• • LITTLE PINK LADIES •

    • FAMILY MATTERS •





    Vervolg op "Little Pink Ladies — War of Love" by Tefnut en Little Pink Ladies — Truth Or Dare

    Princeton Hall - Californië - 20...somewhereinthefuture:

    Wanneer een laatstejaarsleerlinge, op zoek naar inspiratie voor een schoolproject, bij haar grootouders op zolder aan het rondneuzen is treft ze onder dikke lagen stof een boek aan dat tientallen jaren lang verloren gewaand werd.
    Tot haar grote afschuw ontdekt ze op de inmiddels vergeelde pagina's de regels en resultaten van een bijzonder vrouwonvriendelijk spel aan. Het betreft een complot dat onder de jongens gesmeed werd om elk één dame uit te kiezen die ze vervolgens op zich verliefd moesten laten worden. Per bereikte trap van intimiteit konden bovendien extra punten verdiend worden.
    Het duurt natuurlijk niet lang voor de geruchtenmolen zijn werk doet en alle studentes uit het senior year op de hoogte gebracht zijn van dit onrecht. Veel moeite kost het de furieuze dames dan ook niet om een stevig front te vormen en met een sluw plan op de proppen te komen. Dit keer nemen zij de touwtjes in handen en keren ze de rollen om.
    Moeders, houd je zonen binnen want de meiden zijn uit op zoete wraak!


    • EXTRA INFORMATIE •



    In deze versie zijn het dus de dames die een jongen uitkiezen die ze voor hen moeten laten vallen. De extra punten zijn dit keer niet van toepassing.

    Dit is een "next generation" rpg waar dus ook gebruik wordt gemaakt van personages van de vorige rpg. Je hoeft echter niet bekend te zijn met deze rpg/personages om mee te kunnen doen.
    Omdat er met twee generaties tegelijk gespeeld wordt is iedereen, zowel oude als nieuwe spelers, evenwaardig betrokken;
    • Je kiest ofwel om bij een bestaande familie als echtgen(o)t(e) of tiener aan te sluiten
    • Of je kiest om bij een nieuwe familie aan te sluiten
    Omdat de vorige generatie ook betrokken word (als ouderfiguren) kunnen met "nieuwe" families ook perfect al vriendschappen worden afgesproken van vroeger, zeg maar.
    Tenzij je hier bewust voor kiest hoeven er dus in principe geen personages zijn die nog niemand kennen.
    • Je kan ook een stamboom raadplegen om te zien hoe de vorige generaties precies in elkaar zitten en waar je liefst wil aansluiten.
    • De ouders horen dus niet over het spel te weten. Wie extra spanning wil kan er ook voor kiezen om een extra geheim binnen het gezin af te spreken (een geheim van ouders t.o.v. kinderen, een geheim waarvan het hele gezin weet maar verder niet uit mag komen, iets anders dan het spel dat de kids verzwijgen tegenover de ouders), maar dit is zeker geen vereiste.



    • PERSONAGES •


    Familie Montana:
    • Dad: Cole Smith-Chamberlain (NPC)
    • Mom: Luciana Montana - (NPC)
    • Kids:
          • Guillermo "Guilty" Montana-Chamberlain - 19 - Vanth - 1
          • Innocenzio "Zio" Montana Smith-Chamberlain - 19 - Mirabel - 2
          • Olivia Montana - 18- Frodo - 6
    • Uncle: Samuel Montana - 40 - Vanth - 6
    • Kids:
          • Giana Montana - 18 - Paesano - 7
          • Lilith - 18 - uitwisselingsstudente - Thestral - 6

    Familie Smith:
    • Dad: Benjamin Anderson - 43 - Mirabel - 2
    • Mom: Oonah Anderson-Smith - 42 - Syaoran - 4
    • Kids:
          • Luna Anderson - 18 - Kaz - 1
          • Mars Anderson - 17- Paesano - 7

    Familie Anderson:
    • Dad: Matthew "Matt" Anderson - 40 - KIaus - 2
    • Dad: Alastair Mercier - 42 - GeminiCoven - 4
    • Kids:
          • Mikey Anderson - 17 - Necessity - 5


    Familie Scott:
    • Dad: Richard "Rick" Scott - 40 - Ulfa - 2
    • Kids:
          • Jolene "Chickie" Scott - 18 - Syaoran - 4

    Familie Leighton:
    • Dad: Jack Leighton - 48 - Pot - 2
    • Mom: Adelaide Leighton-Sloan - 45 - Kaz - 1
    • Kids:
          • Theo Leighton - 18 - Ulfa - 6
          • Joey Leigthon - 18? - KIaus - 6
          • Emerson Leighton - 17 - Iotte - 7

    Familie VanderWaal:
    • Partner 1:
    • Partner 2:
    • Kids:
          • Kars "Blue" VanderWaal - 20- Pot - 4
          •

    Familie Adler:
    • Partner 1:
    • Partner 2:
    • Kids:
          • Ashton "Ash" Adler- 19 - Iotte - 7
          • Casey Adler - 17 - Revali - 5


    texttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext










    • INVULLEN •


    • Rol
    • Naam
    • Leeftijd (17-19 voor kids)
    • Status
    • Uiterlijk
    • Innerlijk (dit hoeft van mij niet persé een boekwerk te zijn, als het maar duidelijk is)
    • Familie (dient onderling besproken te worden.)
    • Geschiedenis
    • Extra (denk aan likes, dislikes, allergieën, verslavingen, angsten, dromen etc.)
    • Relaties


    • REGELS •


    • Iedereen krijgt de kans om mee te doen en betrokken te worden.
    • Ruzie in de RPG zelf is prima, OOC doe je je best het constructief te houden.
    • OOC in het praattopic.
    • Maximum 2 personages per persoon.
    • 16+ is toegestaan, vermeld het wel even boven je post en zorg dat het rpg hier niet om gaat draaien.
    • Geen perfect characters!

