• Mijn nieuwe sirie!
    Het gaat over iets waar ik zelf in geloof.
    Geesten.
    Het gaat over een meisje Scarlet, wat is omgekomen bij een autoongeluk.
    Maar ze heeft nooit haar rust kunnen vinden, omdat haar broer Dylan, haar nooit los heeft kunnen laten.
    Dus zweeft het 4 jarige meise, Nog altijd in het huis rond. en het engige contact wat ze heeft. is met haar grote broer Dylan.
    ik zou het erg waarderen als jullie hem zouden willen maken!

    http://www.quizlet.nl/quiz/250274/she-has-never-found-her-place/


    Dunno ><

    Owja das waar ^^ met never héa? omdat het nog niet is afgelopen. Dan is het she has never found! En nu weet ik het egt egt zeker! xD Anders dan is t helemaal raar aan t worden :P


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Heeft met de present perfect te maken, has of had met het voltooid deelwoord.

    en ik volg dit dus nie he..xD
    ja sory, ik mag dan in de 2de zitten, maar 1 word engels kunnen spreken, ho maar..xD


    Dunno ><

    Owja das waar ^^ met never héa? omdat het nog niet is afgelopen. Dan is het she has never found! En nu weet ik het egt egt zeker! xD Anders dan is t helemaal raar aan t worden :P

    WAGT!!
    dus het is wel met Has?!
    dus ik heb het gewoon de helle tijd hier goed gehad?!!


    Dunno ><

    Ow enne ik maak m wel voor je! xD


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Jah je had t goed jah xD en die andere die find zei dat klopt dus nie. Want das geen voltooid deelwoord xD


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    oke, dit was dus leterlijk de laaste keer, dat ik hem verander..xD
    anders ga ik er straks nog over dromen..xD
    dankjewel trwouens;)


    Dunno ><

    Heeft met de present perfect te maken, has of had met het voltooid deelwoord.

    Ik had een 3 voor dat SO...


    No growth of the heart is ever a waste