• DAVENPORTPRIVATESCHOOL


    ♛ MONEY TALKS ♛


    ♚ AND I LISTEN ♚


    Als men in Amerika spreekt over de rijkste van de rijkste weet iedereen waar de zoons en dochters naar toe gaan: Davenport Private School. De kostschool is gelegen in Hudson en biedt de studenten van de school het beste onderwijs van het land. Jongeren kunnen hier dan ook niet zomaar lessen volgen. Het collegegeld is dusdanig hoog dat de gewone middenklasser het niet kan ophoesten om zoon- of dochterlief naar Davenport te sturen. Daarom kunnen alleen de elitejongeren uit Amerika hier onderwijs volgen. De educatie is van topniveau, maar dat betekent niet dat alle studenten hier optimaal gebruik van maken. Door het slechte toezicht kunnen de rijkeluis jongeren volledig hun gang gaan en dat is door de jaren heen steeds erger geworden. Feestjes, alcohol, drugs zijn geen onbekende zaken op Davenport. Er werd bijna letterlijk met geld gesmeten. Echter, alles verandert wanneer de hoog aangeschreven school met een schandaal in het nieuws komt. Een leerling heeft een overdosis aan drugs gebruikt en moest afgevoerd worden na het ziekenhuis. Daarom heeft de directie besloten om alle regels flink aan te scherpen. Zal dit de verwende nesten van Davenport bevallen of lappen ze de regels aan hun laars, omdat ze zich toch wel overal uit kunnen kopen? En hoe graag willen hun extreem rijke ouders hun kinderen uit de pers houden? En hoe leuk is eigenlijk het leven van deze rijke jongeren? Gaat het echt over rozen of gaat er meer schuil achter de rondvliegende Dollars?


    NEW RULES
    ♛ Het gebruik of in bezit hebben van verdovende middelen is ten strengste verboden
    ♛ Om 22:00u dient iedereen in zijn of haar kamer te zijn
    ♛ Om 23:00u dienen alle lichten uit te zien
    ♛ Om 08:00u dient iedereen zich te melden voor het ontbijt in de grote zaal
    ♛ Om 09:00u dient iedereen in de les aanwezig te zijn
    ♛ Een eerste waarschuwing volgt bij te laat komen in de les
    ♛ Een eerste waarschuwing volgt bij het niet maken van huiswerk
    ♛ Een eerste waarschuwing volgt bij het breken van overige regels
    ♛ Bij een tweede maal overtreden van de regels wordt de leerling geschorst


    DAVENPORT PRIVATE SCHOOL
    ♚ Het is een kostschool dus de leerlingen verblijven dag en nacht op school. Iedereen heeft zijn of haar eigen kamer en heeft deze zelf in mogen richten. Daarnaast heeft iedereen bij zijn kamer een badkamer met een bad, douche, wastafel en toilet.
    ♚ De school volgt dezelfde leerjaren als het reguliere middelbare onderwijs in Amerika: freshmen, sophomore, junior, senior.
    ♚ Iedere leerling heeft iedere dag les van 09:00u tot 12:00u, pauze tot 13:00u en daarna nog les tot 17:00u.
    ♚ Ontbijt, lunch en diner wordt in de grote zaal met alle studenten en professoren* gedaan.
    ♚ * De docenten worden hier professoren genoemd.
    ♚ Voorheen mochten de leerlingen het schoolterrein verlaten wanneer zij dat wilden. Dat is niet meer toegestaan. De leerlingen kunnen door de week heen pluspunten verdienen en als zij vijf pluspunten hebben verdiend, mogen zij in het weekend het terrein verlaten. Hiervoor moeten ze wel een getekende brief van hun mentor mee krijgen om aan te tonen dat ze toestemming hebben.
    ♚ Voor de jongens is er een lacrosse en veldhockey team. Voor de meisjes is er een veldhockey sportteam en de mogelijkheid tot paardrijden.
    ♚ De school is exclusief voor de rijkste jongeren uit Amerika. Zelfs met een beurs kun je het niet betalen om hier naar school te gaan.
    ♚ Studenten tussen de leeftijd van 13 t/m 17 jaar uit heel Amerika kunnen zich aanmelden op deze school, zolang ze maar genoeg geld hebben.
    ♚ Iedere student krijgt in het eerste jaar een mentor toegewezen en dit blijft ook vier jaar lang de mentor. De student kan naar de mentor met vragen en problemen.
    ♚ Voor het schandaal wist eigenlijk niemand van de buitenwereld af wat er allemaal gebeurde op Davenport Private School. Na het uitkomen van het schandaal komen er ook veel studenten niet terug, omdat ze dat niet mogen van hun ouders.
    Het gebouw is erg oud, evenals het interieur van de school. Veel van de slaapkamers van de studenten zijn juist erg modern ingedeeld.

