingen aan waar ze maar van kunnen dromen en houd hun studenten dicht bij elkaar. Iedereen kent haast iedereen en er is dan ook een strikte regeling wat betreft verboden middelen. Vestigo staat dan ook niet zomaar bekend als de beste school, iedereen is er welkom.

    Zo ook de studenten van Ira University. Waar de meeste sprookjes figuren hun happily ever after uitleefden, was er ook een andere zijde die het hier moeilijker mee heeft gehad. Ira University was een afgelegen kasteel waar de kinderen van de meer duistere figuren heen konden om toch een toekomst te krijgen. Deze school stond niet bepaald goed bekend. Vele studeren gaven er dan ook de brui aan. Echter na een incident werd de universiteit gesloten en stonden veel studenten op straat. Gelukkig opende Vestigo ook voor hen de deuren waardoor er heel wat conflicten op de school ontstonden. Sommige studenten keerden zich tegen de nieuwelingen terwijl bij anderen juist de interesse in het zorgeloze leventje van de anderen gewekt werd.

    Hou jij je stevig vast aan jouw destiny wil je dan toch je eigen verhaal gaan schrijven, hier op Vestigo University?


    Once upon a time...




    Speeltopic Rollentopic Praattopic

    ROLES










    Vestigo University

    Dominic/March "Dom" Tarrant Liddell son of Alice FC: Maurice Sinclair 1.4 Beneviento
    Nathaneal "Nathan" Charming Son of Prince Charming and Cinderella 1.4 Sortiger
    Ilyas Cassim of Agrabah son of Aladdin and Jasmine 1.3 Sisu
    Amor-Beau Desrosiers son of Belle and Adam 1.4 Sisu
    daughter of Moana Morrigann
    Memphis Panagos daughter of Megara and Hercules 1.4 Toothpick
    Neorah "Neo" Arianna Fitzherbert daughter of Rapunzel and Eugene 1.3 Zemo
    Olivia "Liv" Mia Pan daughter of Wendy and Peter Pan 1.3 hadestown
    Ava Caillen of DunBroch daughter of Merida 1.3 LoveTravels
    Antonio Julio Rivera son of Miguel Rivera 1.3 Sombre


    Ira Univeristy

    Larsen Niklas Oldenburg son of Elsa FC: Niklas Gillis Beneviento
    Raven son of Maleficent and Diaval FC: Chase Hudson Beneviento
    Elio Armano Beneviento son of Captain Hook FC: Damiano David Beneviento
    Percival "Percy" Ashley Hook son of Captain Hook 1.4 Sisu
    Methuselah "Seth" son of the Grim Reaper 1.1 Sortiger
    Victoria "Vicky" Chimaira daughter of Ursula 1.4 Dimitrescu
    Élodie Facilier daughter of Dr. Facilier 1.5 hadestown
    Zaheer Ujinga son of Scar and Zira 1.6 Paracosmal
    Qadir Fayez Al-Jurjani son of Jafar 1.6 Librarian
    Jakob Von Hesse/Jack Thessian son of The Headless Horseman 1.6 Librarian



    INVULLEN

    Naam
    Leeftijd (19- 25)
    Metanoia or Ira
    (Eventuele) Powers
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis/Familie
    Extra







    What if I'm not the hero? What if I'm the bad guy?







    VESTIGO





    RULES



    In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet.
    Je schrijft een post van minimaal 300 woorden.
    Je probeert minstens 1 keer per week te posten mits je het druk hebt, gelieve het ons dan te melden.
    Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    Een reservering blijft 72H staan. Geef aan als je dit niet red vanwege omstandigheden.
    Maximaal 3 personages per persoon.
    Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    Alleen DAYWALKER of Sisu maken nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    16+ is toegestaan, meld het echter liever wel boven een post.
    Sluit niemand buiten, geen ruzies.
    Vragen kunnen altijd gesteld worden en ideeën zijn ook altijd welkom.
    Naamsverandering graag doorgeven.
    Dit idee is uitgewerkt door Beneviento, Sisu en Sortiger

    [ bericht aangepast op 14 juni 2021 - 21:36 ]


    How far is far

    hadestown schreef:
    Mag ik een dame aan Vestigo reserveren?

    Edit: dochter van Wendy en Peter Pan als dat kan. (ben nog aan het brainstormen :) )

    Zeker! ^^


    How far is far

    DAYWALKER schreef:
    (...)
    Ahahah it’s a sign! Nu moet je wel meedoen ;p

    Omg love it, ik zet je erbij!

    And also, ik zou dat wel echt geweldig vinden tbh als je een zoon/dochter van Frollo zou nemen, ik kan de drama al ruiken xd

    Ik zal er nog even goed over nadenken..😏


    ars moriendi

    DAYWALKER schreef:
    (...)
    Same here! Hence raising this rpg from the dead :Y)
    Why yes you can, ik zet je erbij!


    Thankyouu.
    En als aanvulling, dochter van Moana :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Apocalyptic schreef:
    Ik las dit topic gisteravond en heb zonder grappen over dit concept gedroomd. :') Hoe Disney wil je het hebben?

    Mag ik een karakter bij Ira reserveren? Ik weet nog niet of het een jongen of meisje wordt, maar ik wil gaan voor de zoon/dochter van Ursula de zeeheks (Little Mermaid). Ik ga er deze dagen even over nadenken hoeveel tijd ik ga hebben, dus zet hem maar in op een reservering! (:

    Frollo van the Hunchback is mijn all time favorite villain, maar ik heb al een streng gelovige boy in een andere RPG hier op Q, dus we gaan nu even van God los haha. :Y)

    omg, I already love this!


