• Dusss, dit is het zoveelste 'wow, ik ben weer eens terug op Quizlet'-topic, maar ik beloof dat het niet alleen maar nóg een opmerking is over hoe stil het hier nu is.

    Het is meer dat ik de afgelopen dag een beetje door mijn oude creaties, topics en quizzen ging kijken en bladeren - en naast veel reacties die ik destijds kreeg staat nu '1 decennium geleden'.

    Dat is even confronterend, haha.

    Ik voel me niet snel oud, maar dat het allemaal al één decennium geleden is, dat ik één decennium geleden al bewust bezig was, is wel echt even een ontdekking. Het staat me ook nog zo goed bij, het voelt niet alsof het al zo lang terug is.

    Eigenlijk vind ik het vooral best wel grappig. (cat)

    Dus, ik vroeg me af; hebben jullie dat ook? Hoe vinden jullie het om al deze vroegere dingen terug te kunnen lezen?


    Tijd voor koffie.

    Ik lees bewust zeer weinig van vroeger terug. :W Maar toen ik voor het eerste bij 'geregistreerd' op mijn profielpagina 1 decennium geleden zag staan, verschoot ik ook wel even. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh gods, don't get me started😂 Mijn oude creaties is wel ervaring om nog eens doorheen te bladeren, quizzen over hoe erg je verslaafd zou zijn aan Quizlet en whatnot. Ahh, goeie ouwe tijd hahaha
    Ik vind het wel leuk om zo terug te kunnen kijken naar wie ik was al die jaren terug. Nooit echt een dagboek-persoon geweest, maar de creaties die ik vroeger maakten waren natuurlijk wel een afspiegeling van hoe en wie ik toen was, hyperactief en heeelemaal into Harry Potter en LOTR. Het is wel leuk om dat op deze manier nog terug te kunnen zien, eigenlijk. Cringe who? :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ledecky schreef:
    Ik lees bewust zeer weinig van vroeger terug. :W Maar toen ik voor het eerste bij 'geregistreerd' op mijn profielpagina 1 decennium geleden zag staan, verschoot ik ook wel even. :')


    Haha, ja, het is ook gewoon de verwoording of zo. Maar dat begrijp ik ook wel hoor, dat je niet per se dingen graag terugleest. Het is altijd wel even een ervaring.

    ProngsPotter schreef:
    Oh gods, don't get me started😂 Mijn oude creaties is wel ervaring om nog eens doorheen te bladeren, quizzen over hoe erg je verslaafd zou zijn aan Quizlet en whatnot. Ahh, goeie ouwe tijd hahaha
    Ik vind het wel leuk om zo terug te kunnen kijken naar wie ik was al die jaren terug. Nooit echt een dagboek-persoon geweest, maar de creaties die ik vroeger maakten waren natuurlijk wel een afspiegeling van hoe en wie ik toen was, hyperactief en heeelemaal into Harry Potter en LOTR. Het is wel leuk om dat op deze manier nog terug te kunnen zien, eigenlijk. Cringe who? :Y)


    Ja, dat heb ik dus ook! Ik heb niet echt dag- of logboeken van vroeger, maar als ik door mijn oude (godzijdank inactieve) gedichten hier kijk, kan ik ook best goed opmaken waar ik destijds mee bezig was. Ik was toen Quizlet echt het actiefst was, alleen niet zo actief op het forum. Ik las wel alles, maar ik reageerde niet zoveel. Nu wel jammer, dan had ik dat ook allemaal lekker kunnen doorspitten. :Y)


    Tijd voor koffie.

    Oh, absoluut! Zeer vreemd dat de afstand van hier tot toen inmiddels gemeten kan worden in blokken van tien jaar, haha. (nerd)

    En wat Froukje zegt is ook zeer waar - die oude creaties zijn echt een soort tijdcapsule van wie ik toen was, en hoewel dat inhoudelijk misschien niet eens altijd veel is veranderd (ik schrijf nog steeds veel fluffy fanfic, alleen nu op ao3 voor heel andere fandoms), heeft alles eromheen wel een flinke update gekregen, wat me nooit zo erg opvalt als wanneer ik hier weer eens rondstruin.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oh, absoluut! Zeer vreemd dat de afstand van hier tot toen inmiddels gemeten kan worden in blokken van tien jaar, haha. (nerd)

    En wat Froukje zegt is ook zeer waar - die oude creaties zijn echt een soort tijdcapsule van wie ik toen was, en hoewel dat inhoudelijk misschien niet eens altijd veel is veranderd (ik schrijf nog steeds veel fluffy fanfic, alleen nu op ao3 voor heel andere fandoms), heeft alles eromheen wel een flinke update gekregen, wat me nooit zo erg opvalt als wanneer ik hier weer eens rondstruin.


    Ergens vind ik het ook heel leuk dat sommige dingen toch niet zoveel veranderen. Tenminste - voor mij, maar ik denk dat heel veel mensen die vroeger hier fanatiek verhalen schreven, dat nu nog steeds doen.


    Tijd voor koffie.

    Ik weet nog dat er een paar jaar terug voor het eerst iemand een decennium geleden geregistreerd was, dat was destijds een leuk topic over.

    Dat ben ik inmiddels ook (ik denk sinds augustus? Volgens mij was toen mijn Q-verjaardag, kan op m'n telefoon de precieze registratiedatum niet zien ☹️). Maar het blijft bizar, hahaha.

    Ik lees wel eens nostalgisch mijn oude topics terug. Heb ook regelmatig een topic geopend over dingen die niet helemaal lekker gingen en als ik dat nu soms teruglees denk ik: ach kind toch.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2022 - 20:37 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ik weet nog dat er een paar jaar terug voor het eerst iemand een decennium geleden geregistreerd was, dat was destijds een leuk topic over.

    Dat ben ik inmiddels ook (ik denk sinds augustus? Volgens mij was toen mijn Q-verjaardag, kan op m'n telefoon de precieze registratiedatum niet zien ☹️). Maar het blijft bizar, hahaha.

    Ik lees wel eens nostalgisch mijn oude topics terug. Heb ook regelmatig een topic geopend over dingen die niet helemaal lekker gingen en als ik dat nu soms teruglees denk ik: ach kind toch.


    Same, ik voel me oprecht beschaamd als ik sommige dingen van mezelf teruglees.:')


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zat laatst per ongeluk in m'n PB's een ruzie terug te lezen die toendertijd echt m'n hart brak, en waarvan ik tot op dat moment het bestaan vergeten was 😂😂😂


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Een van de eerste topics die ik hier maakte was een 'waarom leest iedereen fanfics en niet Onbekende personages, het leven is niet eerlijk (huil)(huil)(huil)'-topic.
    Jezus, wat heeft mijn 12-jarige ik daar veel haat op gekregen, hahaha.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Sommige dingen lees ik express niet terug :X ik heb wel quizzen (TH series ook) en stories gemaakt) gemaakt, maar echt van kwaliteit waren ze niet, haha. (typing)

    Topics vind ik wel leuk om terug te lezen. Ook wel een beetje met heimwee naar vroeger hoor :3 alle leuke mensen die hier actief waren, sommige nog steeds zijn!

    Ik probeer nu gewoon te leven in het moment (althans, in het jaar, haha) *O*
    Een brein kan niet alles opslaan, de meeste waarnemingen enzo worden alweer gewist zodra je slaapt, heb ik begrepen.

    Hahahaha, ja. Het is zo best confronterend hé. Je ziet het zwart op wit staan en dan denk je bij jezelf "waar is de tijd gebleven?" 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.