• Hey allemaal!

    Sinds kort heeft mijn gemeente allemaal gratis mini-biebs uitgedeeld, voor hen die zich hiervoor hebben aangemeld! (blush)
    De mijne is een drietal weken geleden geplaatst in onze voortuin en ik heb hem eergisteren met primer gespoten en gisteren rood gespoten.



    Daarnaast komt er ook nog met scrabble letters onder het dakje, vlak boven de deurtjes de naam; 'Mini-Bieb Arts Of Lore'. Ook was ik er nog over na aan het denken om de deurtjes te beplakken met glas-in-lood raamfolie, of iets van lichtjes er om heen te werken die op zonne energie werken. Ik wilde eigenlijk met stencils bloemen erop spuiten, maar een leuke stencil die op de zijkant past en niet in de weg zit met de palen, is best wel duur.

    Wat de boeken betreft heb ik pas geleden een oproepje geplaatst in een boekengroep en er was iemand in mijn gemeente zo lief om een hele boodschappentas vol met boeken te komen brengen. Ongeveer 50(!) boeken, waarvan 20 Carry Slee, 3 Mel Wallis de Vries en 4 Kippenvel boeken! _O_
    Ook mag ik morgen in 30 minuten rijden van mijn woonplaats +/- gratis 100 boeken ophalen! Helemaal blij mee <3
    Zelf heb ik Fantastic Beast and Where to Find Them de geilustreerde versie besteld voor 7.50 op bol.com en deze gaat dan ook mooi in de minibieb! Ik word er al helemaal vrolijk van als ik eraan denk dat er kindjes zijn die zo voor het eerst met Harry Potter in aanraking komen.

    Ondertussen heb ik ook al een Facebook aangemaakt (wordt nog aan gewerkt) en komt er binnenkort een Instagram bij. Als jullie deze willen volgen zou dat super tof zijn. :)


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat een ontzettend leuk en initiatief! Super schattig, die mini-bieb! Hoe werkt het precies?


    ars moriendi

    Dimitrescu schreef:
    Wat een ontzettend leuk en initiatief! Super schattig, die mini-bieb! Hoe werkt het precies?


    Mini-biebs zijn eigenlijk kleine kastjes/huisjes die meestal bij iemand in de voortuin staan. Iedereen kan gratis boeken ruilen, lenen, meenemen, maar ook komen brengen. Super tof en het loopt best goed eigenlijk, ik heb er zelf nog niks ingelegd vooralsnog en zoals je ziet op de foto; hij ligt aardig vol! (blush)
    Het is echt super tof. Ik stond net even op het balkon van mijn kamer en toen stonden er twee jonge meisjes bij en daar word ik oprecht blij van.(nerd)


    You were born original, don't die as a copy.

    Super leuk! Denk dat het juist tegenwoordig heel belangrijk is dat kinderen ook nog af en toe boeken lezen. Het is zo goed voor de verbeelding, concentratievermogen en woordenschat.
    Veel succes met je mini bieb😁


    ars moriendi

    Dimitrescu schreef:
    Super leuk! Denk dat het juist tegenwoordig heel belangrijk is dat kinderen ook nog af en toe boeken lezen. Het is zo goed voor de verbeelding, concentratievermogen en woordenschat.
    Veel succes met je mini bieb😁


    Ja precies! En wie weet krijgen we weer wat mini schrijvers erbij op Quizlet (flower)
    Er staan er nu 70 waar ik woon! Super initiatief van de gemeente <3
    Denk dat het met mijn mini-bieb wel goed komt, dankjewel! :)


    You were born original, don't die as a copy.

    Super leuk! Ik heb heel veel oude boeken waar ik miss ook een mini-bieb mee wilde starten, maar helaas deelt onze gemeente geen mini biebs uit en wil ik er ook niet te veel geld aan spenderen :')
    Ziet er wel echt super schattig uit!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Reiner schreef:
    Super leuk! Ik heb heel veel oude boeken waar ik miss ook een mini-bieb mee wilde starten, maar helaas deelt onze gemeente geen mini biebs uit en wil ik er ook niet te veel geld aan spenderen :')
    Ziet er wel echt super schattig uit!


    Snap ik! Misschien een kastje van de ikea? 😊 Of iets bij de kringloop?


    You were born original, don't die as a copy.

    Bump.


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat ontzettend leuk! Ik ben heel benieuwd naar een foto van het eindresultaat 😊


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Woaah wat gaaf zeg! Het ziet er echt hartstikke gezellig uit *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Necessity schreef:
    Wat ontzettend leuk! Ik ben heel benieuwd naar een foto van het eindresultaat 😊


    Zodra ik die heb zal ik hem posten 😊❤️


    You were born original, don't die as a copy.

    ProngsPotter schreef:
    Woaah wat gaaf zeg! Het ziet er echt hartstikke gezellig uit *O*


    Thanks! Ben er echt blij mee 😊


    You were born original, don't die as a copy.

    Oeeeeh die vind ik zo leuk!!!