• want mijn Glarry story staat momenteel in de top, en dat vind ik leuk! :3
    Dankjewel, Eva!

    Wat heeft jullie blij gemaakt vandaag? c:

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 18:34 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hahahah super! Ik zou zeggen; reden voor een feestje!
    Wat mij blij heeft gemaakt? Het cadeautje wat ik vandaag voor mijn vader heb gekocht met mijn zusje en de hoop dat hij er net zo om kan lachen.


    Hamartia

    Gefeliciteerd! ^^
    Nou, eigenlijk nog niks. :'D


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mijn quiz staat er blijkbaar ook in. Totaal onverwachts, want de kans op een reactie is groter dan een kudo en ik heb totaal geen reacties in mijn inbox staan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Leeeuk!

    Mijn bestelde wol katoen kwam vandaag ipv volgende week dus miss krijg ik mn project nog voor vrijdag af. Het is voor mensen die ik vrijdag weer zie dus dat zou wel heel tof zijn en dat ik nu mijn katoen al heb vergroot die kans.

    Yaaaay fun for you! c:

    Ik was blij toen ik zag dat Cody Simpson weer naar Nederland kwam, maar toen zag ik dat ik die datum niet kon.. :c


    Danmarks Dynamite.

    Vermeld je er niet bij dat ik de geweldige kudo-gever was? (cat)

    Ik ben blij omdat ik vandaag zeven abo's, zes reacties en vijf kudo's rijker ben. *O*

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 18:11 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Miserables schreef:
    Gefeliciteerd! ^^
    Nou, eigenlijk nog niks. :'D


    To love is to destroy.

    Hehe, niets. Oh, ik werd eerder weggestuurd van de boot omdat het rustig was, dat kwam goed uit met mijn krampen. Maar verder niets.
    Maar ik ben wel blij voor je. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Good for you!

    Niets eigenlijk, ik loop al de hele dag zwaar pissig.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Leuke dingen allemaal! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefeliciteeerd (;
    Zelf heb ik eindelijk een reactie gekregen op een sollicitatie, dat maakte me wel even blij!


    I solemnly swear that I am up to no good.

    That's nice ^^

    Mijn dag had z'n ups en downs. Kreeg te horen dat ik ben afgewezen voor animatie op HKU. Maar ik heb ongeveer wel uitgestippeld wat ik dan ga doen. Ik ga gewoon game art doen op HKU, waar ik wel voor ben aangenomen en daarna of naar California Institute for the Arts, waar de meeste Disney animators gestudeerd hebben. The hidden message A113 in a lot of Disney films Of ik ga direct naar Walt Disney Animation Studios. Die biedt een kleine studie aan van 3 of 6 maanden onder leiding van een Disney mentor. So that kind of made me happy. ^^

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 18:49 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Leuk (:

    Ik heb eindelijk een mail gekregen ivm vragen die ik over een opleiding had die ik ga volgen. Dat maakte me gewoon blij omdat mijn vragen nu beantwoordt zijn en ik voorbereid aan mijn opleiding kan beginnen na juni.


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd! ^^

    Mijn eerste schooldag heeft me blij gemaakt, duh. Nee, was het maar waar.