    ♛ 'GO TO HELL' ♛



    ♚ WHERE DO YOU THINK I CAME FROM? ♚



    ♛ DON'T BE ASHAMED OF WHO YOU ARE' ♛


    ♚ THAT'S YOUR PARENTS JOB ♚


    ROLES

    Mannen
    ♛ Lincoln Darling • Senior • The Troublemaker • Tom Webb • Ziegler • 1.2
    ♛ Beau Sinclair • Jaarlaag • The Emperor • Xavier Serrano • Zhang • 1.4
    ♛ Noah Hamilton • Jaarlaag • The Awkward One • Nick Robinson • Solmeron • Pagina
    ♛ Silas Warren • Senior • Status • Valentin D'hoore • Remiinds • 1.4
    ♛ Midas Rydell • Senior • The Wild One • Faceclaim • Taeralsahfer • 1.4
    ♛ Finn Faulkner • Jaarlaag • The Gay • Faceclaim • IrisWestAllen • 1.4
    ♛ Florian St. Martin • Senior • The Exchange Student • Faceclaim • Ruelle • 1.5
    Vrouwen
    ♚ Cassandra Prescott • Senior • The Queen B • Madelaine Petsch • Maluma • 1.2
    ♚ Francesca Rossi • Senior • The Princess • Courtney Nicole Kelly • Plunkett • 1.4
    ♚ Carter Penelope Ainsworth • Junior • The Siren • Sarah McDaniels • Tulua • 1.3
    ♚ Amara Parker • Senior • The Prankster • Magdalena Zalejska • _Iridescent • 1.3
    ♚ Candace Fairhazel • Senior • The Candyshop • Faceclaim • Sacrilege • 1.4
    ♚ Verona Ambrose • Jaarlaag • Status • Kristina Bazan • Salano • 1.4
    ♚ Molly Royal • Junior • The Outsider • Faceclaim • Cipher • 1.5
    ♚ Nadia Davenport • Senior • The Heiress • Faceclaim • Cipher • 1.5


    LIST
    ♛ Naam
    ♛ Leeftijd
    ♛ Jaarlaag:
    ♛ Woonplaats: *
    ♛ Status:
    ♛ Innerlijk: **
    ♛ Uiterlijk:
    ♛ Geschiedenis: ***
    ♛ Relaties: ****
    ♛ Extra:

    * Waar woont jouw personage naast Davenport?
    ** Wees origineel. Niet iedereen is bitchy, maar ook niet iedereen zet zich af tegen zijn ouders.
    *** Vertel hier ook bij waarom hij/zij zo rijk is? Wat doen de ouders voor werk?
    **** Iedereen kent elkaar op school, houd daar rekening mee (iemand kan uiteraard ook nieuw zijn)

    RULES & NOTES
    ♚ Momenteel ben ik druk met school en ik zie dit juist als afleiding. Als ik wat minder online ben, weten jullie waardoor dat komt. Als je vragen hebt, stuur me een PB en ik reageer er z.s.m. op. Ik probeer sowieso iedere dag online te zijn om alles bij te werken etc.
    ♚ Probeer een post van minimaal 300 woorden te schrijven.
    ♚ Sluit elkaar niet buiten.
    ♚ Maximaal twee personages per persoon. Graag een man en een vrouw.
    ♚ Wees origineel. I dig that.


    THE SCANDAL
    Voor het schandaal was niemand, buiten de studenten van Davenport en enkele professoren, zich bewust van het extreme gedrag van de leerlingen van de kostschool. Feestjes, alcohol en drugs waren er bijna dagelijkse kost voor sommige studenten. Uiteraard waren er ook bravere leerlingen die hier niet aan mee deden. Op 23 april 2017 was er een feestje gaande in het bos rondom de school. Er werd veel gedronken en vaak in combinatie met drugs. De zestienjarige Quinn Rutherford deed hier ook actief aan mee. Ze dronk veel wijn en gebruikte daarnaast drugs. Tot nu toe is het nog steeds niet bekend wat ze precies gebruikte, maar er wordt door velen wel over gespeculeerd. Dit ging niet goed en Quinn moest naar het ziekenhuis worden gebracht. Vanaf dat moment stond Davenport in beeld en niet op de goede manier.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2018 - 20:06 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    I love this! Mag ik een meisje?


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    I love this! Mag ik een meisje?


    Thanks! Natuurlijk. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mag ik ook een meisje? ^^ Love this idea, Sanne! (en ik zit op het moment in de VS dus ehhh yo)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ooooehhh, nicee!! Mag ik een jongedame reserveren? ^^

    [ bericht aangepast op 23 maart 2018 - 15:35 ]


    I have seen my own sun darkened

    Plunkett schreef:
    Mag ik ook een meisje? ^^ Love this idea, Sanne! (en ik zit op het moment in de VS dus ehhh yo)


    Dat mag zeker! Oh have fun c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Tulua schreef:
    Ooooehhh, nicee!! Mag ik een jongedame reserveren? ^^


    Zeker! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mag ik een jongen? Met als fc Nick Robinson (Waarschijnlijk)


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Solmeron schreef:
    Mag ik een jongen? Met als fc Nick Robinson (Waarschijnlijk)


    Ik zet je erbij! :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mag ik een dame reserveren? Fc Magdalena Zalejska

    _Iridescent schreef:
    Mag ik een dame reserveren? Fc Magdalena Zalejska


    Natuurlijk! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mag mijn meisje als status Queen B/It-Girl? c:


    El Diablo.

    Ik faceclaim Sarah McDaniels, al kan het nog verandert worden. (:


    I have seen my own sun darkened

    Zou mijn personage de status King mogen hebben // inclusief Lacrosse captain? :Y)


    Zhang schreef:
    Zou mijn personage de status King mogen hebben // inclusief Lacrosse captain? :Y)


    Nee

    Jawel, want jouw personages give me life c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ah fuck, ik wilde de queen :cccc


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.