• Titanic
    "Where to? To the stars."


         
    We duiken terug in de geschiedenis en varen meer dan honderd jaar geleden mee met een van de grootste cruiseschepen allertijden, de Titanic.
    Op 10 April, 1912, opent het schip haar deuren en verwelkomen ze iedereen die een ticket heeft weten te bemachtigen — van rijk en welvarend, al daartussen, tot aan arm en in dienst gesteld op het schip — om van een lange en hopelijk prachtige reis te mogen genieten.
    De Titanic zal vertrekken vanuit Southampton, op weg met als eindbestemming New York.

    Samen schrijven we de verhalen binnen de verschillende classes, waar ieder van onze personages hun eigen rol in zal spelen.


    •• Rollen.

    — First Class.
    De meest luxueuze klasse op het schip. Enkel bestemd voor de rijken; oa ambtenaren, beroemdheden, etc. Voor hen zal er niets te komen zijn.
    — Second Class.
    De middenklasse, wie eveneens mogen genieten van de luxe delen op het schip, zij het in mindere mate als de eerste klasse.
    — Third Class.
    De laagste klasse. Hun hutten bestaande uit zes slaapplaatsen, luxe niet iets wat aan het is uitbesteed. Vele van hen werken dan ook op het schip om er zo toch een kleine glimp van mee te krijgen.


    “May I have your ticket, please?”
    •• Reservations.

          First Class.

    – Adelaide Rycroft • 25 jaar • 1.2Rionach.
    – Romilly Anastasia Jacqueline de Loughrey • 17 jaar • 1.4Nikos.
    – Elizabeth Cecilia Albrecht • 26 jaar • 1.5Epione.
    – V • leeftijd • Eclypse.
    – Wrenna Rosamund Talbot • 25 jaar • 1.9Isak.
    – Kezia Faith Enfield • 18 jaar • 1.9Chiacchierare.
    – Delilah Patterson • 18 jaar • 1.9Chocolatier.

    – Maxwell Nolan Sullivan • 27 jaar • 1.3Isolophilia.
    – Clifford Baptiste Pelletier • 24 jaar • 1.3Raccoon.
    – Carleton Augustine Pelletier • 27 jaar • 1.8Amren.
    – Octavian Edward Smith • 26 jaar • 1.5Nikos.
    – Charles Richard Ismay • 24 jaar • 1.8Comedown.
    – Andrew Herbert James Clarington • 20 jaar • 1.9Everglow.


         
         
    Second Class.

    – Bethany Hope McAndrew - Salisbury • 29 jaar • 1.3Chiacchierare.
    – Charlotte Deborah Salisbury • 22 jaar • 1.4Everglow.
    – Aveline Cresswell • 23 jaar • 1.7Varian.
    – Evangeline Mary Dumbleton • 23 jaar • 1.5Nikos.
    – Jane Reinhart • 22 jaar • 1.8Chocolatier.

    – Raymond Hughes • 32 jaar • 1.3Everglow.
    – Matthew Jock MacMillan • 30 jaar • 1.8Livgardet.
    – Lewis Sallow • 25 jaar • 1.5Lerwick.
    – Joseph John Dumbleton • 20 jaar • 1.8Raccoon.


         
         
    Third Class.

    – Irina Ross • 24 jaar • 1.2Reeses.
    – Leonora Mariah Booth • 23 jaar • 1.2Isak.
    – Amita Eshe Bhasin • 24 jaar • 1.4Isolophilia.
    – Saoirse Yeardley • 24 jaar • 1.5Rionach.
    – Diana Livesey • 21 jaar • 1.8Cleland.

    – Joe William Adams • 21 jaar • 1.3Comedown.
    – Angus Finley • 24 jaar • 1.3Rionach
    – Gael Kavanagh • 28 jaar • 1.4Nikos.
    – Samuel Cináed MacMillan • 28 jaar • 1.8Dimitrescu.
    – Jackson Silva • 27 jaar • 1.8Shooter.
    – Ronan King • 27 jaar • 1.8Shooter.


    [ bericht aangepast op 2 sep 2021 - 16:35 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nikos schreef:
    O mijn god. . . Ik heb Diana gewoon compleet gemist! Sorry @Cleland..... jezus.... wat slecht..... Het spijt me echt ontzettend! Wil je dat ik het nog aanpas?


    Oh maakt niet uit, joh! 😊
    En nee dat is oké, ik maak er wel iets van met Saoirse’s stukje, dat lukt wel.


    ray of sunshine

    Cleland schreef:
    (...)

    Oh maakt niet uit, joh! 😊
    En nee dat is oké, ik maak er wel iets van met Saoirse’s stukje, dat lukt wel.

    Nou, ik vind het totaal niet okay..... Echt.... mijn hoofd was er schijnbaar niet bij.... Ik kan je ook gewoon de reactie van Romilly geven, zodat je wel iets kan verwerken en anders reageer ik idd na Diana. Net wat jij prettig vind! ^^


    I have seen my own sun darkened

    Nikos schreef:
    (...)
    Nou, ik vind het totaal niet okay..... Echt.... mijn hoofd was er schijnbaar niet bij.... Ik kan je ook gewoon de reactie van Romilly geven, zodat je wel iets kan verwerken en anders reageer ik idd na Diana. Net wat jij prettig vind! ^^


    Oh, als je dat niet heel erg vindt om te doen, zou ik dat wel heel fijn vinden. Dat helpt toch wel om een fatsoenlijke post voor jullie te kunnen terugschrijven 😊


    ray of sunshine

    Epione schreef:
    (...)

