• Blijkbaar mag ik mijn ei hier en in het echt ook nergens meer kwijt. 😒 Want het is blijkbaar normaal ons zonder reden andere topic te verwijderen zonder uitleg waarom. Het is blijkbaar ook normaal om mensen uit te schelden belachelijk te maken en vernederen die issues hebben.


    En blijkbaar wordt ik gezien als onbetrouwbaar en willen mensen vroeger en vooral mijn oude vrienden nooit bij mij terecht wat er dwars zit want veel mensen zeiden dat ik volgens hen ontbetrouwbaar ben. :') en blijkbaar kan ik de meeste mensen ook niet vertrouwen want dan wordt mijn vertrouwen voor de duizendende keer beschadigd.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2021 - 21:14 ]


    Let's drink Jasmin tea!

    Hey wat vervelend dat je je zo voelt!

    Als je er behoefte aan hebt staat mijn pb altijd open als je wilt.

    Je stukje over je topic. Vervelend dat het is verwijderd zonder echt een uitleg, wellicht kan je de mode hier naar vragen?

    [ bericht aangepast op 10 okt 2021 - 21:45 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Vervelend dat je bij niemand (van vroeger) terecht kan en ook naar dat je vertrouwen steeds maar weer beschadigd wordt. Hopelijk heb je in elk geval iemand waarbij je een beetje terecht kunt? Dat lost het probleem niet meteen op natuurlijk, maar in mijn ervaring kan dat wel iets helpen als het bij de juiste persoon is.
    Soms helpen goede deskundigen ook, dus iemand opzoeken die dat is kan ook een tip zijn.

    Hiernaast, als mod zijnde: normaal gesproken staat er in het gesloten topic waarom het topic gesloten is en/of sturen we een pb met uitleg. Dus mocht je het willen, dan kan je zeker een pb sturen naar een van de mods om te vragen waarom je topic verwijderd is.
    En als iemand je uitscheld en belachelijk maakt hier op Quizlet, gaat dat tegen de huisregels in. Dit tolereren we niet en dit kan je dan ook melden, zodat we weten dat het gebeurt en zodat we het aan kunnen pakken.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Tbh weet ik niet zo goed hierop te reageren omdat het vol overtuigingen staat zonder verhaal? Maar zoals de users hierboven al zeggen: inderdaad, het is jammer dat je je zo voelt.


    [ heaven knows ]