• Nieuwsbrief januari 2023


    Een nieuwe maand, een nieuwe nieuwsbrief! Neem zeker een kijkje bij onderstaande creaties.


    Crew nieuws



    Goed nieuws/statistieken van de maand

    Volg ons nu via het officiële Instagram-account!



    Story van de maand
    Creatie door Necessity

    When you should be soaring

    When Grantaire’s ship is hijacked, everything seems to change in his life. He’s taken by those filthy pirates, chained down like a fucking animal. He hates them, should hate them, but that damned smile and those stupid golden curls of the captain make it very easy to forget that fact…
    He ends up in a life full of danger, of lies, of politics. A life he doesn’t want, and yet he seems to get deeper into it every step he takes. No matter what he does, always is there his Apollo, luring him back one goddamn smile after the other. He won’t dedicate his life to the man, he won’t. He won’t become his Icarus, falling down while reaching for something he can never have.
    And yet there’s a bitter triumph in crashing, when you should be soaring.


    Klik hier om verder te lezen!




    Quiz van de maand
    Creatie door KerstKrull

    Ben jij een klimaatactivist?

    Anno 2022 is klimaat een actueel thema dus, tijd voor een quiz!


    Gedicht van de maand
    Creatie door Phlegethon
    Vertrouwen
    Vertrouwen, daar begint vriendschap voor mij mee,
    al vind ik soms wat men zegt saai.
    Wha''ppen wanneer je iets met je humeur moet,
    Pratend als een stroomvloed.

    Niet veel mensen passen samen een deur door,
    ik neem daar een gok van vier voor.
    Geduld en samenwerking in verband bindt.
    Ik heb dat over voor een aardig kind.

    Misschien ben je de kat die ik aai,
    bang dat ik weg waai.
    Onnodig, het is echt niet alsof
    we, ik, aan een kloof kleef.



    Topic van de maand
    Creatie door Frodo


    RPG van de maand
    Creatie door Dalma

    Vervolg op "Little Pink Ladies — War of Love" by Tefnut en Little Pink Ladies — Truth Or Dare

    Princeton Hall - Californië - 20...somewhereinthefuture:

    Wanneer een laatstejaarsleerlinge, op zoek naar inspiratie voor een schoolproject, bij haar grootouders op zolder aan het rondneuzen is treft ze onder dikke lagen stof een boek aan dat tientallen jaren lang verloren gewaand werd.
    Tot haar grote afschuw ontdekt ze op de inmiddels vergeelde pagina's de regels en resultaten van een bijzonder vrouwonvriendelijk spel aan. Het betreft een complot dat onder de jongens gesmeed werd om elk één dame uit te kiezen die ze vervolgens op zich verliefd moesten laten worden. Per bereikte trap van intimiteit konden bovendien extra punten verdiend worden.
    Het duurt natuurlijk niet lang voor de geruchtenmolen zijn werk doet en alle studentes uit het senior year op de hoogte gebracht zijn van dit onrecht. Veel moeite kost het de furieuze dames dan ook niet om een stevig front te vormen en met een sluw plan op de proppen te komen. Dit keer nemen zij de touwtjes in handen en keren ze de rollen om.
    Moeders, houd je zonen binnen want de meiden zijn uit op zoete wraak!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Omg dat is mijn story! Wat ontzettend lief (en wat een timing, want ik heb zojuist het laatste hoofdstuk online gezet)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ahh mijn quiz staat in de nieuwsbrief =D wat leuk!