• Pure Times Are Over
    Rollentopic            Praattopic 2            Praattopic 3            Praattopic 4            Speeltopic 3



    ‧͙⁺˚*・༓☾       in front of the Dormitory
          donovan — cyrus — kenna / ... / next up: donovan

    ‧͙⁺˚*・༓☾       inside de Dormitory
          elijah — zibiah / ... / next up: elijah
          luca — zuzana / ... / next up: luca
          sorin — alyssa — elias / our angelic-duo / next up: sorin
          lara — florence — jouka / ... / next up: lara
          asteria — jonah — valentina / ... / next up: jonah
          dinah — salem — gabrièl / flirty decorations / next up: dinah
          ramsey — evelynn / finally 'alone-time' / next up: ramsey
          leya — laslo — charlize / shit-stirrer gone to work / next up: leya

    ‧͙⁺˚*・༓☾       in the Office
          yuliya — jacob / ... / next up: jacob
          belial — kali / stomping on each others toes / next up: kali

    Evicka


    S

    T

    O

    R

    Y

    Mentoren ♢ Pagina 4
    Overzicht vakken ♢ Pagina 4
    Verjaardagen ♢ Pagina 4

    [ bericht aangepast op 31 aug 2021 - 17:06 ]


    I have seen my own sun darkened

    INDELING


    Room 1 : Alyssa, Asherah, Donovan, Elijah

    Room 2 : Jouka, Leya, Salem, Dinah

    Room 3 : Evelynn, Luca, Lara, Kali

    Room 4: Ramsey, Elias, Zibiah, Laslo

    Room 5 : Gabriel, Sorin, Florence, Zuzana

    Room 6 : Jonah, Charlize, Aristotle


    I have seen my own sun darkened

    calice schreef:
    (...)

    Omg ja.
    Salem
    En
    Jonah
    Ja.


    Welke van de drie tho x]


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Fika schreef:
    (...)

    Welke van de drie tho x]


    Haha angel friends and first guy kiss?

    calice schreef:
    (...)

    Haha angel friends and first guy kiss?


    Yessh, ik stuur je een berichtje!


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    J O U K A

    Dinah ~ cousin
    Dinah en Jouka hebben een goede band met elkaar, één die meer lijkt op die van broer/zus, dan neef/nicht. Ze vertrouwen elkaar dan ook veel van hun geheimen toe. Jouka vind het wel soms nog wat lastig dat ze een doubter is, dus zal hij er alles aan doen om haar naar de engelenkant te trekken.

    Charlize — x
    Zibiah ~ avoiding
    Als puber had Jouka een flinke crush op Zibiah en hij was dan ook vaak bij haar te vinden. Hier is alleen helemaal niets meer van over nadat hij haar seksueel misbruikt had en hij mijdt haar dan ook zo veel als mogelijk. Deels omdat hij het zelf nogal ongemakkelijk vind om met haar om te gaan en deels om haar verdere ellende te besparen.

    Kali — x
    Zuzana ~ ex
    Een aantal jaar na zijn incident met Zibiah, durfde Jouka voorzichtig weer toenadering bij meisjes te zoeken, maar hij bleef voorzichtig, bang op een herhaling. Zijn relatie met Zuzana pakte dan ook niet zo goed uit, want hij voelde zich totaal niet prettig bij intiem contact met haar. Ze zijn nog een paar maanden puur romantisch met elkaar doorgegaan, maar de connectie verdween langzamerhand tussen de twee, dus besloten ze er een punt achter te zetten. Ze zijn nu nog wel bevriend met elkaar.

    Leya — x
    Florence — x
    Lara ~becoming friends
    Sinds Lara haar weg weer terug begint te vinden naar de engelzijde, heeft zij de interesse van Jouka gewekt. Hij voelt zich dan ook verantwoordelijk om te zorgen dat ze bij de engelen blijft. Hij benadert haar dus af en toe en probeert een vriendschap met haar te sluiten.

    Evelynn — x
    Alyssa — x
    Asherah — x
    Ramsey ~ avoiding
    Gezien Ramsey een duivel is met een flinke reputatie, blijft Jouka het liefst uit zijn buurt. Mocht dit niet lukken, wordt hij dan ook vaak genoeg uitgedaagd door de jongen, maar Jouka probeert hem altijd zo goed als mogelijk te negeren.

    Salem ~ friends
    ouka zoekt zijn vrienden het liefst tussen de engelen, dus het was vrij logisch dat hij en Salem met elkaar bevriend raakten.

