• The battle of Tortuga

    Welcome to Tortuga!

    Hoewel er vele pirateneilanden bestaan, is er geen gelijk aan Tortuga. Gevaarlijk, wild, smerig en rijk aan alcohol en plezier, Tortuga is de piratenhemel. De vochtige, vuile haven, een thuis voor piraten, kapers, dieven en zeelieden. De vreemde gebouwen en de eigenaardige wezens maken Tortuga een plaats als geen ander.

    Het is 6 juni 1666, de twee rivaliserende schepen, de Fearless Fire en de Poisonous Rose, zijn net aangemeerd in de haven van Tortuga. Waar ze het zeker fijn vinden om weer in hun thuishaven te zijn, zijn ze hier ook zeker met een missie; het verkrijgen van nieuwe rekruten. Door de vele avonturen op zee, waarbij er wel eens een piraat om het leven komt, is de bemanning van beide schepen namelijk flink uitgemagerd. Maar zal het de bemanning lukken om nieuwe rekruten in te winnen, als hen rivalen deze het liefst van onder hun neus wegkapen en de zeewezens die rond Tortuga leven er alles aan proberen te doen om de eilandbewoners van de schepen te houden? Geen eilandbewoners betekent voor hen namelijk geen voedsel.
    Wat vinden de eilandbewoners er eigenlijk zelf van? Dromen zij van een leven op een piratenschip of willen ze hun geliefde Tortuga eigenlijk helemaal niet verlaten?


    'Yo ho, yo ho,
    a pirate's life for me.'


    The ships
    Fearless Fire:
    Een groot schip, ruikend naar brandend hout, bloed en rottend vlees, dat velen die het schip in zicht krijgen een gevoel van angst weet te bezorgen. Het is onmogelijk te ontkennen dat de Fearless Fire een echt, gevaarlijk piratenschip is. Het schip staat vol kanonnen en is in staat om bijna elk gevecht met ruw geweld te winnen. De bemanning van de Fearless Fire wordt door velen net zo, of zelfs nog meer, gevreesd dan het schip zelf, er wordt zelfs beweerd dat de mannen de dood onder ogen hebben gezien en in het gezicht hebben uitgelachen, dat ze een deal met de duivel voor eeuwig leven hebben gemaakt en zo de dood met gemak blijven ontlopen.
    Poisonous Rose:
    Een prachtig schip, waar altijd muziek op te horen lijkt te zijn. De mix van rozen, wijn en parfum bezorgt het schip zijn heerlijke, vrouwelijke geur. Wie het schip van rood hout voor het eerst ziet, kan het met gemak onderschatten, maar wie al eerder in aanraking is geweest met haar bemanning weet wel beter en rent bij het zien van de bloedrode vlag waarschijnlijk het liefst zo snel mogelijk weg. De dames die de macht over het schip hebben, weten hun vrouwelijkheid en ogende onschuld namelijk heel goed zo in te zetten, dat er al veel mannen overboord zijn gegooid en er nog veel meer schatten zijn veroverd.


    'The cure for anything is salt water: sweat, tears or the sea.'

    Rollen 

    Bemanning Fearless Fire
    Asher 'Ace' Darkworth x 30 x captain by Everglow 1.3
    Bones - Jericho x 34 x Quartermaster by MerciIess 1.4
    Riley x +/- 23 x cabin boy captain & quartermaster by Chiacchierare 1.4
    x
    x

    Bemanning Poisonous Rose
    Myrene Jones x +/- 26 x Quartermaster by Chiacchierare 1.1
    Ninève x 27 x Sailing Master x by Ruthless 1.2
    Fergus Gwyn Murray x 41 x Prisoner x by Raccoon 1.3
    x
    x

    Zeewezens
    Raina Maeve Adira Marcelline x zeemeermin by Chiacchierare 1.2
    Aria Rosemary Morgance x zeemeermin by Everglow 1.4
    Terrowin Malcolm x zeemeerman by Sombre 1.2
    x
    x

    Eilandbewoners
    Evelyne Desrosiers x 25 x witch by glowfaery 1.2
    Gilbert Ramsay Eckermann x 28 by Isolophilia
    gereseveerd voor Dionysas
    x
    x



    By Chiacchierare & Everglow

    Indien je nog vragen hebt, stel ze gerust!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2021 - 15:17 ]

    Ik schrijf vandaag nog met milly

    Ace staat open voor ontmoetingen c:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Awh, I like Bob.
    Also, ik denk niet dat Mira echt overnacht in de herberg (al kan Milly dat best denken natuurlijk). Haar kamer in de herberg gebruikt ze voor bepaalde zaken die zich onmogelijk op het schip af kunnen spelen, maar slapen doet ze het liefst in haar kajuit. Ik denk dat ze niet eens meer echt op het vaste land kán slapen, ze heeft de beweging van de zee nodig om haar in slaap te wieken.

    Ah, op die manier. Geen enkel probleem, dan denkt ze dat misschien omdat het weer de eerste nacht is dat Mira weer op Tortuga is ofso, haha

    Geen idee hoe mijn layout er momenteel uitziet, maar mijn laptop heeft het begeven en wordt gereanimeerd in de hoop dat hij nog te redden is. Moet het even met de telefoon fixen, so bear with me.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Glacial schreef:
    Wat een rust hier, ghehe. Het is toch nog niet over voor het begint he?

    Ik hoop niet, dat dit nu wel het geval is, haha

    Nee ik ook niet, zou zonde zijn.

    Ruthless > Glacial

    [ bericht aangepast op 10 aug 2021 - 21:52 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ik zou ook nog heel graag verder willen.

    Ik wacht op Merciless/Benevolent, maar die heeft het druk dus no stress. Waarom de rest stilletjes is weet ik natuurlijk niet.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Volgens mij was het nu aan Jessica mer Mira als ik me niet vergis? Ik had Fergus op het dek geplaatst in afwachting c:

    Of heb Ik een post gemist?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mira komt zo snel mogelijk. Ik heb het een beetje druk ook, sorry

    Chiacchierare schreef:
    Mira komt zo snel mogelijk. Ik heb het een beetje druk ook, sorry


    Geen probleem meid c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    En ik wil ook zeker nog verder! Maar iedereen, neem jullie tijd om te posten. No pressure! Zolang we maar weten dat er nog steeds animo is om verder te gaan c:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Everglow schreef:
    En ik wil ook zeker nog verder! Maar iedereen, neem jullie tijd om te posten. No pressure! Zolang we maar weten dat er nog steeds animo is om verder te gaan c:

    Dit wou ik inderdaad weten. Het is niet mijn bedoeling om iedereen op te jagen, haha. Fijn om te horen dat iedereen er nog zin in heeft c;

    Ik heb nog steeds niks gepost met Gilbert maar ik was nogal druk de afgelopen weken ivm verhuizing, maar ik heb nu eindelijk vakantie. Dus vanavond ga ik ff schrijven (:


    • Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. •