• Hoi allemaal
    Hoe gaat het met jullie?

    Binnenkort ga ik naar Brugge, en ik wil het beter leren kennen. Is iemand al naar Brugge geweest? Kan je me dan zeggen wat ik daar dan het beste moet doen? Alvast bedankt (hoera)


    Isn't Baji-san awesome?

    Ga naar de brouwerij van de Halve maan. Dan kun je een rondleiding volgen. Op het einde kun je een glasje bier drinken van hun.
    Dan kun je ook naar het chocolademuseum gaan of frietmuseum. In beidde kun je ook eten :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    Ga naar de brouwerij van de Halve maan. Dan kun je een rondleiding volgen. Op het einde kun je een glasje bier drinken van hun.
    Dan kun je ook naar het chocolademuseum gaan of frietmuseum. In beidde kun je ook eten :)


    Bedankt voor je antwoord! De laatste twee dingen lijken me interessant 🙂 nogmaals bedankt ☺️


    Isn't Baji-san awesome?

    Historium is ook een echte aanrader

    https://www.historium.be/nl/ontdek-historium


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Historium is ook een echte aanrader

    https://www.historium.be/nl/ontdek-historium



    Dat zal ik zeker eens proberen! Ik hou van geschiedenis ;)
    Bedankt voor je antwoord! (doeg)


    Isn't Baji-san awesome?

    GossipGirl21 schreef:
    Dan kun je ook naar het chocolademuseum gaan of frietmuseum. In beidde kun je ook eten :)

    Hier waren wij ook, haha! Was leuk om doorheen te lopen.

    @ZainaSwift: In Brugge heb ik vooral genoten van de super karakteristieke aard van de stad. Het is echt een prachtige, historische plek waar je flink op ontdekkingstocht kunt! Heel veel plezier! <3


    ars moriendi

    Dimitrescu schreef:
    (...)
    Hier waren wij ook, haha! Was leuk om doorheen te lopen.

    @ZainaSwift: In Brugge heb ik vooral genoten van de super karakteristieke aard van de stad. Het is echt een prachtige, historische plek waar je flink op ontdekkingstocht kunt! Heel veel plezier! <3


    Bedankt !


    Isn't Baji-san awesome?