    [ bericht aangepast op 17 jan 2023 - 20:04 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Frodo schreef:
    (...)

    Misschien best bij Anderson, aangezien daar nog geen kiddo's zijn?

    Dan overleg je best even met KIaus ^_^

    Matt is nogal een bijzonderling :p


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Iotte schreef:
    Wow RPG’en op Quizlet, dat is lang geleden zeg! Ik kan dit niet weerstaan, is er nog plek? 😏


    Plek zat! :Y)
    Wat zou je willen?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ulfa schreef:
    (...)
    Dan overleg je best even met KIaus ^_^

    Matt is nogal een bijzonderling :p


    Goh eigenlijk maakt het me niet zoveel uit, als iemand me wil adopteren ook helemaal prima c:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ulfa schreef:
    (...)

    Plek zat! :Y)
    Wat zou je willen?


    Yaay!
    Hmm misschien een meid die ipv wraak te nemen toch valt voor een charmes van een guy ofzo of een softie guy (for now…)
    Zou zoiets passen? :Y)


    someone out there feels better because you exist

    Frodo schreef:
    (...)

    Misschien best bij Anderson, aangezien daar nog geen kiddo's zijn?

    De mijne is daar als het goed is ook kind!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Frodo schreef:
    (...)

    Goh eigenlijk maakt het me niet zoveel uit, als iemand me wil adopteren ook helemaal prima c:


    Je krijgt sowieso een plekje hoor ^_^
    Ik bedoelde gewoon dat het beter is even te kijken of jullie personages compatibel (niet exact het woord dat ik zoek maar ik bedenk zo gauw niks beters) zijn


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Necessity schreef:
    (...)
    De mijne is daar als het goed is ook kind!

    Oh da's definitief dus hehe. Heb ik even aangepast.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Iotte schreef:
    (...)

    Yaay!
    Hmm misschien een meid die ipv wraak te nemen toch valt voor een charmes van een guy ofzo of een softie guy (for now…)
    Zou zoiets passen? :Y)


    Op zich kan dat maar ik vrees dat we kampen met een gebrek aan softies :'D
    En ook: is dat wel zo handig, wetende dat een andere meid uit zal zijn op die jongen?

    [ bericht aangepast op 24 nov 2022 - 12:41 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ulfa schreef:
    (...)

    Op zich kan dat maar ik vrees dat we kampen met een gebrek aan softies :'D
    En ook: is dat wel zo handig, wetende dat een andere meid uit zal zijn op die jongen?


    Jaaa even bettter denk ik! 🤩 we houden van een flinke dosis drama! Doe maar een boy en een girl voor mij: ik ga dit uitwerken 😍


    someone out there feels better because you exist

    Iotte schreef:
    (...)

    Jaaa even bettter denk ik! 🤩 we houden van een flinke dosis drama! Doe maar een boy en een girl voor mij: ik ga dit uitwerken 😍


    Heb je een voorkeur qua gezinnen?
    Beide tieners?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ulfa schreef:
    (...)

    Heb je een voorkeur qua gezinnen?
    Beide tieners?


    Beide tieners graag 😍 en ik denk misschien nieuwe gezinnen tenzij iemand ergens nog kiddo’s nodig heeft !


    someone out there feels better because you exist

    Iotte schreef:
    (...)

    Beide tieners graag 😍 en ik denk misschien nieuwe gezinnen tenzij iemand ergens nog kiddo’s nodig heeft !

    In huize Leighton is er altijd plaats voor nog meer kiddo's according to Jack :Y)


    How far is far

    Ulfa schreef:
    (...)

    Hai! Fijn dat je wilt meedoen!

    De VanderWaal familie kan nog een vader gebruiken (rijke snobs, als ik het goed begrepen heb), of Matt Anderson heeft nog geen partner.
    Ik denk dat je daarover best met Pot of KIaus overlegt om te kijken wat je zelf leukst vindt ^_^


    In dat geval overleg ik even met Klaus, maar sowieso een kerel voor mij!


    Because I love him, do I need another reason?

    Pot schreef:
    (...)
    In huize Leighton is er altijd plaats voor nog meer kiddo's according to Jack :Y)


    Aaah zo lief 💖! Als iedereen van huize Leighton daarmee eens is wil ik graag m’n meidje aan dit huishouden toevoegen (blush)


    someone out there feels better because you exist

    Ulfa schreef:
    (...)

    Je krijgt sowieso een plekje hoor ^_^
    Ik bedoelde gewoon dat het beter is even te kijken of jullie personages compatibel (niet exact het woord dat ik zoek maar ik bedenk zo gauw niks beters) zijn


    Ik zou graag een meisje spelen dat er he - le - maal voor gaat en ook precies weet wat ze moet doen om de jongens overstag te krijgen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien