• Hallo daar,

    Het leek mij leuk om tips over make-up en make-up routines met elkaar uit te wisselen. Zo kunnen we misschien nog wat van elkaar leren 🤪

    Heeft iemand een goede tip over een fijne mascara? 🥰

    Perchabet schreef:
    Heeft iemand een goede tip over een fijne mascara? 🥰


    Ik ben echt een make-up noob en gebruik zelden make-up, maar ik heb een donkerbruine mascara van Rimmel (blauwe verpakking) en ik zweer daar echt bij, vind 'm fantastisch


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Ik ben echt een make-up noob en gebruik zelden make-up, maar ik heb een donkerbruine mascara van Rimmel (blauwe verpakking) en ik zweer daar echt bij, vind 'm fantastisch


    Niceeee, ik ga daar eens naar kijken. Is die ook waterproof? Ik moet altijd veel naar mijn werk toe fietsen, dus waterproof daar zweer ik bij in dit regenland Nederland.

    Ik heb eigenlijk al jaren dezelfde routine, het enige wat nu verandert is, is dat ik geen foundation meer draag en enkel wat concealer.
    Mijn go-to make-up is het volgende:
    1. Eyeliner (Catrice Liquid Liner Waterproof, 010 Don't Leave Me)
    2. Mascara (Top lashes: Maybelline Lash Sensational (gewoon (1e laag)+ waterproof (2e laag); bottom lashes: Maybelline Colossal Waterproof)
    3. Concealer (Makeup Revolution (Conceal & Define, C1))

    Soms gebruik ik ook nog wat translucent powder om mijn gezicht wat meer matte te maken, maar that's pretty much it.
    Ik heb nog wel een lijstje hier op Q met daarin mijn make-up routine, maar die is dus verouderd.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2024 - 17:48 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    SCORPlO schreef:
    Ik heb eigenlijk al jaren dezelfde routine, het enige wat nu verandert is, is dat ik geen foundation meer draag en enkel wat concealer.
    Mijn go-to make-up is het volgende:
    1. Eyeliner (Catrice Liquid Liner Waterproof, 010 Don't Leave Me)
    2. Mascara (Top lashes: Maybelline Lash Sensational (gewoon (1e laag)+ waterproof (2e laag); bottom lashes: Maybelline Colossal Waterproof)
    3. Concealer (Makeup Revolution (Conceal & Define, C1))

    Soms gebruik ik ook nog wat translucent powder om mijn gezicht wat meer matte te maken, maar that's pretty much it.
    Ik heb nog wel een lijstje hier op Q met daarin mijn make-up routine, maar die is dus verouderd.


    Wat fijn ook al de namen van de merken die je gebruikt erbij. Geeft veel inspiratie😇

    Ik ben altijd vrij simpel (en snel) en gebruik eigenlijk alleen mascara en wenkbrauwpotlood

    Ik gebruik alleen mascara (Dior) op speciale gelegenheden. Skincare vind ik belangrijker.

    Perchabet schreef:
    (...)

    Niceeee, ik ga daar eens naar kijken. Is die ook waterproof? Ik moet altijd veel naar mijn werk toe fietsen, dus waterproof daar zweer ik bij in dit regenland Nederland.


    Volgens mij niet specifiek waterproof, er staat wel water resistant op.

    Heb 'm er even bij gepakt, 't is de Rommel Kind & Free mascara (ik heb 'm dan in 002 brown black), het is de enige waar ik geen jeuk van krijg als ik 'm op doe haha. Maar alsnog draag ik minder dan 2 dagen per jaar make-up, en dan meestal alleen lipstick hahaha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hammock schreef:
    Ik gebruik alleen mascara (Dior) op speciale gelegenheden. Skincare vind ik belangrijker.



    Ja, skincare is ook important. Heb je daar toevallig tips voor?

    Perchabet schreef:
    (...)


    Ja, skincare is ook important. Heb je daar toevallig tips voor?


    Double cleansing and drinking water

    Hammock schreef:
    (...)

    Double cleansing and drinking water


    👌🏻 en heb je een bepaalde cleanser die je gebruikt?

    Perchabet schreef:
    (...)

    👌🏻 en heb je een bepaalde cleanser die je gebruikt?


    Ik gebruik nu Tri-Phase Cleanser van Dermapen en Cleansing oil van Beauty of Joseon.

    The basic:
    > Wimperkruller, eerst opwarmen met föhn
    > Essence Lash Princess mascara
    > Primer van Catrice (The Mattifier volgens mij?)
    > NARS radiant creamy concealer
    > elf CC cream of L'oreal true match foundation (als)
    > Essence baby got blush
    > De lip oils van Catrice zijn fantastisch

    [ bericht aangepast op 11 jan 2024 - 14:16 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"