• Titanic
    "Where to? To the stars."


         
    We duiken terug in de geschiedenis en varen meer dan honderd jaar geleden mee met een van de grootste cruiseschepen allertijden, de Titanic.
    Op 10 April, 1912, opent het schip haar deuren en verwelkomen ze iedereen die een ticket heeft weten te bemachtigen — van rijk en welvarend, al daartussen, tot aan arm en in dienst gesteld op het schip — om van een lange en hopelijk prachtige reis te mogen genieten.
    De Titanic zal vertrekken vanuit Southampton, op weg met als eindbestemming New York.

    Samen schrijven we de verhalen binnen de verschillende classes, waar ieder van onze personages hun eigen rol in zal spelen.


    •• Rollen.

    — First Class.
    De meest luxueuze klasse op het schip. Enkel bestemd voor de rijken; oa ambtenaren, beroemdheden, etc. Voor hen zal er niets te komen zijn.
    — Second Class.
    De middenklasse, wie eveneens mogen genieten van de luxe delen op het schip, zij het in mindere mate als de eerste klasse.
    — Third Class.
    De laagste klasse. Hun hutten bestaande uit zes slaapplaatsen, luxe niet iets wat aan het is uitbesteed. Vele van hen werken dan ook op het schip om er zo toch een kleine glimp van mee te krijgen.


    “May I have your ticket, please?”
    •• Reservations.

          First Class.

    – Adelaide Rycroft • 25 jaar • 1.2Rionach.
    – Romilly Anastasia Jacqueline de Loughrey • 17 jaar • 1.4Nikos.
    – Elizabeth Cecilia Albrecht • 26 jaar • 1.5Epione.
    – V • leeftijd • Eclypse.
    – Wrenna Rosamund Talbot • 25 jaar • 1.9Isak.
    – Kezia Faith Enfield • 18 jaar • 1.9Chiacchierare.
    – Delilah Patterson • 18 jaar • 1.9Chocolatier.

    – Maxwell Nolan Sullivan • 27 jaar • 1.3Isolophilia.
    – Clifford Baptiste Pelletier • 24 jaar • 1.3Raccoon.
    – Carleton Augustine Pelletier • 27 jaar • 1.8Amren.
    – Octavian Edward Smith • 26 jaar • 1.5Nikos.
    – Charles Richard Ismay • 24 jaar • 1.8Comedown.
    – Andrew Herbert James Clarington • 20 jaar • 1.9Everglow.


         
         
    Second Class.

    – Bethany Hope McAndrew - Salisbury • 29 jaar • 1.3Chiacchierare.
    – Charlotte Deborah Salisbury • 22 jaar • 1.4Everglow.
    – Aveline Cresswell • 23 jaar • 1.7Varian.
    – Evangeline Mary Dumbleton • 23 jaar • 1.5Nikos.
    – Jane Reinhart • 22 jaar • 1.8Chocolatier.

    – Raymond Hughes • 32 jaar • 1.3Everglow.
    – Matthew Jock MacMillan • 30 jaar • 1.8Livgardet.
    – Lewis Sallow • 25 jaar • 1.5Lerwick.
    – Joseph John Dumbleton • 20 jaar • 1.8Raccoon.


         
         
    Third Class.

    – Irina Ross • 24 jaar • 1.2Reeses.
    – Leonora Mariah Booth • 23 jaar • 1.2Isak.
    – Amita Eshe Bhasin • 24 jaar • 1.4Isolophilia.
    – Saoirse Yeardley • 24 jaar • 1.5Rionach.
    – Diana Livesey • 21 jaar • 1.8Cleland.

    – Joe William Adams • 21 jaar • 1.3Comedown.
    – Angus Finley • 24 jaar • 1.3Rionach
    – Gael Kavanagh • 28 jaar • 1.4Nikos.
    – Samuel Cináed MacMillan • 28 jaar • 1.8Dimitrescu.
    – Jackson Silva • 27 jaar • 1.8Shooter.
    – Ronan King • 27 jaar • 1.8Shooter.


    [ bericht aangepast op 2 sep 2021 - 16:35 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Comedown > Gingrich


    How far is far

    Gingrich schreef:
    Comedown > Gingrich


    LIFE IS STRANGE


    That is a perfect copy of reality.

    Amren schreef:
    (...)

    LIFE IS STRANGE

    JA WE LOVE STEPH


    How far is far

    Gingrich schreef:
    Comedown > Gingrich

    Jaaaa Steph! 🤩


    ars moriendi

    Hi peeps! ik zit atm in een schrijfdip en ben gisteren nogal ziek gevallen, waardoor ik even moet zien of ik even een schrijfbreak moet nemen...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Hi peeps! ik zit atm in een schrijfdip en ben gisteren nogal ziek gevallen, waardoor ik even moet zien of ik even een schrijfbreak moet nemen...


    Veel beterschap, Saar! Hopelijk knap je gauw weer op! Laat maar weten wat je eventueel met schrijven doet.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hey y'all!
    Ik kom heel even polsen wat jullie vinden van het idee om mogelijk de eerste skip in te gaan zetten?
    Het zal geen drastisch grote skip zijn, maar eerder richting de avond — ik heb een idee daarvoor al in gedachten. Tenzij jullie liever nog even willen wachten?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rionach schreef:
    Hey y'all!
    Ik kom heel even polsen wat jullie vinden van het idee om mogelijk de eerste skip in te gaan zetten?
    Het zal geen drastisch grote skip zijn, maar eerder richting de avond — ik heb een idee daarvoor al in gedachten. Tenzij jullie liever nog even willen wachten?


    Jaa, dit lijkt mij wel wat, of in ieder geval een sprongetje naar iets verder in de toekomst, als mensen een echte skip te vroeg vinden, zodat mensen weer verder kunnen?


    That is a perfect copy of reality.

    Ja ben ik voor!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Skip is good. ^^


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Super fijn, jullie reacties!
    Even kijken wat de rest nog zegt, anders is het misschien een idee om de skip een deze dagen in te zetten?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oohh prima, dan zorg ik dat ik Sam voor die tijd nog geschreven heb. Hij en Ave moeten nog even gepeupel gaan uitzwaaien. 🤓

    @Cheryl: Zal ik dat dan een afrondende post maken met Samuel of wil je daar nog graag op reageren? We kunnen Sam en Ave eventueel gewoon weer bij elkaar laten zijn na de skip als we dat willen ofc. 🙏 Ze hebben nog zat bij te kletsen hehe.


    ars moriendi

    Oke, wat ik nu in gedachten heb als voorstel is, we doen nu even een korte hussel; voor degene die vaststaan met hun chars zodat zij verder kunnen, en degene die nog even verder willen gaan, die kunnen nog gewoon doorgaan op dit punt. En dan zet ik op zondag over een week, de 10de wordt dat dan, de skip in die ik in gedachten had — wat naar de avond zal zijn. Is dat oké voor jullie?

    [ bericht aangepast op 1 okt 2021 - 15:50 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dat is prima voor mij! Ik merk wel dat ik Diana lastig vind om te schrijven, omdat ik haar bepaald niet interessant vind, dus ik zet haar even op inactief totdat ik haar aangepast heb! Saoirse & Jax mogen gerust verder (wat volgens mij ook wel makkelijk kan toch?) 😊


    ray of sunshine

    Yes, skip is prima!