    [ heaven knows ]

    Kan ik de dochter van Merida (studeert aan Vestigo) reserveren?

    LoveTravels schreef:
    Kan ik de dochter van Merida (studeert aan Vestigo) reserveren?

    Yes!


    How far is far

    Mag ik toch een vrouw bij Vestigo? Dochter van Princes Aurora & Prince Philip? (Doornroosje)

    Ik ga mezelf haten hiervoor want heb al zo weinig tijd..
    But I can't resist.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2021 - 16:46 ]


    • Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. •

    NEORAH ARIANNA FITZHERBERT




    NAAM
    Neorah - Light
    Arianna - Most holy
    Fitzherbert - Surname

    Haar naam wordt regelmatig afgekort naar "Neo", hier heeft ze zelf niet direct een probleem mee.

    LEEFTIJD
    21 || 21/08 || Leo

    VESTIGO
    Neo gaat uiteraard naar Vestigo University, maar heeft Ira wel altijd interessant gevonden. Ze volgt de major A Spoonful Of Sugar (Medisch) en voelt zich hier ook in thuis. Verder is ze een cheerleader (captain), volgt ze zwaardvechtlessen en zit ze in de art club.

    POWERS
    Healing & decay.
    Neo heeft de krachten van haar moeder deels overgenomen. Ook zij bezit de kracht om mensen, dieren en dingen te helen. Mocht dit nou gaan om wonden, pijn of het verouderingsproces. Neo heeft heel lang rech naast haar ouders gestaan en had deze krachten snel voldoende onder de knie.
    Toen ze echter ouder werd leerde ze ook de andere kant kennen, het compleet tegenovergestelde van de helende kracht waar ze vertrouwd mee was. Het was de kracht om het leven uit dingen te halen. Neo heeft dit gelukkig nog niet laten zien bij een mens of dier, enkel een paar bloemen waarna ze al snel verboden werd om ooit deze krachten te gebruiken. Nu is het nog steeds een chaotische kracht in haar die ze kostte wat het kost moet remmen en verbergen, de kans om het te leren beheersen heeft ze tot recent nooit gehad.


    UITERLIJK [FC: Casimere Jollette]
    • Lichte huidskleur met lichte sproetjes rond haar neus
    • Grote blauwe ogen met lange wimpers
    • Vol blond haar dat ver over haar rug reikt
    • Smal wipneusje
    • Redelijk volle, zachte lippen
    • 1,57 lang
    • Erg slank figuur, wat vollere boezem
    • Geen tattoos
    • Enkel piercings in haar oren
    • Erg vrouwelijke stijl, draagt vrijwel altijd rokjes of jurkjes

    KARAKTER
    • Erg avontuurlijk • Nieuwsgierig • Extravert • Charismatisch • Charmant • Smart mouth • Spontaan • Flirty • Romantisch • Passievol • Enthousiast • Grappig • Cuddly af • She is pretty affectionate • Niet bang om van zich af te bijten • Creatief • Very open-minded • Has a way of sneaking into your heart • Knows how to leave an impression • Probeert iedereen een kans te geven • Life of the party • Free spirit • Looks innocent, is not. May use it tho • Enjoys the small things in life • Beschermend • Onvoorspelbaar • Koppig, als ze eenmaal haar zinnen op iets heeft gezet praat je het er niet meer uit • Ontzettend eigenwijs, als jij nee zegt wilt ze het juist doen • Uitdagend • Roekeloos • Impulsief • Beetje losbandig at times • Ziet gevaar pas in als het eigenlijk te laat is • Is overigens ook een magneet als het gaat om ''twijfelachtige'' mensen of situaties • She is kinda drawn to dark stuff/people anyway • Chaotisch • Snel verveeld • Redelijk snel afgeleid


    FAMILIE
    Mother - Rapunzel Fitzherbert - 41
    Father - Eugene Fitzherbert (aka Flynn Rider) - 48
    Brother - Max Fitzherbert - 4
    Grandmother - Arianna - 65
    Grandfather - Frederic - 70



    GESCHIEDENIS
    Iedereen kent het verhaal van Rapunzel ondertussen en hoe het eindigde in een prachtig huwelijk tussen haar en Eugene. Binnen twee jaar konden ze hun eerste kind verwelkomen, dit was Neorah. Haar ouders waren meteen dol op haar en Neorah zelf is altijd close geweest met haar ouders. Neorah groeide de eerste jaren van haar leven gelukkig op in het koninkrijk en leek altijd wel een van haar ouders te volgen. Toen zij meer van de wereld wouden zien was dat niet anders, vanaf haar 5e was Neo constant onderweg en heeft ze al veel van de wereld gezien.
    Het was al vroeg dat duidelijk werd dat Neo de krachten van haar moeder had overgenomen en terwijl ze reisden leerde Neo deze ook te beheersen. Ze bracht het leven terug in dingen en wezens die het nodig hadden, haar ouders waren maar wat trots om het te zien. Naarmate Neo ouder werd, ontstond er ook een meer duistere en chaotische kracht in haar. Het tegenovergestelde, een kracht die het leven juist weghaalde tot het niets was. Het kwam eerst sporadisch naar voren, gelukkig nooit op andere wezens, maar toen het steeds vaker gebeurde bedacht Neo zich dat ze het moest kunnen beheersen. Toen haar ouders het echter zagen gebeuren met wat bloemen werd het gebruik van deze kracht ten strengste verboden. Dit werd dan ook in de gaten gehouden en ze heeft eigenlijk nooit de kans meer gekregen om ervan te leren. Enkel om het te verbergen en zoveel mogelijk te vermijden.
    Neo en haar ouders keerden terug naar het koninkrijk toen Neo 16 was. Haar grootouders vonden het tijd dat Rapunzel en Eugene de troon overnamen, zodat zij hun oude dagen in rust konden spenderen. Neo heeft hier nog een paar goede jaren gehad, voor ze naar Vestigo vertrok. Hier zag ze eindelijk de kans om de andere kant van haar kracht te trainen, al zorgt ze er goed voor dat anderen er niet achter komen. Ze kan het oordeel al raden wanneer dat wel gebeurt.