    Elijah — x
    Luca ~ Jouka's king
    Jouka is de adviseur van Luca, gezien hij graag mensen helpt. Daarnaast kijkt hij heel erg op naar the white king en ziet hem graag in zijn positie blijven. Daarom zal Jouka er dan ook alles aan doen om hem in die positie te houden en geeft hij dus ook vaak zijn advies, gewild of ongewild.

    Donovan — x
    Jonah — x
    Elias — x
    Laslo — x
    Gabriél ~ is being blackmailed by him
    Jouka heeft geen idee hoe hij erachter is gekomen, maar op een dag confronteerde Gabriel hem met zijn geheim. De keus, iedereen weet wat voor verschrikkelijks hij heeft gedaan of hij knapt klusjes op voor de duivel. Natuurlijk heeft Jouka uit zelfbehoud voor het tweede gekozen, al blijft hij zich er schuldig over voelen.

    Aristotle ~ avoiding
    Sinds Aris de broer is van Zibiah en op de hoogte is van wat er tussen haar en Jouka is voorgevallen, blijft Jouka het liefst ver uit zijn buurt.

    Sorin ~ crush
    Jouka is al een tijd goed bevriend met de jongeman, maar recent is hij meer voor hem gaan voelen. Jouka heeft nog maar weinig ervaring met mannen, dus hij heeft eigenlijk geen idee hoe dit aan te pakken, maar hij is vastbesloten om op een dag Sorin mee uit te vragen.

    Ik ga later nog even nadenken over wat voor relaties is nog zoek, maar dan heb ik iig de basis voor een relatielijst staan. Mensen mogen me altijd stalken als zij toevallig ideeën hebben ^^

    [ bericht aangepast op 3 juli 2021 - 16:27 ]


    Stenenlikker

    MT.


    That is a perfect copy of reality.

    Wat ik nog zoek voor Jouka:

    ~ First kiss (m/f)
    ~ Maybe some more friends
    ~ A devil he actually likes as a friend
    ~ Discussiepartner


    Stenenlikker

    Hey dearies, I might be joining this party if y'all are okay with that! <3 Ik ben momenteel met Nikita in gesprek over een mogelijke entree. Hebben jullie daar ideeën over? Ik heb al een karakter in gedachte (een vrouwelijke angel).


    ars moriendi

    Dimitrescu schreef:
    Hey dearies, I might be joining this party if y'all are okay with that! <3 Ik ben momenteel met Nikita in gesprek over een mogelijke entree. Hebben jullie daar ideeën over? Ik heb al een karakter in gedachte (een vrouwelijke angel).


    Dimitrescu schreef:
    Hey dearies, I might be joining this party if y'all are okay with that! <3 Ik ben momenteel met Nikita in gesprek over een mogelijke entree. Hebben jullie daar ideeën over? Ik heb al een karakter in gedachte (een vrouwelijke angel).


    :OOOOO. Claireeeeeee! Join the dark side, heheh

    EDIT: we gaan morgen wel skippen, dus misschien dat dan entree wel makkelijker wordt?

    [ bericht aangepast op 3 juli 2021 - 17:19 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Amren schreef:
    (...)

    :OOOOO. Claireeeeeee! Join the dark side, heheh


    the dark side is more fun

    calice schreef:
    (...)

    the dark side is more fun



    Amren schreef:
    (...)

    :OOOOO. Claireeeeeee! Join the dark side, heheh

    EDIT: we gaan morgen wel skippen, dus misschien dat dan entree wel makkelijker wordt?

    Aaaaye! Mijn karakter gaat een braaf engeltje worden met een randje dat ze nog niet van zichzelf ontdekt heeft denk ik 👀..! Dussehhm.. she might be tempted.. 😏 Nu al zin om haar karakter te maken!

    En ja, ik hoorde al zoiets! Wat zou handig zijn denken jullie, verhaaltechnisch? Wat betreft haar grande entree?


    ars moriendi

    Dimitrescu schreef:
    (...)
    Aaaaye! Mijn karakter gaat een braaf engeltje worden met een randje dat ze nog niet van zichzelf ontdekt heeft denk ik 👀..! Dussehhm.. she might be tempted.. 😏 Nu al zin om haar karakter te maken!

    En ja, ik hoorde al zoiets! Wat zou handig zijn denken jullie, verhaaltechnisch? Wat betreft haar grande entree?


    Cue for ramsey to be annoying

    calice schreef:
    (...)

    Cue for ramsey to be annoying


    Ga eens ksst met je Ramsey. Devil’s child.


    That is a perfect copy of reality.

    Amren schreef:
    (...)

    Ga eens ksst met je Ramsey. Devil’s child.


    you know you love him