• Hoi hoi allemaal,

    Sinds een lange tijd ben ik hier weer op Q te vinden en het brengt echt herinneringen met zich mee. Ook mijn inbox zat vol met ongelezen berichtjes over nieuwe hoofdstukken en gastenboek berichtjes. Nu wilde ik wat verhalen bij gaan lezen, maar dat ging helaas niet altijd, omdat de link helaas wees naar quizlet.nl.
    Maar (na een lange intro haha) ik vroeg me dus af of iemand meer weet over de persoon die op Q de usernaam Iluna had. Het account is niet meer actief, maar haar verhalen waren echt zoo steengoed. En ik vroeg me dus af of ze nog iets had geschreven o.i.d.
    Mocht iemand iets weten, alle info is welkom! :)

    En voor iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling en een goed 2024!


    ~ Everybody Lies ~ Dr. Gregory House

    Weet je nog hoe de verhalen heetten?


    Every villain is a hero in his own mind.

    als je quizlet.nl in de url vervangt door qreaties.nl dan zouden ze moeten werken, of had je dat al geprobeerd?


    --

    omg je bent echt mijn held, helemaal niet aan gedacht haha. Heb het nu even uitgeprobeerd en het werkt idd. dan kan ik igg mijn oude verhalen wel nog lezen. echt thank you!!



    glowfaery schreef:
    als je quizlet.nl in de url vervangt door qreaties.nl dan zouden ze moeten werken, of had je dat al geprobeerd?


    ~ Everybody Lies ~ Dr. Gregory House

    De laatste was angel dust en die heb ik net gevonden, maar geloof dat zij niet meer actief hier is.

    Ringwraith schreef:
    Weet je nog hoe de verhalen heetten?


    ~ Everybody Lies ~ Dr. Gregory House

    Heel random dit, maar ik vond haar verhalen ook enorm goed!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hoe heette ze dat we over hebben?