    EXTRA
    Geaardheid: Ze weet zeker dat ze op mannen valt, ze is open-minded als het op vrouwen aankomt maar ze heeft nog niets gedaan. Ze houd het op straight tot iemand het tegendeel bewijst.
    Talen: Engels, Duits
    Dromen: Elke mooie plek op aarde (wellicht daarbuiten waar mogelijk) zien, ze gelooft heilig in soulmates en hoopt die dan ooit te vinden
    Angsten: Claustrofobie, voor de rest van haar leven vast zitten op één plek
    Verslavingen: Candy
    Talenten: Dansen, schilderen
    Likes: Candy, adventure, traveling, pretty places, pretty lights, sleeping, affection in all shapes and forms, bad boys, her family, good food, warm weather, cocktails, dancing, the night, good times with family and/or friends, art, cuddles
    Dislikes: Not having control over her powers, boring people, people that are stuck in their comfort zone, waking up early when she has to, small spaces, being stuck in one place


    RELATIES


    [ bericht aangepast op 6 juni 2021 - 8:58 ]


    El Diablo.

    Ik ruik dat hier meer heren nodig zijn, laat ik nou echt veel te veel tijd over hebben (nee grapje heb ik niet) om een rol te maken... hihihi.
    Mag ik een heer? Denk dat bij Vestigo de minste heren zijn tot nu toe, dus dan vanuit die school.

    Edit: Als dat mag wil ik wel graag de zoon van Miguel Rivera (coco). Ik moet alleen nog even bedenken wie zijn moeder gaat zijn. Denk dat ik gewoon iemand verzin.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2021 - 10:04 ]


    - thank you for existing -


    Ava Caillen of DunBroch  
    Ava ~ Bird
    Caillen ~ A powerful person


    LEEFTIJD
    22

    VESTIGO
    Ava volgt de majors Circle of life en Bare Necessities. Daarnaast doet ze aan paardrijden, care of magical creatures en zwaardvechten.

    INNERLIJK
    Avontuurlijk ~ Behendig ~ Behulpzaam ~ Beschermend ~ Eigenwijs ~ Flirt ~ Moedig ~ Nieuwsgierig ~ Passievol ~ Sociaal ~ Speels ~ Sympathiek ~ Vergevingsgezind ~ Vriendelijk ~ Vrijheidslievend ~ Vrolijk ~ Wilskrachtig ~ Zelfstandig ~ Zelfverzekerd ~ Zorgzaam


    UITERLIJK
    1 meter 60 ~ lang, rood haar ~ bruine ogen ~ draagt voornamelijk kleding waarin ze zich zowel sexy als comfortabel voelt


    VERLEDEN

    Moeder: Merida of DunBroch
    Vader: onbekend

    Ava heeft haar vader nooit gekend. Alles dat ze over hem weet is dat haar moeder hem heeft ontmoet tijdens één van haar vele reizen, dat het heel erg klikte tussen de twee en dat ze samen een tijdje hebben doorgebracht. Op het moment dat haar moeder er echter achter kwam dat ze zwanger was, waren hun wegen al van elkaar gescheiden en had ze geen idee hoe ze hem nog terug zou kunnen vinden. Aangezien Ava echter zeer liefdevol is opgevoed door haar clan, heeft ze ook nooit de behoefte gehad om haar vader te zoeken. Ze wist wel dat haar leven anders was dan dat van de andere kinderen binnen de clan, die allemaal wel een vader hadden, maar aangezien Ava nooit iets tekort kwam vond ze het allemaal wel prima.

    Ava heeft al jong haar liefde voor avontuur van haar moeder geleerd en was dan ook erg blij dat ze met haar moeder vaak mee mocht op avontuur. Tijdens deze vele avonturen heeft Ava veel geleerd over de wereld waarin ze leefden en daarnaast ook haar liefde voor de natuur en de verschillende dieren ontwikkeld. Het verbaasde dan ook niemand dat Ava, na veel binnen de clan geleerd te hebben, besloot om naar Vestigo te gaan en daar Circle of life te studeren. Iedereen binnen de clan zag het als het volgende grote avontuur waarvan Ava niet kon wachten om het te starten.

    Omdat Ava het altijd fantastisch vond om alles wat ze ijdens haar vele avonturen geleerd had ook weer aan de anderen binnen haar clan te leren, besloot ze eenmaal op Vertigo om voor een dubbele major te gaan en ook de Bare Necessities major te volgen.