    En er was ook een brand aanboord voor dat ze weggingen en misschien nog zelfs tijdens het eerste vertrek jgjjfjf


    Ik ga stuk, ging niet helemaal goed op dat schip.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ^ Murphy's Law I guess :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ha, Angus is zich inderdaad vergeten voor te stellen of ik ben dat vergeten, dat kan ook. x'D He's just distracted by the ship and stuff 🙈


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Venatrix schreef:
    Ha, Angus is zich inderdaad vergeten voor te stellen of ik ben dat vergeten, dat kan ook. x'D He's just distracted by the ship and stuff 🙈


    Jax zou dit begrijpen, ghehe.


    Haha, dan is ie gelukkig niet de enige.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    "Het derde klas dek is niet veel soeps". Wait until the party starts, Joe. Hehe. 😏


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Venatrix schreef:
    "Het derde klas dek is niet veel soeps". Wait until the party starts, Joe. Hehe. 😏

    HYPE!


    ars moriendi

    Venatrix schreef:
    Ha, Angus is zich inderdaad vergeten voor te stellen of ik ben dat vergeten, dat kan ook. x'D He's just distracted by the ship and stuff 🙈
    looolll he was distracted by Leonora's beauty duh


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Isak schreef:
    (...)looolll he was distracted by Leonora's beauty duh


    Hahaha, of dat, ja x'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Is er nog iemand die aansluiting zoekt met zijn personages? Wilde Amita namelijk gaan schrijven, dus misschien dat ik haar naar iemand kan sturen & anders stuur ik haar alvast alleen richting de bar/horeca faciliteiten ofzo.


    • Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. •




    G

    A

    E

    L


    ELIZABETH ALBRECHT      Zijn hele jeugd heeft Gael ingewoond bij de familie Albrecht. Gael zag deze dame als zijn jongere zusje en ze deelden een nauwe band samen. Op zijn 21ste werd Gael echter het landgoed afgeschopt onder het voorwendsel dat hij gevoelens had voor Elizabeth en zo een gevaar vormde voor Elizabeth haar vroomheid. In die zeven jaar hebben ze elkaar nooit meer gezien en gesproken.

    LEWIS SALLOW      In de zeven jaar die volgde nadat hij van de Albrechts niet meer terug mocht komen, begon Gael op een minder legale wijze zijn eten bij elkaar te sprokkelen. Aangezien hij nooit iets anders had gezien dan de muren van het landgoed had hij moeite met het vinden van de weg in de grote wereld. Hier werd dan ook flink misbruik van gemaakt. Zo ging hij als zakkenroller aan de bak en was Lewis aangesteld als zijn partner. Met Gael zijn mensenkennis stuurde hij Lewis af op de mensen die gegarandeerd contant geld bij zich hadden en Lewis deed het échte werk. Later hadden ze elkaar nogmaals ontmoet en had Gael hem geld toegestopt in de hoop dat Lewis een begin zou maken aan een betere toekomst.

    JACKSON SILVA      Ongeveer drie jaar geleden kwamen deze twee mannen elkaar tegen op het eerste schip waar Gael een legale baan aangeboden had gekregen. Door de humor die ze deelden ontstond er al snel een klik. Echter hebben ze elkaar daarna nooit meer gezien of gesproken.


    [ bericht aangepast op 26 aug 2021 - 19:52 ]


    I have seen my own sun darkened

    JOSEPH DUMBLETON      Evangeline is de trotse oudere zus van Joseph. Ze hebben een nauwe band met elkaar en vullen elkaar goed aan. Waar Evangeline te gestructureerd en gereserveerd is, is Joseph uitbundig en volgt hij zijn hart. Beide weten ze altijd het beste in elkaar naar boven te halen.

    MATTHEW MACKMILLAN      Deze man ontmoette Evangeline door haar werk als bibliothecaresse. Hij kwam naar haar toe om te vragen naar een voorstel voor een goed boek en dit was het begin voor dagen die gevuld werden met gezelligheid en gelach. Uiteindelijk was het Joseph die aangaf dat wanneer het goed aanvoelde, het geen schande was om op de man zijn avanches in te gaan. Zodoende verklaarde beide elkander de liefde en hebben ze inmiddels twee jaar (?) een stabiele relatie. De stabiliteit werd echter in gevaar gebracht zodra Evangeline te horen kreeg van Matthew zijn gehandicapte vrouw.

    JOE ADAMS      Als jeugdvriend van Joseph kwam Joe ook veel in contact met Evangeline. Zelfs zoveel dat zowel Joe als Evangeline gevoelens voor elkaar begonnen te krijgen. Op een zekere avond liepen deze gevoelens dermate hoog op dat ze hun eerste kus met elkander deelde. Bijna zou er meer gebeurd zijn als Evangeline hem niet tot de orde had geroepen. Het ging tegen haar aard in om een relatie te beginnen met de beste vriend van haar broer. Haar gevoelens heeft Evangeline nooit af kunnen sluiten want van de ene of de andere dag leek Joe van de aardbodem verdwenen te zijn.

    ANGUS FINLEY      Als jongen van de straat die overal klussen aannam om maar aan geld te komen, kwam Angus uiteindelijk bij de oma van Evangeline en Joseph terecht. De vrouw behandelde hem als een kleinzoon en hij kon altijd een maaltijd mee komen eten bij de familie Dumbleton. Evangeline werd vaak gestuurd naar de bouwplaats wanneer haar oma wist dat hij aan het werk was met een lunchpakketje. Zo raakte beide individuen aan de praat en beschouwd Evangeline hem dan ook als een goede vriend.
    [QUOTE]

    [/QUOTE]
    E

    V

    A

    N

    G

    E

    L

    I

    N

    E

    [ bericht aangepast op 26 aug 2021 - 23:09 ]


    I have seen my own sun darkened