• LITTLE PINK LADIES •

    FAMILY MATTERS





    Vervolg op "Little Pink Ladies — War of Love" by Tefnut en Little Pink Ladies — Truth Or Dare

    Princeton Hall - Californië - 20...somewhereinthefuture:

    Wanneer een laatstejaarsleerlinge, op zoek naar inspiratie voor een schoolproject, bij haar grootouders op zolder aan het rondneuzen is treft ze onder dikke lagen stof een boek aan dat tientallen jaren lang verloren gewaand werd.
    Tot haar grote afschuw ontdekt ze op de inmiddels vergeelde pagina's de regels en resultaten van een bijzonder vrouwonvriendelijk spel aan. Het betreft een complot dat onder de jongens gesmeed werd om elk één dame uit te kiezen die ze vervolgens op zich verliefd moesten laten worden. Per bereikte trap van intimiteit konden bovendien extra punten verdiend worden.
    Het duurt natuurlijk niet lang voor de geruchtenmolen zijn werk doet en alle studentes uit het senior year op de hoogte gebracht zijn van dit onrecht. Veel moeite kost het de furieuze dames dan ook niet om een stevig front te vormen en met een sluw plan op de proppen te komen. Dit keer nemen zij de touwtjes in handen en keren ze de rollen om.
    Moeders, houd je zonen binnen want de meiden zijn uit op zoete wraak!


    EXTRA INFORMATIE



    In deze versie zijn het dus de dames die een jongen uitkiezen die ze voor hen moeten laten vallen. De extra punten zijn dit keer niet van toepassing.

    Dit is een "next generation" rpg waar dus ook gebruik wordt gemaakt van personages van de vorige rpg. Je hoeft echter niet bekend te zijn met deze rpg/personages om mee te kunnen doen.
    Omdat er met twee generaties tegelijk gespeeld wordt is iedereen, zowel oude als nieuwe spelers, evenwaardig betrokken;
    Je kiest ofwel om bij een bestaande familie als echtgen(o)t(e) of tiener aan te sluiten
    Of je kiest om bij een nieuwe familie aan te sluiten
    Omdat de vorige generatie ook betrokken word (als ouderfiguren) kunnen met "nieuwe" families ook perfect al vriendschappen worden afgesproken van vroeger, zeg maar.
    Tenzij je hier bewust voor kiest hoeven er dus in principe geen personages zijn die nog niemand kennen.
    Je kan ook een stamboom raadplegen om te zien hoe de vorige generaties precies in elkaar zitten en waar je liefst wil aansluiten.
    De ouders horen dus niet over het spel te weten. Wie extra spanning wil kan er ook voor kiezen om een extra geheim binnen het gezin af te spreken (een geheim van ouders t.o.v. kinderen, een geheim waarvan het hele gezin weet maar verder niet uit mag komen, iets anders dan het spel dat de kids verzwijgen tegenover de ouders), maar dit is zeker geen vereiste.



    PERSONAGES


    Familie Montana:
    Dad: Cole Smith-Chamberlain (NPC)
    Mom: Luciana Montana - (NPC)
    Kids:
          Guillermo "Guilty" Montana-Chamberlain - 19 - Vanth - 1
          Innocenzio "Zio" Montana Smith-Chamberlain - 19 - Mirabel - 2
          Olivia Montana - 18- Frodo - 6
    Uncle: Samuel Montana - 40 - Vanth - 6
    Kids:
          Giana Montana - 18 - Paesano - 7
          Lilith - 18 - uitwisselingsstudente - Thestral - 6

    Familie Smith:
    Dad: Benjamin Anderson - 43 - Mirabel - 2
    Mom: Oonah Anderson-Smith - 42 - Syaoran - 4
    Kids:
          Luna Anderson - 18 - Kaz - 1
          Mars Anderson - 17- Paesano - 7

    Familie Anderson:
    Dad: Matthew "Matt" Anderson - 40 - KIaus - 2
    Dad: Alastair Mercier - 42 - GeminiCoven - 4
    Kids:
          Mikey Anderson - 17 - Necessity - 5


    Familie Scott:
    Dad: Richard "Rick" Scott - 40 - Ulfa - 2
    Kids:
          Jolene "Chickie" Scott - 18 - Syaoran - 4

    Familie Leighton:
    Dad: Jack Leighton - 48 - Pot - 2
    Mom: Adelaide Leighton-Sloan - 45 - Kaz - 1
    Kids:
          Theo Leighton - 18 - Ulfa - 6
          Joey Leigthon - 18? - KIaus - 6
          Emerson Leighton - 17 - Iotte - 7

    Familie VanderWaal:
    Partner 1:
    Partner 2:
    Kids:
          Kars "Blue" VanderWaal - 20- Pot - 4
         

    Familie Adler:
    Partner 1:
    Partner 2:
    Kids:
          Ashton "Ash" Adler- 19 - Iotte - 7
          Casey Adler - 17 - Revali - 5


    texttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext










    INVULLEN


    Rol
    Naam
    Leeftijd (17-19 voor kids)
    Status
    Uiterlijk
    Innerlijk (dit hoeft van mij niet persé een boekwerk te zijn, als het maar duidelijk is)
    Familie (dient onderling besproken te worden.)
    Geschiedenis
    Extra (denk aan likes, dislikes, allergieën, verslavingen, angsten, dromen etc.)
    Relaties


    REGELS


    Iedereen krijgt de kans om mee te doen en betrokken te worden.
    Ruzie in de RPG zelf is prima, OOC doe je je best het constructief te houden.
    OOC in het praattopic.
    Maximum 2 personages per persoon.
    16+ is toegestaan, vermeld het wel even boven je post en zorg dat het rpg hier niet om gaat draaien.
    Geen perfect characters!