    EXTRA

    Nationaliteit Schots

    Talen Engels met een schots accent en vele andere talen die ze tijdens haar vele reizen heeft leren spreken

    Geaardheid Ava denkt dat ze hetero is. Ze is dusver alleen nog samen geweest met mannen, maar is open minded en lichtelijk nieuwsgierig als het op vrouwen aankomt. Ze is nog nooit echt zo verliefd geweest als in een sprookje, maar heeft tot nu toe alleen nog gevoelens gehad voor mannen.

    Likes De natuur, dieren, haar clan, avonturen beleven, flirten, mannen, dansen, kampvuren, de nacht

    Dislikes Het gevoel de controle te verliezen, verveling, zoetigheid en hongerlijden

    Hobby's Tijd doorbrengen in de natuur, dieren verzorgen, reizen, boogschieten, dansen en avonturen beleven

    Talenten Boogschieten, dier geneeskunde en les geven

    Mistalenten Ava heeft totaal geen verstand van magie. Ze heeft het andere wel al vaak zien gebruiken, maar snapt er zelf alsnog niks van.


    [ bericht aangepast op 23 juni 2021 - 17:28 ]

    Ik ga straks even goed voor mijn character zitten denk ik! Ik ga er voor nu vanuit dat het een vrouw wordt (:


    ars moriendi

    [ bericht aangepast op 13 juli 2021 - 16:09 ]


    ars moriendi

    ~      🇦​🇳​🇹​🇴​🇳​🇮​🇴​ 🇯​🇺​🇱​🇮​🇴​ 🇷​🇮​🇻​🇪​🇷​🇦​      ~
    "What color is the sky? ¡Ay, mi amor! ¡Ay, mi amor!"




    Antonio            Afgeleid van Antonius, het betekent 'de onschatbare'.
    Julio                  De naam Julio heeft Antonio geërfd van zijn overgroot opa, Papá Julio.
    Rivera                  Rivera is Antonios familienaam. Hij draagt deze met trots.



    20 jaar            Antonio is geboren op 22 april, dat maakt zijn sterrenbeeld Stier.



    Vestigo            Antonio is een trotse student aan Vestigo University. Hij doet hier goed zijn best en
                            kan goed met de andere studenten overweg. Ook de nieuwe studenten die zijn
                            aangesloten vanuit Ira University gunt hij een hartelijk welkom. Hij houdt niet van
                            agressie en geweld, waardoor hij ook niet snel andere studenten zal uitdagen.


    Familie            Antonio is de zoon van Miguel en Rosa Rivera. Een muzikaal duo uit Santa Cecillia,
                            Mexico. Antonio is daar ook opgegroeid en heeft de muzikale genen overgenomen.

    Antonio is opgegroeid in Santa Cecillia, Mexico. Hij is opgevoed door zijn vader, Miguel Rivera en zijn moeder, Rosa Rivera. Miguel is sinds zijn jeugd een grote muzikant geweest en tijdens zijn muzikale reizen heeft hij Rosa ontmoet. Rosa is een geweldige danseres en zangeres. Zodra ze samen begonnen te zingen leek het net alsof iedereen om hen heen in de muziek opging.
    Antonio's vader, Miguel, is vroeger als kinds tijdens Dia De Los Muertos naar de andere zijde geweest. Hier heeft hij een soort gave aan overgehouden. Tijdens het spelen van een bepaald nummer kan hij contacten leggen met de andere zijde. Omdat hij altijd zo'n sterke connectie heeft gehad met de andere zijde, zijn de krachten sterker geworden met de jaren.
    Deze krachten heeft hij ook doorgegeven aan Antonio. Antonio kan geesten zien als hij zich hier voor openstelt. Ze kunnen ook op komen dagen als zijn negatieve emoties uit balans zijn, dus als hij bijvoorbeeld heel boos of heel verdrietig is ziet hij ze ook. Gelukkig is dat niet het enige dat hij van zijn vader heeft overgenomen. Hij heeft ook het muzikale talent overgenomen. Antonio speelt al ongeveer zijn hele leven gitaar en zingt hier ook bij. Hij heeft alleen geen passie om er een carriere uit te halen.


    Miguel Rivera | vader | muzikant | 41 | Mexico
    Rosa Rivera | moeder | zangeres | 39 | Mexico
    Enrique Rivera | opa | schoenmaker | 62 | Mexico
    Luisa Rivera | oma | schoenmaker | 60 | Mexico


    vriendelijk | sociaal | muzikaal | fijnproever | dierenliefhebber | muziekliefhebber | kunstliefhebber | creatief | spiritueel | sportief | actief | ambitieus | nieuwsgierig | flirterig | licht jaloers | humoristisch | vindingrijk | zorgzaam | spontaan | gevoelig | ongeduldig | loyaal | chaotisch | familie georiënteerd | wijsneus


    1,84 | licht getint | donker bruine krullen | groene ogen | lange donkere wimpers | volle lippen | licht gespierd



