• Ö weetje wat ik overlaatst op de duitse zender ZDF zag ! Een vrouw,die een man heeft, en een zoon van 14 en een dochter van 11 en die moeder.. is verlieft op BILL ! ik bedoel,ze is iets in de 40 ! ze heeft bijna alles van Th,ze is al super veel naar concerten geweest,en ze heeft al een meet and great gehad met hen! die zit in haar midlife crisis ofzo..

    btw ; ik heb geen idee hoe je Midlife crisis juist schrijft xD


    And all the girls in the front row scream your name.

    Omg arme kinderen, arme man. o.o


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Oja,btw ; die vrouw is duits,voor de mensen die het intreseert


    And all the girls in the front row scream your name.

    HAHAHAHAHA
    die is goed, man schaamt die zich niet, die is er al 40 oke niet erg maar ze heeft een dochter van 11 en een zoon van 14, die is geschift, heeft ze echt alles van TH?? das zot, voor haar leeftijd bedoel ik he en ze heeft al een meet and great gehad die is ook goed
    maar langs de andere kant is dat wel goed he, zo kan th zien dat niet al hun fans (de meeste) zo tussen de 10 en 25 zijn
    volgens mij waren ze langs de ene kant blij en langs de andere vonden ze het raar, tja zo denk ik er over he


    Live life limitless.

    jah dat had ik ook gehoord en gezien op internet. maar vind dat echt ja euhm .... ja ze heeft geloof ik ook de zelfde tatoo's als bill ik vond het echt raar maar ja zei mag het zelf weten!


    http://dwergiie.blogspot.com/

    jah dat had ik ook gehoord en gezien op internet. maar vind dat echt ja euhm .... ja ze heeft geloof ik ook de zelfde tatoo's als bill ik vond het echt raar maar ja zei mag het zelf weten!


    ja,ze heeft zijn ster aan de binnenkant van haar arm ofzo iets.
    ik vind het echt gek. Dat wij,als als tieners/pubers verliefd worden op sterren,is toch best normaal,maar die vrouw is toch volwasse! heeft die dan nog echt de hormonen van een 14 jarige ?! xD


    And all the girls in the front row scream your name.

    OMG
    hahahahahhahahahaahhahahahahahahaahhahahahaahhaahahhahahhaahahhahahahaha
    hoe wanhopige ben je dan wel niet ? te weinig aandacht van der man gehad xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    HAHAHA agh. Over je gevoel kan je niet zoveel beslissen haha :']

    wahahahaha ze zoekt gewoon aandacht of ze is kansloos en wanhopig.En btw ik bedoel gun een tiner dan gewoon die meet&greet in plaats van zo'n oude tak xD


    Lalalalalalalala.

    O.o eng.. xD


    We can only learn to love by loving.

    OMG, dat is gewoon freaky eng! Weird mens..

    iek :l is eng Ö :D

    Ja, dat had ik gezien op youtube x)


    I recycle my thoughts.

    whaha XD
    als ik Bill was zou ik maar voor die vrouw oppassen..:P

    :O, nou nou,

    Dat hoorde ik ja:O
    Wist je trouwens ook dat Bill ooit 'ns tot huwelijk is gevraagd door zo'n oud wijf? xD


    I want my bloody cheese now!^^