    [ bericht aangepast op 17 jan 2023 - 20:04 ]

    hey mag ik een jongen(A)


    “You don’t get STDs from blood oaths, you get STDs from dirty toilet seats and drinking the water in Mexico.”

    OONAH ANDERSON-SMITH

    AGE
    42 jaar ⋅ Oonah is geboren op een warme zomerdag in Juli; de 19de om precies te zijn. Inmiddels maakt ze er geen big happening meer van als ze jarig is en poogt ze elk jaar op tactvolle wijze haar geboortedag over te slaan.
          *De FC foto's in dit sheet zijn van toen Oonah nog 18-19 jaar oud was.


    REPUTATION
    Oonah heeft nooit echt een specifieke status gedragen, mede ook doordat ze zich hier nooit echt mee bezig heeft gehouden en er eveneens niet van houdt om labels op mensen te plakken die een eerste indruk op sommige vlakken al weten te verpesten.
          Tevens is de brunette niet het rebelse, opstandige type, waardoor ze wellicht iets minder gauw opvalt dan iemand die erg luidruchtig en op de voorgrond staat. Dit maakt haar overigens ook geen stille nerd, of wat dan ook in die richting. Vroeger niet, nu ook niet.

    I remember when I first started falling for you.


    APPEARANCE
    Hair color ⋅ Donker bruin haar, vroeger nooit geverfd maar nu bij het spotten van de eerste grijze haren verft ze haar haren wel in haar natuurlijke kleur.
    Hair type & lenght ⋅ Lichte slag van nature, soms zet ze deze juist aan met wat rollers of föhnt ze haar lokken juist stijl. Vroeger droeg Oonah haar haren iets over haar schouders, inmiddels zijn ze nu weer een flink stuk langer.
    Eye color ⋅ Chocolade bruin van kleur, volledig donker.
    Skin tone ⋅ Blank met een zachte tint in haar huidskleur, waardoor ze iets meer kleur op haar gezicht heeft, tezamen met diezelfde lichte blossen als enkele jaren geleden — welke roder kleuren naarmate ze in verlegenheid wordt gebracht.
    Height ⋅ 1m71 lang, slank postuur, atletische bouw mede dankzij door het vele zwemmen dat ze vroeger heeft gedaan en nu eens in de zoveel tijd nog doet.
    Birthmarks & Scars ⋅ Oonah is haar sproeten door de jaren heen nooit verloren, waardoor deze nog altijd zichtbaar zijn onder haar ogen en over haar neus.
    Clothing style ⋅ Oonah is qua kleding niet de moeilijkste; ze draagt dat wat ze zelf mooi vind, evenals fijn vindt zitten en laat zich hierdoor niet beïnvloeden door andere, of de modetrends van nu. Haar favoriet is toch wel een oversized trui, waar ze lekker in weg kan duiken. Het liefst 'steelt' ze er een van Benji.
    Make-up style ⋅ Ze draagt vrijwel altijd wel make-up, maar is geen overdreven poederdoos. Ze houdt het liefste van natuurlijke kleuren, maar zoekt daarvan vaak wel de iets donkere kleuren op. Wanneer de brunette geen make-up op heeft voelt ze zich vaak niet lekker, of heeft ze een huiselijke dag voor zichzelf genomen waarin niks moet en alles mag.
    Tattoos ⋅ #1, #2, #3, #4, TBA.
    You always felt like home.
    CHARACTER
    Artistic ⋅ Cares deaply when she loves someone ⋅ Can be chaotic ⋅ Committed ⋅ Creative ⋅ Doesn't give up that easy ⋅ Eager to learn ⋅ Family means everything to her ⋅ Goal oriented ⋅ Go-getter ⋅ Hard worker ⋅ Independent but needs her husband by her side ⋅ Is the kind of mom that will stay awake until her kids get home (even though she goes to bed) ⋅ Loyal ⋅ Loves her job in the flowershop ⋅ Playfull ⋅ Protective, especially with her family ⋅ Precise ⋅ Resourceful ⋅ She doesn't mince her words, to a point ⋅ TBA.

    I wanna spend the rest of my sunsets with you.



    HISTORY
    Husband ⋅ Benjamin Clementine Anderson, 43 years.
    Daughter ⋅ Luna Anderson, 18 years.
    Son ⋅ Mars Anderson, 17 years.