          Antonio speelt graag gitaar, hij sleurt het ding vaak mee naar plekken waar hij hem waarschijnlijk niet nodig heeft. Hij vindt het leuk om er op te pingelen, dat vindt hij kalmerend. Zingen doet hij echter pas als hij echt een liedje speelt, niet tijdens het pingelen.
          Zijn familie en vrienden noemen hem vaak Toni. Dat vindt hij niet erg, hij vindt het zelf ook leuker klinken dan Antonio. Voor zijn familie in vrienden is Antonio echt een goedzak. Hij doet alles voor ze en staat altijd voor ze klaar. Tegen vreemden is hij ook altijd wel vriendelijk. Als iemand ruzie zoekt neemt Toni snel een stapje terug, maar als het nodig is of iemand echt ver gaat, kan Toni ook flippen.
          Antonio's gave kan uit de hand lopen door zijn negatieve emoties. Bij extreem verdriet of woede kunnen de geesten zich makkelijker opdringen bij Antonio, wat zijn emoties vaak nog erger beïnvloed.
    © sombre

    [ bericht aangepast op 27 mei 2021 - 15:53 ]


    - thank you for existing -

    OLIVIA "LIV" MIA PAN

    ☆ All this has happened before, and it will all happen again ☆

    " Stars are beautiful, but they may not take part in anything,
    they must just look on forever "
    NAME
    Olivia • Latin • Olive
    Mia • Slavic • Darling
    Pan • Surname

    Olivia word vaak afgekort naar "Liv", waar ze totaal geen problemen mee heeft. Haar vader noemt haar vaak Nibs, naar een van zijn vroegere lost boys.


    AGE
    Olivia is 21 jaar oud en geboren op 6 December. Haar sterrenbeeld is hierdoor Boogschutter

    VESTIGO

    Olivia studeert Filosofie (Hakuna Matatta) aan Vestigo universiteit. Daarnaast volgt ze zwaardvecht lessen

    POWERS

    Flying
          Flight or flying is the process by which a person moves through a space without contacting any planetary surface, either within an atmosphere
          Vliegen klinkt makkelijker dan het is. Maar voor iemand die weinig kans heeft gehad om het te oefenen vind Olivia dat ze het toch aardig kan (in ieder geval zonder direct naar beneden te storten). De gave om te vliegen is iets wat ze van haar vader heeft geërft. Nadat hij Neverland verliet werd al snel duidelijk dat hij zijn gave niet leek te verliezen. Het leek in eerste instatie zo dat hij het niet kon doorgeven op zijn kinderen, Jonathan en Mitchell hebben nooit kunnen vliegen, iets waar Peter en Wendy blij mee waren. Totdat Olivia als drie jarige opeens boven het aanrecht zweefde om bij de koekjespot op de bovenste plank te kunnen.
          Olivia leerde echter al snel dat het niet iets normaals was om te kunnen, de kinderen op haar lagere school konden het ook niet. Daarnaast waren haar ouders ook niet erg enthousiast over haar gave, vooral haar moeder. Ze heeft daarom nooit de kans gehad om het echt onder de knie te krijgen.



    PERSONALITY
    • curious • adventurous • creative • naïve • clumsy • spontaneous • impatient • jealous • resourceful • daring • influenceable • reckless • impulsive

          Waar Jonathan het meest op hun moeder lijkt en Mitchell zijn eigen weg lijkt te leiden, is OIivia het evenbeeld van haar vader. Ze is nieuwsgierig, misschien soms té nieuwsgierig voor haar eigen goeddoen. Ze wilt graag nieuwe dingen leren en uitproberen, en zoekt zeker de grenzen hierin op. Ze is niet snel bang en is altijd opzoek naar iets nieuws om te doen, als dat betekend dat hier een daar soms een regel wordt verbroken heeft ze dat er zeker voor over. Ze is een avontuurlijk meisje, je zal haar niet snel de hele dag achter een bureau vinden, ze is eerder op stap om nieuwe plekken te zien.
          Het feit dat ze thuis overal mee weg lijkt te komen heeft haar alleen maar meer roekeloos gemaakt. Ze weet precies wat ze met een lieve glimlach en blik voor elkaar kan krijgen. Op school werden dingen ook vaker bij haar weggewuifd omdat ze haar gedrag compenseerde met goede cijfers.
          Olivia heeft altijd een bak aan energie, het was dan ook geen shock toen ze werd gediagnoseerd met ADHD. Het uit zich bij haar vooral in haar energie en impulsiviteit. Ze kan hierdoor slecht de gevolgen van haar acties in schatten. Haar kamer is vaak ook rommelig, ook al weet ze zelf precies waar alles ligt. Ze is dan ook je typische leerling die slecht stil kan zitten in de klassen, of ook maar ergens waar er van haar wordt verwacht dat ze stil zit. Ze zal altijd met haar benen bewegen of met pennen zitten te klieren.
          Olivia is daarnaast erg spontaan. Ze ontmoet graag nieuwe mensen en zal haar best doen om te zorgen dat ze zich op hun gemak voelen. Ze is dan ook iemand die zal zorgen dat je ook betrokken bent bij een project of uitje, ze haat het als mensen worden buiten gesloten. Haar spontaniteit zorgt er wel voor dat ze iemand die die altijd het goede in mensen zal zien, ze gaat er in de regel ook vanuit dat iedereen een goed mens is. Het maakt haar echter wel naïef. Ze is te goedgelovig om eventuele achterliggende gedachten of redenen van mensen in te kunnen schatten, ze kan daarmee een makkelijke prooi zijn voor andere.
          Ze vind het zelf niet raar dat ze op haar vader lijkt, als kind heeft ze vaak verhalen van haar ouders in Neverland aangehoord en hij was dan ook haar grootste held in haar jeugd. En hoewel het echte leven echt niet zo spannend is als de verhalen die ze hoorde, doet ze haar uiterste best om het wel zo spannend te maken.


