• Allemaal op Bill (of 1 van de andere jongens alsjedat wil) stemmen als persoon van het jaar, want hij verdient het gewoon en Elvis mag echt niet winnen (huil)

    www.pvhj.nl

    danke schön!!


    Life is a gift.. so take it and have fun!! n___n

    yayy

    Lieverds, dat proberen fans als dinds 2005, maar Elvis/Jezus of iets wint het toch wel.
    En daarnaast vind ik hem totaal geen persoon van het jaar.

    jezus?? Lachen man xD das egt wel de persoon van het jaar x']


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    jah het is dees jaar echt moeilijk, k ben geaboneerd op persoonvanhetjaar.nl en jah bill staat 2de en elvis eerste maar er is wel een groot verschil in de tussenstand!

    want bill heeft er iets in de 17.000 stemmen en elvis presley iets in de 23.000

    dus t zal wel heel moeilijk worden om die in te halen


    ma ja hebt wel gelijk Elvis mag niet winnen, wa kan die er mee doen?, diene is dood, Bill (gelukkig) niet!

    Dus allen VOor Bill, Tom, Georg of Gustav

    Lies xD


    everything you imagined, and more...

    elvis herleeft ofzo :P

    kweni ma die verdient nog steeds keiveel en diene is dood xD

    dus jha xD Bill blijft et sexiëst xD omg is da een woord??


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    Ooh kom opx] dat winnen we toch nooit. Elvis heeft veel meer stemmen;). Ook al is die al wat 28 jaar dood ofzoXD. Weet niet wat die dit jaar nou weer voor ons gedaan heeft maargoed>.<.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    jah het is dees jaar echt moeilijk, k ben geaboneerd op persoonvanhetjaar.nl en jah bill staat 2de en elvis eerste maar er is wel een groot verschil in de tussenstand!

    want bill heeft er iets in de 17.000 stemmen en elvis presley iets in de 23.000

    dus t zal wel heel moeilijk worden om die in te halen


    ma ja hebt wel gelijk Elvis mag niet winnen, wa kan die er mee doen?, diene is dood, Bill (gelukkig) niet!

    Dus allen VOor Bill, Tom, Georg of Gustav

    Lies xD

    het zal inderdaad moeilijk zijn!!


    Let me be me...

    Ik heb er net voor gezorgd dat Tom weer op de vierde plaats staat (hij stond maar één stem achter), vóór André Rieu :D! Yaay!:D


    Een tomaat is rood. Daah.

    Ik heb er net voor gezorgd dat Tom weer op de vierde plaats staat (hij stond maar één stem achter), vóór André Rieu :D! Yaay!:D


    jah das veel, da er zo maar een paar stemmen meer nodig zijn!


    everything you imagined, and more...

    Lieverds, dat proberen fans als dinds 2005, maar Elvis/Jezus of iets wint het toch wel.
    En daarnaast vind ik hem totaal geen persoon van het jaar.


    De tranen sprongen in m'n ogen van het lachen, na het lezen van jouw reactie X'D
    En ik lach nu nog xD

    Je hebt helemaal gelijk, Jezus Christus word meer aanbeden (ofzoiets><) dan Bill Kaulitz dat is gewoon een feit.


    It's heavy but you are not the only one

    Wat moet een persoon van het jaar hebben om persoon van het jaar te worden?


    It's heavy but you are not the only one

    Sexxi!(H)


    Love is in the air'<3

    Wat moet een persoon van het jaar hebben om persoon van het jaar te worden?


    jah, t ga over de populariteit, want als je de top 10 bekijkt dan gaat het wel hard daarover

    aloewel k ni snap wa elvis presley daar dan in doe!:D


    everything you imagined, and more...

    Ik stem nooit op TH x'D

    Hmm maar elvis verdient het toch ok :o
    nja, veel maakt eht volgens mij niet uit hoor ...


    If you had never come out of the blue, I would've stay