    ✩ And two little Stars in heaven ✩

    Geboren in een grote familie, omringd met vele ooms en tantes ⋅ heeft een zusje dat zeventien jaar jonger is, genaamd Alba ⋅ De zusjes zijn nog altijd ontzettend hecht samen, ondanks het grote leeftijdsverschil ⋅ Is verzot op haar familie en nu haar eigen gezin, koestert hen enorm ⋅ Heeft een goede zorgeloze jeugd gehad ⋅ Ze ziet haar twee neefjes Axl en Cole als broers, zijn zeer hecht opgegroeid samen ⋅ Is in haar tienerjaren verliefd geworden op Benjamin en heeft in hem uiteindelijk een partner voor het leven gevonden ⋅ Hun relaties heeft vele hobbels gekend in de prille eerste jaren, maar geen van beide heeft ooit opgegeven ⋅ Is samen met Ben dan ook haar eigen gezin gestart, dit ging echter niet gemakkelijk ⋅ Verloor twee kindjes in het begin van de zwangerschap ⋅ Hebben een 'pauze' in gelast na dit grote verlies, besloten daarop samen een nieuw avontuur aan te gaan ⋅ Opende samen met Ben een Flowershop, hetgeen een soort kindje voor hen werd ⋅ Kort daarna werd Oonah alsnog zwanger, hun miracle baby Luna werd na een gezonde zwangerschap gezond en wel gebeuren ⋅ De komst van Mars kort daarna maakte hun kleine gezinnetje pas echt compleet.


    EXTRA
    Likes ⋅ Her husband, Zwemmen, Buiten zijn, Muziek, Uitgaan, Winkelen, Boeken, Haar familie, Werken in de Flowershop, Dinning out with Ben, Enjoying the moment together with her husband and kids.
    Dislikes ⋅ Insecten, Betweters, Leugenaars, Mensen die achterbaks doen, Handtastelijkheid, Onweer, TBA.
    Job ⋅ Oonah werkt als mede-eigenaresse in de Flowershop die ze samen met Benjamin opgestart is. Dat de zaak nu onder financiele problemen lijdt is dan ook iets dat Oonah heel erg vind. Hierdoor overweegt ze momenteel om er een baantje bij te nemen, alles zodat ze de winkel niet op hoeven te geven, maar hun kinderen gewoon van een zorgeloze jeugd kunnen blijven genieten.
    Dyslexie ⋅ Samen met dyscalculie zijn dit voor Oonah de twee grootste struikelblokken waar ze soms behoorlijk wat last van heeft.
    Claustrofobie ⋅ Door een ongelukje in haar jeugd vindt Oonah het verschrikkelijk om in kleine ruimtes te zijn. Ze mijdt deze dan ook volledig en neemt steevast een trap, zelfs wanneer het vijftig verdiepingen betreft. Ook een kleine, drukke en volle ruimte zal ze volledig passeren.
    Hobby's ⋅ Net als haar moeder vroeger ligt Oonah graag in het water en behoort zwemmen dan ook zeker tot een van haar hobby’s. Echter, ook muziek is er met de paplepel bij haar ingegoten, waardoor ze vroeger al vaak te vinden was bij haar vader’s muziekspullen en nu zelf inmiddels ook al aardig wat verzameld heeft. Oonah heeft dan ook een erg goed gevoel voor ritme en weet muziek redelijk goed aan te voelen.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2022 - 12:50 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik denk dat het begintopic volledig bijgewerkt heb. Als ik iets over het hoofd gezien heb, of fout heb, geef me alsjeblieft even een seintje?

    @GeminiCoven: prima, dan hoor ik wel waar ik hem bij moet yeeten ^_^
    @Iotte: ik heb je meisje alvast bij de Leightons gezet. Maak ik voor je dude een nieuw gezin?
    @Frodo, in dat geval zie ik haar vooral bij de Montana's passen, wat het flirten betreft.
          Qua doorzetten (lees:koppigheid) zie ik Matt ook wel vlotjes passen, maar dan heeft ze het flirten niet van hem meegekregen :'D.
          VanderWaal is ook een optie, als je zin hebt in een rebelse broer :p
    @chanelno2: wil je een volwassene of een tiener? Heb je een voorkeur qua gezin of wil je een nieuw gezin?

    Ulfa schreef:
    Ik denk dat het begintopic volledig bijgewerkt heb. Als ik iets over het hoofd gezien heb, of fout heb, geef me alsjeblieft even een seintje?

    @GeminiCoven: prima, dan hoor ik wel waar ik hem bij moet yeeten ^_^
    @Iotte: ik heb je meisje alvast bij de Leightons gezet. Maak ik voor je dude een nieuw gezin?
    @Frodo, in dat geval zie ik haar vooral bij de Montana's passen, wat het flirten betreft.
          Qua doorzetten (lees:koppigheid) zie ik Matt ook wel vlotjes passen, maar dan heeft ze het flirten niet van hem meegekregen :'D.
          VanderWaal is ook een optie, als je zin hebt in een rebelse broer :p
    @chanelno2: wil je een volwassene of een tiener? Heb je een voorkeur qua gezin of wil je een nieuw gezin?