    HISTORY

          Nadat Wendy Neverland verliet na haar avontuur met Peter, duurde het niet lang voor de jongen haar volgde. Hoewel hij nog steeds niet de grootste fan van opgroeien was wilde hij graag bij Wendy zijn en blijven. Al vrij vroeg in hun tiener jaren werden ze dan ook een stelletje. Wendy was dan ook altijd degene die graag een gezin wilde, vanaf kleins af aan wilde ze graag moeder worden. Het was dan ook geen verrassing toen ze op haar twintigste hun eerste kindje ter wereld bracht. Peter had vooraf zijn bedenken bij het vader worden maar zodra hij de kleine Jonathan voor het eerst vast hield had hij geen enkele twijfel meer. Binnen vier jaar bracht Wendy nog twee kinderen ter wereld, nog een zoon, Mitchell en een dochter, Olivia.
          Olivia groeide op in een liefdevol huis. Haar moeder vond het erg belangrijk dat de drie kinderen goed onderwijs kregen, aangezien ze zelf ook docent is. Haar vader zorgde daarnaast voor het nodige plezier. Dit verschilde van de spellen in huis tot de meest random uitjes. Waar haar moeder de verhalen over Neverland vertelde, was het hun vader die probeerde ze het gevoel van Neverland mee te geven. Ze groeide dan ook het meeste naar haar vader toe. De twee hadden de dikste lol tijdens nep zwaardgevechten en speurtochten in het bos. Ze werd zijn 'honoury lost girl'
          Tijdens haar middelbare school had Olivia het steeds lastiger, waar haar klasgenoten geen problemen leken te hebben met de lessen en de roosters koste het Olivia al haar energie om de dag door te komen. Ze forceerde zich de hele dag tot stilzitten en luisteren waardoor ze uitgeput thuis kwam. Al snel besloten haar ouders haar naar een dokter te sturen omdat de verandering in haar gedrag te extreem werd. Na enkele onderzoeken kwam de diagnose ADHD en met begeleiding heeft ze geleerd hoe ze beter haar energie kan verdelen en om te gaan met de symptomen van ADHD. Hierdoor werd ze langzaam aan weer meer zichzelf.
          In die tijd had ze ook veel moeite met haar seksualiteit. Ze wist niet goed wat ze er mee aan moest en het feit dat ze heren en dames aantrekkelijk vond verwarde haar erg. Uiteindelijk richtte ze zich tot haar vader nadat haar broers haar enkel raar aankeken. Hij was erg supportive en probeerde haar zoveel mogelijk te helpen in het process, waarna ze uit de kast kwam als biseksueel.
          Eenmaal op de universiteit wist Olivia meer tot rust te komen. Haar focus kwam voornamelijk te liggen op haar studie. Ze neemt haar onderwijs nog steeds erg serieus, hoewel ze ook zeker de tijd neemt voor ontspanning. Ze zal zeker niet snel een feestje missen of een drankje afslaan.


    Family:
    Peter Pan • Father • 43 • stay-at-home-dad
    Wendy Pan-Darling • Mother • 45 • lagere school docent
    Jonathan Pan • Brother • 25 • bankier
    Mitchell Pan • Brother • 23 • drummer




    " I'll think of a mermaid lagoon,
    underneath a magic moon "




    " All it takes is faith and trust, oh! and something I forgot: dust. "


    APPEARANCE
    faceclaim: Mia Alves
    • Wavy zwart haar tot haar schouders
    • Blauwe ogen met lange wimpers
    • 1,60m lang
    • Slank figuur
    • Lichte sproetjes in de zomer
    • Gaatjes in haar oren
    • Een tattoo van twee sterren op haar pols
    • Draagt het liefst kleding waarin ze makkelijk kan bewegen
    • Volle lippen
    • Draagt graag nude lipkleuren en eyeliner
    RELATIONSHIPS
    link

    EXTRA
    Likes • Boeken, vooral met verhalen van plekken hier ver vandaan • thee, vooral wanneer het koud is • sneeuw, ookal is ze geen fan van de winter voor de rest • De zomer, vooral de vakantie • Ze gaat graag naar musea, kunst vindt ze erg interessant •
    Dislikes • wanneer mensen zeggen "dat is toch voor kinderen?" • de winter, tenzij er sneeuw ligt • mensen die al oordelen voor ze de andere kennen •
    Guilty Pleasures • Ze houdt stiekem heel erg van romantische cliché's in verhalen
    Sexuality • Olivia is bisexual. In het verleden heeft ze erg met zichzelf in de knoop gezeten hierover maar nu is ze er trots op en schaamt zich er niet meer voor.
    Talents • Schrijven is een aangeboren talent van Olivia, ze is erg creatief en uit dit in de verhalen die ze verzint, het is voor haar een uitlaatklep en een manier om haar emoties van zich af te schrijven.
    Addictions • Olivia is niet verslaving gevoelig, maar ze zou wel een moord plegen voor melk chocolade met hazelnoten.
    Fears • Opgroeien, maar niet het ouder worden zelf, ze wilt geen saaie volwassenen worden zoals Jonathan die bankier is geworden. Ze is als de dood dat ze vast komt te zitten in een kantoor baan van 9 tot 5 • Ze is mega bang voor haaien, niet dat ze ooit een haai heeft gezien, maar sinds ze als kind een film zag over haaien is ze doodsbang.
    Other • Ze draagt altijd een ketting met een vingerhoedje eraan, deze heeft ze van haar ouders gekregen toen ze zestien werd. • Ze is nog nooit op een schip geweest, terwijl ze dit al wil sinds ze klein is •


    "Second star to the right and straight on 'til morning."


