• Hey hoi,
    Om Quizlet maar een beetje terug de gezelligheid in te blazen, maak ik dit topic aan. Sommige mensen hebben hun boom al sinds Oktober staan, gaan hem deze maand op zetten, of wellicht pas in December. Dit maakt natuurlijk helemaal niets uit, want men moet lekker doen waar zij zich goed bij voelen. Het is tenslotte hun eigen huis! ^^

    Dus hierbij; Plaats hier een foto van je kerstboom, dorp, versiering en wat dan ook en geniet van andere hun foto's!


    [ bericht aangepast op 8 nov 2022 - 11:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb wel permanent kerstverlichting in m'n huis hangen (want ja, je moet je huis toch een beetje gezellig maken...) maar pas ALS SINTERKLAAS WEG IS hang ik er zuurstokjes aan en zet ik de kerstboom op (en krijgt m'n olifantenkruk een kerstmuts op en kerstballen aan z'n slagtanden).


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ik heb wel permanent kerstverlichting in m'n huis hangen (want ja, je moet je huis toch een beetje gezellig maken...) maar pas ALS SINTERKLAAS WEG IS hang ik er zuurstokjes aan en zet ik de kerstboom op (en krijgt m'n olifantenkruk een kerstmuts op en kerstballen aan z'n slagtanden).

    Wij doen niet aan Sinterklaas, dus voor ons is de keuze makkelijk haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uggla schreef:
    (...)
    Wij doen niet aan Sinterklaas, dus voor ons is de keuze makkelijk haha


    Ik doe ook niet aan Sinterklaas maar alsnog geen kerst voordat die man het land uit is 🫣


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ik heb wel permanent kerstverlichting in m'n huis hangen (want ja, je moet je huis toch een beetje gezellig maken...) maar pas ALS SINTERKLAAS WEG IS hang ik er zuurstokjes aan en zet ik de kerstboom op (en krijgt m'n olifantenkruk een kerstmuts op en kerstballen aan z'n slagtanden).


    Hahahaha oh ja ik heb ook standaard fairylights in m'n kamer hangen. Ben MEGA fan van die zuurstokjes erin hangen btw, dus thanks voor die tip! Superleuk, heb er nou al zin in lol. En we moeten echt een foto straks van de olifant met kerstmuts & kerstballen hoor! (nerd)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Hahahaha oh ja ik heb ook standaard fairylights in m'n kamer hangen. Ben MEGA fan van die zuurstokjes erin hangen btw, dus thanks voor die tip! Superleuk, heb er nou al zin in lol. En we moeten echt een foto straks van de olifant met kerstmuts & kerstballen hoor! (nerd)


    Hehe, ik ga kijken of ik even een foto ervan kan vinden van de vorige kerst ;)

    Anders moet ik het even niet vergeten als het opgetuigd is 😂


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Ik doe ook niet aan Sinterklaas maar alsnog geen kerst voordat die man het land uit is 🫣


    Ieder z’n keuze


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Volg!
    Oh, ik houd van kerstversiering. Zo gezellig dat overal in de stad alweer lampjes hangen ook. Ik ga mijn kerstboom aankomend weekend opzetten denk ik. Dan heb ik een rustig weekend, dus een mooi moment denk ik zo.


    Tell me about it, stud.

    Conaway schreef:
    Volg!
    Oh, ik houd van kerstversiering. Zo gezellig dat overal in de stad alweer lampjes hangen ook. Ik ga mijn kerstboom aankomend weekend opzetten denk ik. Dan heb ik een rustig weekend, dus een mooi moment denk ik zo.


    Jaa wij gaan het ook dit weekend doen ☺️


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Daar is ‘ie hoor *party*
    Ons thema is blauw, wit en silver met ornamenten ☺️






    [ bericht aangepast op 12 nov 2022 - 16:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aahhh leuk!! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wij hebben dit jaar geen versiering (klein huis, net verhuizing er op zitten), maar ik overweeg wel om gewoon lampjes in onze grootste plant te hangen voor de lol. (:


    The truth is out there.

    Aah heel gezellig! Dat croissantje heb ik ook geloof ik! Van de Hema?

    Ik ga zo even kijken hoe ik foto's van mijn boom kan plaatsen.


    Tell me about it, stud.

    Et voilà, onze kerstboom!








    Tell me about it, stud.

    Conaway schreef:
    Aah heel gezellig! Dat croissantje heb ik ook geloof ik! Van de Hema?

    Ik ga zo even kijken hoe ik foto's van mijn boom kan plaatsen.


    We hadden een setje met baguette en croissant gekregen van mijn ouders. Weet eigenlijk niet waar vandaan, maar mijn ouders kennende niet van Hema haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Conaway schreef:
    Et voilà, onze kerstboom!









    Echt super leuk! Ook zo lekker fout ☺️

    [ bericht aangepast op 13 nov 2022 - 21:54 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 jan 2023 - 19:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.