    Aaah yes topper! Ik zou het meidje graag head cheerleader willen laten zijn en queen bee als status maar ik weet dus niet of iemand anders dit ook graag wilde of dat iemand hier een probleem mee zou hebben dus zo als besproken zal ik het oook nog even hier in het topic gooien 🤩

    Mijn dude krijgt inderdaad een nieuwe familie. Familie Adler it is! Dus mocht iemand nog fam zoeken, hit me up 😍


    someone out there feels better because you exist

    Heyhoi, zou ik een tienerzoon mogen reserveren bij de Anderson-Smith familie? Dus zoon van Oonah en Benjamin!

    [ bericht aangepast op 27 nov 2022 - 0:02 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Paesano schreef:
    Heyhoi, zou ik een tienerzoon mogen reserveren bij de Anderson-Smith familie? Dus zoon van Oonah en Benjamin!

    Ik zwier je erbij!

    zeg maar chanel!
    en mag ik een puber. mag hij de zoon zijn van iemand cools *wbw*


    “You don’t get STDs from blood oaths, you get STDs from dirty toilet seats and drinking the water in Mexico.”

    Kan dat? :X


    “You don’t get STDs from blood oaths, you get STDs from dirty toilet seats and drinking the water in Mexico.”

    @ Mensen die mogelijk bij Matt in de familie willen: dat mag, maar hij heeft een gebruiksaanwijzing, zullen we maar zeggen, dus niet ieder achtergrondverhaal gaat passen


    Bowties were never Cooler

    K A R S      "𝑩 𝑳 𝑼 𝑬"      B A S T I A A N      V A N D E R W A A L





    S T A T U S

    The rich rebel - Blue is binnen een rijk nest geboren maar heeft zich hier nooit echt thuis gevoeld.
    Hij is zich sinds kort dan ook flink gaan verzetten tegenover zijn ouders: hij verzuimt meer dan hij op school is, gaat naar praktisch ieder feestje, kleed zich buiten hun normen, houd er een heel rijtje seksuele relaties op na en is praktisch permanent onder invloed.


    L E E F T I J D

    Blue is 20 jaar oud en is jarig op 14 februari, wat hem een waterman maakt.

    I N N E R L I J K

    Zolang hij zich kan herinneren heeft Blue altijd met zichzelf in de knoop gezeten. Hij had als kind veel aandacht nodig maar is hier zelden in gehoord. Hij is nooit goed geweest in het uiten en benoemen van zijn emoties. Het voelt voor hem of alles hem gewoon overkomt. Hierom is het dan ook erg moeilijk voor hem om er op de juiste manier mee om te gaan en om andere mensen te lezen. Bij hem worden dingen al snel zwart wit en groot gemaakt.
    Als hij blij is, is hij haast euforisch. Wanneer hij down is, ziet hij het doel van het leven niet meer in. Er is bestaat dan geen middenweg.
    Blue reageert vaak enorm fel op sterke emoties en handelt sneller uit emotie dan vanuit verstand. Iets wat niet iedereen kan waarderen.
    Hij heeft altijd moeite gehad met diepgang te vinden binnen relaties. In het begin vinden mensen hem vaak erg vermakelijk maar al snel wordt hij hen teveel. Ook houd hij de boot zelf vaak af wanneer het hem te serieus wordt.
    Blue is ondanks dat hij heel zelfverzekerd overkomt diep vanbinnen eigenlijk het tegenovergestelde. Het liefst vermijd hij zijn eigen spiegelbeeld. Hij verstopt zijn kwetsbare kant het liefst achter een hoop sarcasme en geintjes.
    Blue is enorm koppig en wanneer hij zijn zinnen ergens op heeft gezet zal hij het voor elkaar krijgen ook. Hij kan dan ook erg manipulatief zijn.
    Zijn grote mond en ego krijgen veel voor elkaar.
    Waar Blue het beste in is is zichzelf saboteren. Doordat hij niet lekker in zijn vel zit valt hij snel in zelfdestructieve patronen. Zo is hij niet vies van wat sigaretten, feestjes maar heeft hij ook een nieuwe uitweg ontdekt: drugs.
    Nu is wiet nog vrij onschuldig, maar zoals met alles weet Blue niet goed hoe hij maat moet houden. Wanneer hij ergens interesse in heeft gaat hij er voor de volle honderd procent voor. Iets wat erg gevaarlijk kan zijn.
    Blue is erg charmant en sociaal, hij is enorm goed in acteren en weet met iedereen wel een praatje te maken. Ondanks dat hij vanbinnen misschien kampt met een stormvloed aan gevoelens.
    Als je door zijn sarcastische afweermechanisme weet te prikken zal je merken dat Blue eigenlijk een ontzettende goedzak is wie zich altijd voor de volle honderd procent in zal zetten voor zijn geliefden.


    U I T E R L I J K


    Blue is 1,88 lang en is nogal tenger gebouwd. Van sport heeft hij niet veel kaas gegeten, het enige waar hij voor te porren is, is een potje skaten. Vroeger waren hij en zijn skateboard onafscheidelijk, tegenwoordig is het meer een haat liefde relatie.
    Blue kan 's morgens flink wat tijd voor de spiegel spenderen. Alles moet perfect zijn. Sinds een jaar verft hij zijn haar in alle kleuren van de regenboog. Zijn favoriet is, hoe kan het ook anders, de kleur blauw. Dit heeft hij dan ook al een tijd als vaste kleur. De kleur lijkt zijn blauw groene ogen alleen maar meer te accentueren.
    Blue houdt er een alternatieve stijl op na. Het liefst loopt hij volledig in het zwart met zo veel mogelijk riempjes, kettingen en anderen attributen om de look af te maken. Zijn bleke huid gebruikt hij ook graag als canvas voor allerlei smeersels en make-up.










    G E S C H I E D E N I S


    Blue is in een gouden wieg geboren. Zijn ouders zijn de oprichters van de extreem goed lopende "VanderWaal" hotel keten. Ondanks dat er een flink prijskaartje aan het huren van een kamer hangt zijn de hotels vrijwel altijd volgeboekt. Met een half jaar van tevoren reserveren red men het niet.
    Zijn ouders zelf zijn evenals afkomstig uit een gouden nest waardoor het succes hen eigenlijk in de schoot geworpen is. De enige reden waarom Noud en Rose getrouwd zijn is om het imperium door te laten groeien. Het houden van is ver te zoeken binnen de familie VanderWaal. De grote liefde van de VanderWaals' is geld.
    Ondanks dat Rose en Noud nooit echt van elkaar gehouden hebben, is Blue een aantal jaar na hun huwelijk geboren. Een erfgenaam hebben is altijd handig.
    Vanaf jongs af aan hebben ze geprobeerd van Blue het perfecte jongetje te maken. Ze staken hem in dure designer kleding waar hij binnen twee weken uit was gegroeid, gaven hem privéles en hebben hem sinds zijn derde levensjaar gedrild met piano lessen.
    Er is hem altijd geleerd dat zijn familie superieur is. Wie geld heeft, heeft de wereld. Blue heeft nooit echt geleerd over empathie en affectie. Eigenlijk weet hij maar weinig over emoties in het algemeen.
    Hij werd uit bed gehaald door zijn nanny en werd door haar ook weer naar bed gebracht. Alles wat hij weet op sociaal gebied heeft hij dan ook van haar geleerd. Tijdens het spelletjes spelen heeft hij geleerd dat hij niet altijd hoeft te winnen. Als hij gevallen was, troostte zij hem en vertelde hem dat het oké was om te huilen.
    Tot Blue zijn verdriet moest zij het gezin verlaten toen hij vijftien jaar werd. Hij was nu toch inmiddels wel oud genoeg om voor zichzelf te zorgen.
    Dit resulteerde er in dat Blue zich best eenzaam voelde. Hij had niet de juiste skills om écht vrienden te maken en er was thuis nooit iemand aanwezig. En de vrienden die hij had vonden hem enkel interessant om zijn geld.
    Om de aandacht van zijn ouders te trekken begon hij zich te misdragen. Hij begon de alcoholkast te plunderen en gebruikte hun dure huis vaak voor feestjes.
    Omdat zijn ouders niet langer wisten wat ze met hem aan moesten hebben ze besloten hem naar een fancy all boys kostschool te sturen. Gezien Blue altijd heeft kunnen doen en laten wat hij wilde was dit plotselinge strenge regiem een heuze cultuur shock.
    Maar dat was niet het enige waar hij aan moest wennen. Hij was hier bij lange na niet meer het rijkste jongetje. Al snel werd hij het doelwit van de pesterijen. Blue was erg op zichzelf en trok zich altijd het liefst maar terug op zijn kamer.
    Toen zijn ouders hem wederom lieten merken dat ze enkel en alleen maar last van hem hadden was er klaar mee. Zijn hele leven lang is hij al aan de kant geduwd en vergeten.
    Hij begon zich verschrikkelijk te misdragen. Het begon nog relatief onschuldig door geintjes met de werknemers uit te halen en door het terrein te ontsnappen, maar daar bleef het niet bij. Hij greep elke reden aan om met iemand op de vuist te gaan en organiseerde allerlei "geheime" feestjes waar de alcohol rijkelijk vloeide, en hield er Het duurde niet lang voor hij van dit probleem gedrag zijn volledige personaliteit maakte.
    Na vijf waarschuwingen werd hij dan toch eindelijk van de school gestuurd.
    Zijn ouders probeerde hem nog aan te melden bij een andere school maar helaas mocht dit niet baten. Na een aantal maanden thuis doorgebracht te hebben, hadden zijn ouders besloten dat hij dan maar weer terug moest naar zijn oude school voor hij nog meer achterstand op zou lopen.
    In de tijd die hij thuis spendeerde heeft hij nog een destruciteve gewoonte opgepikt. Nadat zijn vader geopereerd is aan een rughernia heeft hij Tramadol voorgeschreven gekregen. Blue, wie nog altijd in een flinke depressie zat, vond dit natuurlijk erg interessant. Het begon bij één maar liep, net als met alles bij Blue, al snel uit de hand.
    Tot noch toe is het nog altijd goed afgelopen maar het is slechts een kwestie van wachten tot er eens iets fout loopt. Als hij geen medicatie van zijn vader steelt, weet hij wel bij iemand wiet te ontfutselen. Het leven onder invloed bevalt hem vele malen beter dan het leven sober.