    [ bericht aangepast op 30 juni 2021 - 22:22 ]


    --

    ILYAS CASSIM OF AGRABAH

    Anxious Boy






    Ilyas / إلياس || Arabish || Arabic form of ELIJAH.
    Cassim / قاسم|| Arabish|| "to share" or "to divide"
    Of Agrabah|| English/arabish || Gegeven achternaam naam voor de koninklijken van Agrabah


    "You're only in trouble if you get caught"

    21 || 17/O8 || Hetero || Agrabah


    INSIDE

         

    Vriendelijk/ Verlegen/ Bescheiden/ intiligent/ twijfelaar/ durft geen nieuwe dingen doen/ houd niet van verandering/ Rustig/ teder/ boekenverslinder / behulpzaam / denkt soms te lang na voor hij iets doet / misschien iets te naïef – maar daar heeft hij zijn tijger voor / Erg beïnvloedbaar / Een echte knuffelbeer/ echte foodie / snel enthouasiast en verwonderd / Moet nodig uit zijn schulp getrokken worden / Gefrustreerd en vol met vragen / faalangst

    Ilyas is zeer vriendelijke respectvolle jongeman. De jonge prins is altijd goed opgevoed geweest, erg behulpzaam en galant. Echter is Ilyas ook erg verlegen en bescheiden hierdoor. Veel contact met mensen buiten het contact had hij nu ook weer niet. Niet omdat hij niet vrij was, maar gewoon omdat de jongen niet zo spontaan is als hij zelf zou willen. Het liefste bleef hij binnen de muren van het paleis om te spelen met Qadir en Adil of gewoon een goed boek te lezen in de warme zon van Agrabah. De jongen is wel een studiebol en valt vrij intelligent te noemen hij is altijd erg nieuwsgierig en wilt altijd eits nieuws leren. Hij is snel enthouasiast en verwonderd over dingen en laat het ook wel zien. Toch is Ilyas een erg rustige jongeman, maar heeft soms ook wel zijn ondeugende momentjes al zijn die een stukje minder spontaan dan ze waren toen hij kind was. Nu twijfelt hij te vaak of overdenkt dingen en is dan te laat en dat maakt hem vreselijk onzeker. Ook is het wel zo, ondanks dat hij altijd wel nieuwsgierig is naar nieuwe dingen, het zijn leven niet hoeft te beïnvloeden. Hij is een gewoontedier, dus als hij plots iets anders moet doen, panikeerd hij. Hij heeft namelijk enorme social anxiety en faalangst, hij is zo bang dingen verkeerd te doen dat hij het liever niet doet. Vaak loopt hij dan leuke dingen mis, helaas.
    Toch als je de jongen kan overtuigen , dan zou hij misschien wel uit zijn schulp kruipen. Meestal is dit iets goed, maar het maakt hem ook erg beïnvloedbaar. Juist omdat hij zo'n twijfelaar is, de leiding nog niet durft te nemen en mensen snel vertrouwd is hij erg naïef. Hij word snel om te tuin geleid en mensen maken meer dan eens wel misbruik van de jognen die geen nee kan zeggen. Gelukkig heeft Ilyas nu zijn tijger Hasim, als deze een persoon niet vertrouwd, dan weet Ilyas dat hij ook beter uit die persoons buurt blijft.
    Ilyas is erg verlegen en nieuwe mensen ontmoeten is altijd een paniekpunt, maar een ander 'probleem' is de meisjes.. Ilyas is zo'n kluns als het op flirten en romantiek aankomt. Hij is bang het te verknoeien, maar verknoeid het daardoor juist altijd. Hij vind het moeilijk om over zijn emoties te praten , maar is wel vrij eerlijk hierin. Soms een leugentje om bestwil kan er wel van af, maar als hij zijn ei kwijt moet, dan moet het eruit. Zelf is hij ook een erg goede lusiteraar en een vriend voor het leven. Het is wel zo dat als je zijn vertrouwen schaad en hem echt kwetst, hij niet weet of hij je ooit nog kan vertrouwen...
    Ilyas is een echte dieren én kindervriend, hij kan goed koken, houd van zwemmen en dancen. Hij kan ook wel zingen, maar houd dit enkel voor zichzelf of onder de douche.



