• GRAVITY FALLS
    Boring Oregon ca. 1842.

    Listen Closely as this town is not what it seems. Weird things have been happening to our town, and it’s actually been a while. However , not everyone seems to be bothered by the weird occurrences. Floating objects, living Gardengnomes, and now recently it seems like some people are disappearing. I swear I’m not becoming delusional… I think.

    Nevermind that! Some fishy things are happening, and only a few people in our town seem to have their suspicions as well. Are you trying to uncover these mysteries ? Or are you just here to live your ‘normal’ life at Gravity falls?


    Juli 9th, 2022 —Lately it feels like i'm being watched. I can find eyes almost everywhere in this town. It makes me kinda anxious just thinking about it. There is also this weird feeling I can't seem to shake... like some part of me is missing. Oh well, Welcome to Gravity Falls !

    Deze RPG is gebaseerd op de gelijknamige cartoonserie. In dit verhaal worden wat meer adult theme's bovengehaald en focussen we ons op de dorpelingen van Gravity falls anno 2022. In deze timeline heeft Weirdmagadon nooit plaatsgevonden en lijkt Gravity Falls nogsteeds onwetend te zijn van al het Paranomale die in het dorp gebeurd. Tot enkele dorpelingen toch uit hun onwetende waas lijken te ontwaken.

    Gepaard met enkele kleine mysteries die de personages kunnen oplossen, blijft er een grote anomally plaatsvinden, namelijk het verdwijnen van mensen - alsof deze nooit hebben bestaan.



                            ABOUT THE TOWN

                           


    Gravity falls is gelegen in een diepe krater middenin Oregon. Omringt met grote Kliffen en kilometers aan bossen valt de kern van het dorp gemakkelijk in te delen. In het hartje van het oude dorp vind je de Main Square. Een bronzen beeld van de stichter Nathaniel Northwest blinkt vlak voor de kerk. Vlakbij vind je de townhall, het Museum, de bibliotheek en de Police department. Om in de main Square te geraken moet je eerst langst de Main street. Hier bevinden zich een boel kleine winkeltjes zoals de butcher, een hardware store, the Gravity falls Gossiper en de Arcade and Lasertagzaak voor de kids. Als je enkel nog maar door deze straten loopt merk je dat het dorp wat is blijven hangen in de jaren 80 met hun laatste vernieuwingen.
    Wat buiten het centrum om vind je de scholen van het dorp evenals de Mall waar de meeste scholiers heen gaan na de lesuren. Verderop heb je de Greasy Diner waar Lazy Susan je de beste Flapjacks voorschotelt. Ook heb je de Yumberjacks en de Hermanos Brothers al zijn deze eetgelegenheden niets ten opzichte van de Greasy Diner.
    Richting het Oosten vind je een kleine boerderij en pettingzoo, daar niet ver van heb je het lokale zwembad, maar voor een echt verfrissende duik moet je toch bij het Gravity Falls Meer zijn. Fris water stroomt van de kliffen af als een kalme waterval die je in het juiste licht een mooie regenboog lijken te bezorgen. Iets naar het Noord oosten vind je ook een verlaten supermarkt al word het niet aangeraden daarbinnen te gaan. S'avonds echter is dit de plek om herrie te schoppen voor jongeren.
    Westelijk van het dorp stuit je op de Graveyard van het dorp, daarachter is er een hoop bos te vinden. Wie toch durft het vreemd aangeduide pad te volgen komt terecht bij een vervallen Mysterie Shack. De eigenaar is een vreemde hebzuchtige man die een aantal keer per jaar een wat tevergeefse poging doet om evenementen te organiseren. Kan soms wel leuk zijn, al weet iedereen dat de 'Mysteries' maar goedkope zooi is. De rest van het woud blijft nog een groot vraagteken.

    Als je westelijk de kliffen op gaat krijg je een prachtig zicht over de stad heen én het is de spot om met je liefje eens naartoe te rijden voor een romantisch avondje. Niet veel verderop op de kliffen heb je De Club, een bar voor volwassenen waar er soms wel eens illegaal aan toe gaat of er gewoon een goed glas likeur geschonken word. Iets dieper het woud in vind je een verlaten kerk, waar diep beneden nog heel wat mysteries staan te wachten.







    INVULLEN


    In deze rpg spelen we onze eigen personages, dus geen bestaande karakters van de cartoon.
    Er mogen families gemaakt worden al hou ik het momenteel op een maximum van 7 grotere families ( een familie word onder 1 dak geteld)
    Losstaande dorpelingen mogen ook zeker gemaakt worden!

    Naam
    Leeftijd ( 16 - 65 )
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Job (bekijk de story even voor inspiratie! )
    Evt *Geheim/ *Mysterie
    Extra

    *Geheimen - Dit betreft een persoonlijk geheim van je personage. Bijvoorbeeld, je personage is verliefd op iemand die getrouwd is. Maar dit kan ook iets dieper liggen. Bijvoorbeeld, je personage is een Witch.
    Let op! Niet zeker of je geheim in het verhaal past? Stuur me gerust een Privé bericht! Dan kunnen we samen kijken hoe en wat.

    Ik wil geen geheimen over moordenaars of andere hevige thema's. De focus light hier niet op dat soort mysteries.

    *Mysteries - Dit zijn paranormale gebeurtenissen waar je personage geen antwoord op heeft. Dit kan gaan over wandelende tuinkabouters of het stilaan opmerken van de verdwijningen.

    Hier openbaar over praten zal je de 'Town Crazy' maken, dus denk goed na voor je je ondervindingen deelt.
    Stuur me ook gerust een berichtje als je een mysterie wilt verwerken! Of dat je dit gedurende de rpg wilt laten gebeuren.

    Ik brainstorm graag mee en wil gerust kijken of ik leuke mini mysteries voor jou personage/familie kan bedenken omtrent je geheim ! Let op! Je bent niet verplicht om een geheim of mysterie te incorporeren! Misschien wilt je personage gewoon genieten van een rustige zomer in Gravity Falls.




    ROLES

    Familie Barnes
    - Jamie Isaac Barnes - Garrett Hedlund - 42 - Deputy - Mirabel - Pg 1
    -Jesse Aiden Barnes - Maurice Sinclaire - 23 - Rhen - Pg 4
    - Juliette Meghan Barnes - Sabrina Carpenter -21 - Chocolatier Pg3

    Familie Holmes

    -Darla Elisabeth Holmes - Maya Hawk - 23- Photographer for The Gravity Falls Gossiper - Mirabel - Pg 2
    - Jules Nolan Holmes - Logan Lerman - 23 - Reporter for The Gravity Falls Gossiper - Rhen - Pg 3
    -

    Familie Sánchez

    - Evangelina Sánchez -Irina Shayk- 34 - KaIeidoscope
    -
    -

    Familie Anderson-Scott

    - Billy Scott - Skeet Ulrich- 49 - Sherrif - Rhen - Pg 3
    - Reservatie Zoon - FC - Starsight
    - Ezekiel Hurley Anderson - Jacob Bixenman - 25 - Lunation - Pg3
    - Marlowe Ivy Scott - Virginia Gardner - 19 - Waitress at the Greasy Diner Enjoy_20 - Pg 4
    - Avery Cassiopeia Scott - Fc- 21- Waitress at The Club Neraere - Pg 3

    Dorpeling
    - Elide Oryn - Megan Fox - 26 - Sionnach -Pg 2

    Dorpeling
    - Yenna Ashford-Cardenas- FC - 24 - Student / Neaira Pg 4

    Dorpeling
    -Felicity Edith Lloyd - Victoria Pedretti - 22 -Waitress at the Greasy Diner VexAhlia - Pg 3

    Dorpeling
    - Chip Berill - Charlie Cox - 36 -Owner of the Club Mirabel - Pg 4







    In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet.
    ] Je schrijft een post van minimaal 300 woorden.
    Geniet van het schrijven, maak je niet druk als het even duurt voordat je weer schrijf tijd hebt!
    Als je er even tussenuit gaat, laat het me even weten, dan zorg ik wel voor een leuke 'time out' voor je personage.
    Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    Een reservering blijft even staan. Geef aan als je dit niet red vanwege omstandigheden.
    Maximaal 2 3 personages per persoon.
    Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    Alleen Mirabel maakt nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    16+ is toegestaan, meld het echter liever wel boven een post.
    Sluit niemand buiten, geen ruzies.
    Vragen kunnen altijd gesteld worden en ideeën zijn ook altijd welkom.
    Naamsverandering graag doorgeven.
    Je hoeft de serie niet gezien te hebben om hieraan mee te kunnen doen! Maar het is zeker een aanrader om eens te kijken !
    Gravity Falls behoort toe tot Alex Hirsch


    [ bericht aangepast op 13 jan 2022 - 20:55 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Yess! Ik pas deze namiddag alles aan! 😊


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    mag ik een chica reserveren?


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Yess! 😊 Dorpeling of familie lid?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ben ik nog niet over uit, dus dat geef ik nog door!


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Saar, je mag mij er ook opzetten voor een dame. Ik kom je alleen nog even stalken over wat ik mogelijk nu precies wil 🤣


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mag ik de niet-witchy, oudere broer van Lunation's personage? 🤩
    Maakt niet zo uit in welke familie je ze dropt (van de 4-7)!


    That is a perfect copy of reality.

    Zo iedereen staat er normaal gezien bij! 😊 Mocht ik iemand vergeten hebben, gimme a holler!