    𝙴 𝚇 𝚃 𝚁 𝙰

    - Blue is ervan overtuigd dat zijn geboortenaam Kars niet goed bij hem past. Al komt dit waarschijnlijk voornamelijk uit verzet tegen zijn ouders.
    Hierom heeft hij zichzelf Blue genoemd, perfect matchend met zijn haren.
    - Blue verdoet zijn tijd graag met schetsen.
    - Blue kan zowel piano als gitaar spelen.
    - Sinds kort heeft Blue een sterke interesse ontwikkelt in drugs.
    - Waarschijnlijk de grootste homo die ooit bestaan heeft.

         

    [ bericht aangepast op 8 dec 2022 - 14:58 ]


    How far is far

    chanelno2 schreef:
    zeg maar chanel!
    en mag ik een puber. mag hij de zoon zijn van iemand cools *wbw*

    Da's een moeilijke vraag he want ik vind het tot nu toe allemaal leuke personages :'D

    Ik denk dat de beste optie is om aan te sluiten bij de gezinnen die tot nu toe nog niet veel gezinsleden hebben?

    oe oe oe
    mag hij in de Vanderwaal familie? :X
    hij krijgt de status 'the gay kid' :) LMAO
    maar meer zeg ik nog niet :8


    “You don’t get STDs from blood oaths, you get STDs from dirty toilet seats and drinking the water in Mexico.”

    MATTHIJS VAN DER WAAL

    AGE
    18 jaar ⋅ Matthijs is geboren op een warme zomerdag in Juli; de 20e om precies te zijn.
          De FC foto's in dit sheet zijn van toen Matthijs 16 jaar oud was. Hij is nu wat groter en gespierder.


    REPUTATION
    The Gay One ⋅ Matthijs is homoseksueel, wanneer hij nuchter is. Zijn familie vindt dit helemaal niks. Hij is daardoor verstoten en iedereen vindt hem echt raar.
          Tevens draagt Matthijs graag make up en croptops en dat vinden de meisjes niet cool, maar Matthijs vind hun niet cool. Alle meisjes willen wel met hem bevriend zijn, maar Matthijs vindt ze stom en saai en hij wilt niemands gay best friend zijn. Hij vindt dat de meisjes vies zijn want ze willen seks hebben met oude mannen. Matthijs zegt tegen ze dat dat pedofilie is, maar de meisjes zijn te dom om dat te begrijpen. hij vindt het raar dat zijn 18 jarige klasgenootjes er nat van worden als ze denken aan slapen met iemand van 40. Dat is vies en vreemd. Ook vindt Matthijs dat het heel stom is dat de meisjes zich zo onderdanig opstellen tegenover jongens en dat zegt hij ook tegen de meisjes en dan krijgt hij ruzie. Maar dat maakt Matthijs niet uit. Hij is de coolste zelf en dat weet hij echt wel. Hij is ten minste geen pedofiel, maar de meisjes snappen dat niet want ze vinden zichzelf alleen wat waard als een man hun aantrekkelijk vindt.


    HISTORY
    Matthijs is de laatstgeboren zoon van papa en mama. Hierdoor is hij een afstammeling van de Van der Waal familie. Vanaf een vroege leeftijd wordt Matthijs geminacht door zijn vader, en is hij ook vaak het slachtoffer van zijn broer's manipulatie, minachting en verraad. Matthijs zijn moeder gaf hem echter de voorkeur boven zijn oudere broers.

    Toen Matthijs ongeveer elf jaar oud was, stierf zijn neef John in de oorlog. Kort daarna, verliet zijn oom, kapot van verdriet door het verlies van zijn enige kind, zijn twee jaar lange belegering van de hoofdstad van Irak. Tijdens een bezoek aan zijn opa schept zijn vader op met zijn broers talent op het gebied van meisjes zoenen en zijn kennis van militaire strategie, waar hij beter in is dan Matthijs. Opa is niet onder de indruk van al deze oefeningen, en eist dat moeder en de kinderen vertrekken en dat vader duidelijk is over de reden voor de bezoek. ZIJn broer en Matthijs luisteren Opa en Vaders conversatie af wanneer Vader zijn verlangen om erfgenaam te worden in plaats van Oom uitspreekt. Hij verdedigt deze actie door erop te wijzen dat doordat Oom overweldigd is door verdriet niet alleen zijn terugkeer uit de oorlog onzeker is geworden, maar ook dat Oom niet langer een erfgenaam heeft om zijn bloedlijn voort te zetten. Opa is echter woedend en verklaart kwaad dat oom genoeg geleden heeft, maar dat vaders lijden nog maar net begonnen is.

    Matthijs rent bang weg terwijl zijn broer blijft kijken. Terwijl Matthijs later in zijn kamer probeert te slapen, komt zijn broer binnen en vertelt hem spottend dat opas straf voor vader is dat vader Matthijs moet vermoorden: opa vindt dat zijn jongere zoon moet voelen, hoe het is om een kind te verliezen. Mama hoort de commotie en haalt zijn broer weg om even te praten. Matthijs blijft alleen achter en herhaalt steeds tegen zichzelf "mijn broer liegt altijd". Veel later die nacht wordt Matthijs opnieuw wakker gemaakt, maar dit keer door zijn moeder. Ze vertelt een slaperige Matthijs dat ze alles wat ze gedaan heeft, voor hem gedaan heeft en vertelt hem nooit te vergeten wie hij is, hoe de dingen ook zullen veranderen. Matthijs wordt de volgende morgen wakker, herinnert zich onmiddellijk wat zich de vorige nacht heeft afgespeeld en rent in paniek door de hallen, op zoek naar zijn moeder. Hij vindt zijn broer die hem vertelt dat opa die nacht gestorven is en, terwijl hij met Matthijs zijn parelmoeren dolk (een cadeau van oom) speelt, plaagt hij Matthijs met het feit dat hun moeder er nu niet is om haar hem de dolk te laten teruggeven. Uiteindelijk vindt Matthijs vader in de tuinen van het paleis en eist te weten waar moeder is. Vader antwoordt niet en Matthijs laat zijn hoofd verslagen zakken. Op opas begrafenis, benoemt de wijze die de ceremonie leidt vader als nieuwe erfgenaam en zegt dat het opas stervende verzoek was dat hij door zijn tweede zoon werd opgevolgd.

    I'm hot and you're not.


    APPEARANCE
    DE KNAPSTE VAN ALLEMAAL!!!!!!!!!!! jullie hebben geen smaak :x hihi :p grapje !! eigenlijk niet jullie kiezen vreemde fc's hoor iedereen lijkt 20 maar is dan 40 dat is raar
    Hair color ⋅ Zwart
    Hair type & lenght ⋅ Krullen en half lang.
    Eye color ⋅ Blauw
    Skin tone ⋅ Heel wit
    Height ⋅ 1m90, lang, slank postuur, atletische bouw mede dankzij door het vele rennen dat hij vroeger heeft gedaan en nu eens in de zoveel tijd nog doet.
    Clothing style ⋅ Heel cool.
    Make-up style ⋅ Poederdoos! :p Draagt graag veel leuke make up, met glitter oogschaduw en lipstick en ook eyeliner. Hij doet zijn make up beter dan alle meiden op school die eigenlijk heel saai zijn en geen make up durven dragen omdat ze bang zijn dat de jongens dat 'too much' vinden. Matthijs vindt ze pussies.

    PERSONALITY
    Hij is zeg maar druk en luid, maar niet heel luid, en hij is ook niet te stil hij is geen gekke nerd hoor hahahahahahha Charming Extravert Flirt Life of the party Charismatisch Spontaan Avontuurlijk Cheeky Sociaal Energiek Erg beschermend over loved ones Kan echt een behoorlijke softie zijn, voor een selecte groep mensen Respectvol Leiderstype Vrijgevig Redelijk touchy Relaxed Uitdagend Zorgzaam Type waar je verassend diepe gesprekken mee kan hebben Observerend Stiekeme romanticus (if he really likes you) Always in for a good time Verleider Dominant typetje (in more ways then one) independent intelligent loves with all her heart low tolerance for bullshit organised in professional life, not so much in personal life overachiever overworks herself passionate people person perfectionistic persistent - too much at times poised realistic resourceful romantic struggles to deal with her emotions struggles to work in a bigger team sometimes trustworthy uncompromising unforgiving warm hearted will try again immediatly if she fails worrier would do almost anything for her family Breaks a rule now and then Caring Creative Curious Disciplined Familial Fickle Flirt Has a small temperament Helpful Hurricane in human form Impulsive Impatient at times Independent Intuitive Insecure, he has his moments Loves to be around friends and family, but needs some alone & me-time as well Mature but playfull in a few ways Hij is super grappig echt heel grappig Matthijs is ook heel cool Dat heb ik al gezegd Maar hij is echt cool

    EXTRA'S
    Likes Schrijven, dansen, skateboarden, jongens, seks, zoenen, hAHA SEKS!
    Dislikes Girls who are not like the other girls, stomme meisjes, meisjes die liegen, meisjes die ghosten, meisjes die zeggen dat ze iets doen en dan het niet doen, meisjes zonder planning, meisjes zonder ballen, meisjes die zichzelf minder zien dan mannen, meisjes die je negeren als je zegt dat je ergens mee zit, meisjes die gaslighten, meisjes die ook nog eens heel cool doen maar eigenlijk niet cool zijn, meisjes die fuckboys leuk vinden, meisjes die over je praten achter je rug en meisjes die suffe quotes op het internet plaatsen.
    Sexuality Gay, when sober. Matthijs zoent alleen met jongens maar als hij dronken is ook wel eens met een meisje, maar nooit wanneer hij nuchter is want dat is echt vies eigenlijk. Hij zou nooit me teen meisje daten want dat is raar.
    Pronouns Allemaal, echt heel gek HAHA don't judge him :p

    .
    I'm not like the other guys.


    IK WERK HIER NOG AAN!

    [ bericht aangepast op 25 nov 2022 - 11:32 ]


    “You don’t get STDs from blood oaths, you get STDs from dirty toilet seats and drinking the water in Mexico.”

    Ik werk vanavond het begintopic weer bij ^_^

    A L A S TA I R      M E R C I E R





    J O B
    Alastair is een professor bij een forensische opleiding aan de universiteit, hij geeft les in bloedspat patroon analyse en gedragsaspecten.

    L E E F T I J D

    Alastair is 42 jaar oud en geboren op 29 mei, wat hem Tweeling maakt.

    I N N E R L I J K

    • Verlegen Alastair is snel een blozend bruidje, hij heeft charme en kan deze heel goed inzetten, maar als zijn tegenpartij terug flirt is hij al snel van zijn stuk gebracht. Kortom, hij heeft een masker van zelfvertrouwen; degene die hem echt kennen weten dat hij helemaal niet zo sociaal is aangelegd.
    • Loyaal Star gaat door het vuur voor zijn geliefden en mensen die op hem rekenen, dat houdt ook zijn studenten in. Er is niets belangrijker voor hem dan dat en je moet wel bijna hemel en aarde verschuiven voordat zijn loyaliteit verschuift.
    • Lief Alastair is een hopeloze romanticus en je kan hem bijna niet anders beschrijven dan een echte lieverd, mensen pijn doen en roddelen is niet zijn ding. Hij is empathisch en meegaand in alles, wat ook zeker een valkuil is als hij een kant moet kiezen.
    • Pragmatisch Als professor in zijn veld gaat hij veel uit van feiten, hij is snel in het zien van het nut van bepaalde dingen en is ook recht door zee als het gaat om zijn studenten en praktische zaken.
    • Intelligent Alastair is in het bezit van een goed stel hersens en is ook erg slim, als het gaat om niet sociaal-emotionele dingen dan. In dat geval kan hij langzaam zijn in het snappen van subtiele hints en aanwijzingen, hierdoor kan hij nogal sullig overkomen.
    • Dependent Star heeft moeite met voor zichzelf denken, hij kan iets van mening zijn, maar als iemand waarmee hij close is iets anders vindt is hij geneigd zijn eigen mening bij te schaven. Keuzes maken vindt hij ook lastig hierdoor en hij wil altijd eerst de mening van een ander.

    U I T E R L I J K

    • Lengte 1.89.
    • Haar Zwart en vol.
    • Ogen Oceaanblauw, vol glimmers.
    • Lippen Vol en zachtroze.
    • Gezicht Langer, met altijd een licht stoppelbaardje.
    • Lichaamsbouw Tenger, maar niet ongespierd. Alastair heeft zachte rondingen en een slank middel.
    • Huid Blank.
    • Stem Laag en vol emotie.












    G E S C H I E D E N I S


    Alastair is als kleine jongen geadopteerd door zijn huidige ouders, hier heeft hij een relatief gelukkige en warme jeugd gehad. Als tiener was hij ontzettend zeker van zichzelf, hij was zicht bewust van zijn looks en charmes en wist menig hart voor zich te winnen; hij was in de top van zijn klas, ook als klassenvoorzitter. Zijn interesses gingen al van jongs af aan uit naar het macabre, true crime series waren daarom ook altijd in de top van zijn meest bekeken lijstje. Het was dan ook geen verrassing dat hij uiteindelijk de forensische kant op ging met zijn opleiding.
          Tijdens zijn uni tijd was het al vrij snel duidelijk dat hij nul problemen had met experimenten met mannen, hoewel het voor de meeste mensen een duh momentje was omdat hij al vaker crushes had gehad op jongens. Dat terzijde, met zijn pientere blik was de universiteit een fluitje van een cent, maar hij had snel door dat hij niet bij een departement van de politie wilde. De manier waarop zijn docenten met zoveel passie praatten over hun vak, dat wilde Alastair ook. Het was een logische keus dat hij bij de uni bleef plakken en uiteindelijk ook zelf les ging geven.
          Toen hij zijn ouders verloor veranderde alles. Star heeft altijd al aanleg gehad voor dependent personality disorder en zonder zijn ouders als steun zakte de grond letterlijk onder hem weg. In zijn privéleven raakte hij zeer teruggetrokken, onzeker over zijn positie in relaties en doodsbang om een keuze te maken waardoor hij iemand anders zou verliezen.

    to be added to


    𝙴 𝚇 𝚃 𝚁 𝙰

    - Alastair heeft een ontzettende teldrang, gooi rijst op de grond en hij is uren zoet met het uitzoeken en tellen van iedere korrel.
    - Gek op shinies, alles wat glimt verdwijnt zijn zakken in.
    - Hij is een zoetekauw en doet alles voor een koekje.
    - In zijn vrije tijd vind Alastair het geweldig om in de tuin te zijn, ofwel om te schilderen ofwel lekker met zijn handen in de aarde te zitten.
    - Hij is biseksueel, geen voorkeur.

         

    [ bericht aangepast op 26 nov 2022 - 20:02 ]


    Because I love him, do I need another reason?