    ’ I don’t know what my parent expect from me! ‘


    OUTSIDE



    Ilya valt zeker geen misse jongen te noemen. De jongeman meet ongeveer 1m79 en heeft een sportieve, wat bredere lichaamsbouw. Hij heeft donkerbruine tot bijna zwarte krullen, welke hij goed verzorgd. Zijn wenkbrauwen zijn ietsje donkerder en erg breed, maar verzorgd. Ook scheert hij zich bijna iedere dag al kan het soms eens zijn, dat hij op een luie dag een klein stoppelbaartje heeft staan. Zijn bruine poelen hebben een koffieachtige kleur, waarin kleine roodbruine spikkels in verwerkt zitten. Dit omringt met lange blonde wimpers, geven hem een onschuldig en soms wat ondeugende blik. Ilyas draagt vaak verzorgde kledij, zeker bij hem thuis word ook van hem verwacht dat hij zijn hemden mooi gladgestreken draagt. Ook is de jongen niet bang om kleur te dragen en heeft erg mooie hemden met gouden borduursels op. Echter op school is zijn kledingstijl eerder comfy en sporty te noemen. De jongen is een enorme fan van hoodies en truien. Ook is de jongen dol op sneakers en heeft een redelijke collectie.
    Ilyas heeft een kleine lichaamsversiering en dit is een tatoeage met het opschrift '....'. Ook heeft de jongen gaatjes in de oren en een tepelpiercing, iets wat mensen niet meteen verwachten te zien bij de jonge prins.

    ’ I hope you’re proud of your boy‘



    HISTORY


    Father: Sultan Aladdin from Agrabah
    Mother: Queen Jasmin from Agrabah

    Adoptive Brother: Adil Zaire Al-Jurjani
    Adoptive Brother: Qadir Fayez Al-Jurjani

    Tiger: Hasim – 3 years old


    Op een warme prachtige zomerdag in Agrabah is de kleine Ilyas geboren. De oudste zoon van Sultan Aladdin en Jasmin zijnde, en hiermee dus ook de troonopvolger. Zijn ouders waren meteen verkocht aan het kleine mannetje en Ilyas heeft ook nooit anders geweten dan pure liefde die hij van zijn ouders kreeg. Het paleis was dan ook in de wolken en héél Agrabah vierde de geboorte van de jonge prins. meer komt


    EXTRA




    Likes Agrabah, zijn familie en Hasim er zeker bijgerekend, Jasmijn thee, jams, dansen, de zomer, vrijheid, de wereld bezichtigen, culturen, grapjes, Hij is een enorme dierenvriend en zal zelf geen spin doden, boeken, studeren, warmte, koken, zwemmen, nieuwe dingen ontdekken, muziek en kunst
    Dislikes Onweer, his anxiety, vlees, voor veel mensen moeten praten, onhandig zijn bij de dames, winter en sneeuw, mensen die hem afblaffen, Bitter voedsel, te sterke geuren -word hij snel duizelig van- , mensen die zijn goedheid misbruiken.
    Fears Ilyas is enorm bang voor onweer.
    Guilty pleasures:
    De jongen heeft altijd wel eens willen weten hoe het voelt om iets te stelen, de kick ervan is iets waar hij best nieuwsgierig naar is... Dingen uit de keukens stelen behoord daar niet echt onder.
    Zijn frustraties eens goed uitschreeuwen in zijn kussen/de vacht van Hasim.
    Op het hoogste punt staan van een gebouw en naar beneden kijken, op dit soort momenten voelt hij zich oppermachtig, alsof hij de wereld aan zou kunnen.
    Tics/weird quircks: Hij bijt op zijn lip in opperste concentratie, speelt met zijn oorbel als hij zich verveeld in de lessen, wiebelt ongemakkelijk heen en weer als hij tegen een meisje praat, Oefend vaak in wat hij wilt zeggen tegen de meiden - uiteindelijk verknald hij het altijd -
    Talents Ilyas is erg lenig, behendig en heeft een goed evenwicht. In bomen klimmen, stiekem in agrabah bovenop de gebouwen lopen en weglopen van de bewakers die hem terug in het paleis willen hebben, Ilyas heeft er wel ervaring mee.
    De jongen kan niet zingen, maar kan wel aardig dansen.
    Other Ilyas heeft een Service Animal, aka Hasim en heeft een vliegend tapijt die hij van zijn vader heeft gekregen, genaamd 'Kleedje' . Ilyas is vegetariër.
    Pet Hasim, Ilyas kreeg op zijn achttiende verjaardag, de kleine tijgerwelp van zijn ouders en werd verzocht goed voor het dier te zorgen. De tijger is een zeer geëerd dier in het paleis van Agrabah en er werd hem altijd verteld dat de tijger hem loyaal zal blijven en helpen in hoge nood, mits hij net zo loyaal en beschermend was over het beestje. Het is dan ook niet gelogen dat Hasim minstens een even belangrijk familielid is van de koninklijke familie als eender wie. Ilyas heeft last van social anxiety en enorme faalangst, hij kan er soms niet goed met mensen over praten en kan al zijn zorgen kwijt bij Hasim. Het beest is dan ook niet agressief en zal geen mensen kwaad doen. Het beestje is een enorme speelvogel en Ilyas gebruikt Hasim soms ook als een kussen, hij is zoooo zacht. Op Metonia heeft Ilyas hem kunnen meenemen als een soort service animal om Anxiety attacks te voorkomen. Het heeft een boel overtuiging nodig gehad, maar Ilyas mag het beestje op de kamer houden en meenemen naar bepaalde lessen.
    Love Life
    Ilyas heeft nog nooit een relatie gehad, maar weet wel dat hij op vrouwen valt. Zijn ouders hebben hem altijd verzekerd dat hij uit ware liefde moet trouwen, maar de jongen is nog nooit echt verliefd geweest... Daarbij is hij ook een enorme kluns rond meisjes en tja.
    Het zal dan ook niet verbazen dat hij nog steeds maagd is.

    Alvast een opzetje


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH