• ... en je het nog ziet als een compliment ook.

    Ik liet net mijn oma een foto zien van mijn idool (Raúl Esparza), en ze dacht serieus dat ik het was. Zelfs toen ik een andere foto van hem liet zien bleef ze aanhouden dat ik het was. Ze dacht dat ik haar in de maling nam toen ik haar vertelde dat ik het niet was.
    Hij is verder wel 28 jaar ouder dan ik, dus ik vraag me af of mijn oma's leesbril z'n werk wel deed, maar goed.
    Niet dat ik het erg vind tho, ik vind het eigenlijk best wel een compliment, hehe. :')

    Echt hilarisch wanneer mensen die close met je zijn denken dat jij het bent, terwijl dat helemaal niet zo is. :')

    Hebben jullie ooit zoiets meegemaakt?

    Ter vergelijking, voor de mensen die dat interessant vinden:


    ^ Deze liet ik als eerste zien.


    ^ Daarna liet ik deze zien.
    En dit ben ik, maar dat weten de meesten waarschijnlijk al:

    Haha, ikzelf zie de gelijkenis niet zo maar jij ben pretty!
    Ik heb soms wel een foto, waarvan ik het wel ben maar dan denk ik dat ik het niet ben of andersom

    [ bericht aangepast op 10 maart 2018 - 11:13 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Niceeee. Zo van aight thanks oma :'D

    En nee helaas ziet niemand mij ooit voor 'n ander aan


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vind je wel op de jongere versie van hem lijken hoor, dus ik snap haar wel ergens c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik zie ook echt wel gelijkenissen (in de vorm van een jongere versie), wat me echt super tof lijkt omdat het je idool is ^^


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Kori schreef:
    Ik vind je wel op de jongere versie van hem lijken hoor, dus ik snap haar wel ergens c:


    26 - 02 - '16

    Ik snap waarom ze de vergelijking maakt. Vind jou er wel leuker uitzien dan hij haha (krul).

    Mijn oma herkent mij helaas niet meer. Klote Alzheimer.


    ars moriendi

    Ik zie ook ergens wel de gelijkenis (:
    Alleen ben je idd zoals de rest zegt een stuk jonger!


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik zie af en toe foto's van je langskomen en dan denk ik echt even: Douwe Bob, is that you? Vervolgens maak ik de klik, "ohnee, lol". Maar damn :9~

    En probeer maar eens 21,5 jaar brunette te zijn en constant "Mirja-eh Sofie!" te horen. Vervolgens verf ik mn haar blond: "Lydi-oh ﹰSofie!"
    Perks of being the youngest sister 😅
    Ben allang blij dat ze me nooit Paul (mijn broer) hebben genoemd hahaha


    Deep inside, I've never felt alive

    Je zou inderdaad een jonger broertje kunnen zijn van Raùl :'D
    Mij vergelijken ze best vaak met Roos van Acker. Persoonlijk vind ik dat geen compliment, oeps


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Haha, leuk compliment. :’D
    Iemand zei me gisteren dat iemand bij z’n werk in de kantine heel veel op mij leek. Maar met celebrities heb ik dat nooit meegemaakt. :p


    Ik wil een tuin vol egels

    FireKeeper schreef:
    Ik zie ook echt wel gelijkenissen (in de vorm van een jongere versie), wat me echt super tof lijkt omdat het je idool is ^^


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Vroeger zei m'n tante altijd dat ik op Lucy Pevensie leek uit de eerste Narniafilm. Toen zag ik het niet, maar nu wel haha.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    AeIin schreef:
    Haha, ikzelf zie de gelijkenis niet zo maar jij ben pretty!
    Ik heb soms wel dat ik een foto zie en ervan overtuigd ben, dat ik het ben of,
    dat ik ervan overtuigd ben dat ik het niet ben

    ( te veel ben's in deze zin)

    Ik quote: "Ik heb soms wel eens dat ik een foto zie en dat ik ervan overtuigd ben dat ik het niet ben"

    Huh?? Dat is toch juist heel normaal/logisch? Ik heb dit echt tien keer gelezen maar ik snap het niet hahaha

    [ bericht aangepast op 9 maart 2018 - 19:50 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Grappig dat jullie de gelijkenis zien. Dat vat ik dan ook maar op als compliment. :')

    @Apocalyptic Damn, wat rot. Alzheimer is echt vreselijk. ):

    @Dropout Haha, wat grappig! Ik heb nog nooit gehoord dat ik op Douwe Bob lijk. Maar hij ziet er best goed uit, dus dat vat ik dan maar op als compliment. (; En ah, die struggles van jou zijn wel herkenbaar. Ik word ook regelmatig aangesproken met de naam van mijn jongere broertje, terwijl ik helemaal niet op hem lijk. :')

    @Frodo Die Roos van Acker kan er best mee door, hoor. Ze is niet bijzonder knap, maar ze is best oké tho. (:

    @Rubin En? Leek die persoon inderdaad op je, of viel het mee?

    @HaIe Hmm, ja. Ik zie de gelijkenis ook wel een beetje, inderdaad.

    @AeIin+Eledhel Haha, dat is wel heel merkwaardig! :')

    Ik heb geen idee. Hij heeft geen foto van haar gemaakt, haha. Ik vond het alleen even toevallig dat ik dat de dag ervoor nog meemaakte.


    Ik wil een tuin vol egels