    Ik open vanavond nog een praattopic en ga kijken om jullie wat te helpen met meer uitleg over het bos en het dorp! 😊


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kan ik bij familie 4 gezet worden? ^^
    Ik ben dan het jongste zusje dat vroeger een witch was maar nu een weerwolf is en dr krachten dus is verloren!

    zou mijn chica ook bij familie 4 mogen? 😊


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ik FC voor nu even Megan Fox, tenzij ik een ander FC vind. Ik heb nog een oude heksenrol liggen die ik om ga gooien voor dit RPG. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'



    Elide Oryn


    Name ⋅ Elide Oryn.
    Age ⋅ 26 years.
    Date of Birth ⋅ Januari 15th.
    Zodiac Sign ⋅ Capricorn.
    Zodiac Element ⋅ Earth.
    Rol ⋅ Witch (Black and White).

    ✡ ⋅ ✡ ⋅ ✡

    Elide is een jonge volbloed heks, afstammelinge van een aloude lijn die ver teruggaat in de geschiedenis. Hoewel ze al enkele jaren in haar eentje de magie beoefend en rondtrekt, zonder coven of wat dan ook, is ze vorige zomer in Gravity Falls terecht gekomen. Waarom precies weet de brunette ook niet, behalve dat ze het instinctieve, sterke gevoel gevolgd heeft om eens in het stadje te gaan kijken. More to be added, wordt besproken.

    For a while I lived in secret, until now.




    Appearance


    ✡ ⋅ ✡ ⋅ ✡

    Megan Fox ⋅ 1m73 ⋅ Dikke bos donker bruin haar, reiken tot halverwege haar onderrug ⋅ Draagt haar haren meestal los, soms in een simpele vlecht over haar schouder gedrapeerd ⋅ Blauw gekleurde ogen, lijken mee te kleuren met haar gemoedstoestand ( donkerdere tinten naarmate ze bozer wordt bijvoorbeeld) ⋅ Veelzeggende blik, echter gesloten voor vreemde of onbekende (onleesbaar wanneer ze dat niet wil) ⋅ Omrand met volle wimpers, meestal dikke gemaakt met een dun laagje mascara ⋅ Heeft veelal donkere smokey look make-up op ⋅ Eigen kledingstijl, bestaat over het algemeen wel uit zwarte en donkere kleding ⋅ Van jurken tot rokken, maar ook broeken en shirts; alles zolang Elide er maar zichzelf in voelt ⋅ Heeft een grote liefde naar hoge hakken, waar ze moeiteloos en zonder problemen op kan lopen, maar loopt ook vlot en even graag blootsvoets ⋅ Vrouwelijk en verzorgd, zo nu en dan met een uitdagend randje ⋅ Slank postuur, lenige bouw ⋅ Elide is geen fanatiek op het gebied van sporten, toch doet ze haar best enige conditie te behouden.


    Voice


    ✡ ⋅ ✡ ⋅ ✡

    Elide heeft een diepe krachtige stem, zij het met een licht accent ⋅ Ze spreekt naast de gewone voertaal tevens ook de oude taal der magie, voortgekomen uit de lessen van haar vader en grootmoeder; tevens ook geleerd uit haar grimoire ⋅ Ze is welbespraakt en spreekt met een zacht hees randje.
    We all have Demons. I just choose to feed mine.


    Character


    Artistic • Closed • Cunning • Creative • Goal oriented • Hard worker • Jealous traits • Precise • Resourceful • Sarcastic • Studious • TBA.

    You didn’t need a weapon at all when you were born one.





    Alvast een opzetje. De rest komt een deze dagen. ^^

    [ bericht aangepast op 22 jan 2022 - 12:36 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MT whoop


    To the stars who listen — and the dreams that are answered



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    DARLA ELIZABETH HOLMES

    Smart outgoing rebel




    Darla|| English || Darling
    Elizabeth || English || my God is an oath",
    Holmes || English ||


    ' Oh fuck yeah.'

    23 || || Biseksueel || American


    INSIDE

         

    Badass, slim , grote mond, arrogant en behoorlijke attitude, kan soms een beterweter zijn, koppig, aanvaard geen nee, is eigenlijk een erg lieve dame, respectvol als ze dat wil zijn, forever young vibe, durver, loyaal, niet vergevingsgezind, likes to have funn, heeft een vreemde humor, fierce, kattig, roekeloos, werpt zichzelf soms in de problemen door haar roekeloosheid, enkel een bitch als jij een bitch bent tegen haar, eerlijk, actieveling, moedig, kan niet tegen haar verlies, graag het laatste woord, praatgraag en soms te veel, sociaal, kan soms een beetje bruut/hard zijn, onzeker en bijt van zich af, artistiek

    ’ Life is a game ‘

    OUTSIDE


    Darla is een meid waar mensen vaak overheen kijken, en dat vind de dame eigenlijk niet zo erg. Ze is geen modepopje en eigenlijk ook geen ijdeltuit zoals de meeste leeftijdsgenoten van haar. Darla meet 1m73 en heeft een slanke lichaamsbouw met de rondingen waar nodig. Ze heeft een blanke huidskleur bezaaid met sproeten en is ook erg teer voor de zon. Als de dame iets te lang in de volle zon zit zonder bescherming word ze enorm rood.
    De jongedame heeft een lang en iets hoekig gezicht, haar neusbrug is iets aan de bredere kant en ook haar lippen zijn vol van vorm. Darla heeft van nature bruinblonde haren, welke met opgroeien dorkerder zijn geworden. Echter aan de punten van haar bruine lokken kleuren haar haren dan toch weer blonder, wat soort van zorgt voor natuurlijke highlights.
    Haar haren zitten wat warrig en poefieop haar hoofd zoals dat de trend was in de jaren 80. Haar pony is recht, maar is iets te lang, waardoor ze haar haren of in een middensplet heeft of gewoon in een slordige dot draait. Haar lokken rijken tot ongeveer aan haar schouders.
    Darla draagt niet superveel make-up, voornamelijk omdat het vloekt met haar sproeten. Naast wat donkere oogschaduw en mascara en soms eens de occasionele lipglos is dat ook het enige wat Darla op doet. Darla heeft blauwe kijkers, welke omdringt zijn met lange donkerbruine wimpers. Darla heeft gaatjes in haar oren, welke ze zelf heeft gestekt (met de oude naald en kruk techniek) Zo heeft er er drie in haar rechteroor en 1 in haar linker. Ze wilde ook graag een neuspiercing, maar dit is verboden geweest door haar ouders, waardoor ze deze nooit heeft laten zetten. Ook heeft de dame geen tatoeages, wat ze ergens wel spijtig vind. Op haar knieën heeft ze enkele litteketjes van het rolschaatsen en fietsen en ook op haar kin heeft ze een klein putje zitten van een wieleraccident.

    ’ I am surrounded by idiots… ‘


    HISTORY

    Father: || || ||
    Mother: || || ||
    Twin || || dingus ||





    RELATIONSHIPS






    EXTRA





    Work: Darla heeft niet verder gestudeerd- mede doordat ze niet wist wat ze verder wilde studeren. Ze heeft wat verschillende jobjes gehad in Gravity Falls maar is sinds kort blijven steken bij de Gravity Falls Gossiper
    Likes Her twin, Fotografie, van het leven genieten, lachen, dansen als een gek, fietsen, honkballen met haar vader, een jointje zo af en toe, diy projecten (welke niet altijd geslaagd uitkomen, honden, appels, ijsjes (al kan ze er niet tegen dat mensen sorbet met room gaan mengen), winnen, mensen uitdagen, haar vrienden,eigen baas zijn, haar gelijk halen, de docenten de les wijzen,warme zwarte koffie, rollschaatsen, winnen van haar broer
    Dislikes Skien ( ze kan het gewoon weg niet) , een zoveelste barbiepop krijgen van haar moeder (welke ze allemaal gruwelijk verminkt heeft met stift en een vergrootglas), make-overs into a girly girl, verliezen, rondgecomandeerd worden, slangen, koude koffie, winter, niet aan het stuur mogen zitten, hoogtes
    Fears Hoogtevrees, alles wat lijkt op wormen en glibberig is,
    Allergies Darla is allergies aan vervelende mensen (heheh) Nee zover ze weet heeft ze nergens echt last van.
    Talents Darla onthoud erg goed dingen, hierdoor heeft zo nooit studyproblemen gehad.
    Ze is goed met wielen, rolschaatsen, fietsen, skaten en autorijden zijn haar favoriete dingen om te doen. Ja zelf op een eenwieler rijden vind ze wel geinig.
    Guilty pleasures Haar you rule/ you suck board. Darla heeft zo'n bord op haar kamer gangen al houd ze er ook een digitaal bij op haar mobiel. Dit gebruikt ze om haar broer telkens te stangen door een streepje te zetten op de you suck kant, random katten aaien, s'avond laat wegsneaken uit huis om gekke dingen te doen met haar vrienden.
    Other Darla heeft haar eigen scooter. Ze verzameld vintage camera's ze heeft er een kleine tiental nu, al werken daarvan nog maar 2 camera's.


    Word asap weer aan gewerkt ^^

    [ bericht aangepast op 13 jan 2022 - 20:07 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Twijfels zijn voorbij, ik doe gewoon lekker mee!
    Ik zou graag een vrouw willen reserveren, die dan een outsider is en de zomer doorbrengt in Gravity Falls met een summerjob


    Enjoy a 'world' where the fantastic is fact and magic realy works!