• 𝑒𝓉𝒶𝓃𝑜𝒾𝒶 𝒰𝓃𝒾𝓋𝑒𝓇𝓈𝒾𝓉𝓎
    "The journey of changing one's mind, heart, self or way of life"



    "Welcome to Metanoia University, a place where all our students can work on their happy endings."

    Vestigo University is een grote campus waar de afstammelingen van welbekende sprookjesfiguren aan studeren. Naast hun avonturen moeten ze zo af en toe ook met hun neus de boeken in zodat ze de wereld kunnen verbeteren.
    Deze school bied hun studenten alle richtingen aan waar ze maar van kunnen dromen. Om hun loopbaan zo soepel mogelijk te laten verlopen, zijn er een flink aantal regels waar men zich aan dient te houden.
    De school zorgt goed voor haar studenten en staat dan ook als beste aangeschreven. Iedereen is welkom en krijgt een kans de beste versie van zichzelf naar boven te halen.

    Zo ook de studenten van Ira University. De school waar het kroost van de zogenoemde Villains hun studie volgen.
    In tegentelling tot Metanoia stond Ira alles behalve goed aangeschreven. De hallen en lokalen van het duistere kasteel leken standaard gevuld met pure chaos. Ook hier golden regels maar of deze ook daadwerkelijk nageleefd werden is maar de vraag. Er werd meer stennis geschopt dan dat er daadwerkelijk iets werd geleerd. Het is dan ook geen wonder dat het uiteindelijk fout is gegaan. Na het zoveelste incident werd de Universiteit gesloten. Hierdoor belandde er een groot aantal studenten plotseling op straat.
    Zoals de meesten zich bewust zijn bestaat er geen licht zonder duister en hebben The Heroes hun Villains nodig, anders zou alles uit balans raken. Zo besloot Metanoia haar rivalen te helpen weer op de been te komen door ze op hun school onderdak en lessen aan te bieden.
    Je kunt je vast voorstellen dat beiden kanten flink moeten wennen aan deze situatie...

    In deze RPG volgen we de levens van de kinderen van verscheidene sprookjesfiguren en hoe de twee compleet verschillende werelden geforceerd worden kennis te maken met elkaar. Het verhaal speelt zich af op Metanoia University, welke zich aan de rand van de bergen bevind omringt door prachtige natuur.
    De school heeft een groot terrein waar verschillende sporten beoefend kunnen worden en waar je lekker een luchtje kunt scheppen in de mooie en netjes onderhouden kasteeltuinen.
    Een aantal kilometer verderop bevindt zich een dorp waar de studenten naartoe kunnen voor recreatie en waar ze hun school benodigdheden kunnen aanschaffen.

    Ook ligt het kasteel aan de rand van een groot magisch woud, waar allerlei wezens, zowel magisch of niet, zich schuilhouden. Maar er liggen ook genoeg gevaren op de loer...




    Speeltopic Rollentopic Praattopic







    ROLES










    Metanoia University

    Brianna Seraphina Charming daughter of Cinderella and Prince Charming 22 1.3 piastri
    Naia Oriphine Marmoris daughter of Princess Ariel and Prince Eric 20 1.4 Frodo
    Candace "Candy" Carmella von Schweetz daughter of Vanellope von Schweetz 23 1.3 Schweetz
    Poppy de Vil daughter of Cruella 22 1.2 Togo
    Ilyas Cassim of Agrabah son of Aladdin and Princess Jasmine 23 1.4 Mirabel
    Dawn Gypsophila Dormant daughter of Princess Aurora and Prince Phillip 21 1.3 DreamerN
    Daisy Adlai Parr Rydinger daughter of Violet Parr and Tony Rydinger 19 1.4 Hightower
    Arthur Percy Darling son of Peter Pan and Wendy Darling 23 1.5 DreamerN
    Felicitas "Fee" Rider daughter of Rapunzel and Flynn 20 1.5 Venustic
    Caleb Augustus Robin son of Christopher Robin 20 1.5 [/q]Schweetz[/q]
    Lyraine Zephyra daughter of Hercules and Megara 19 1.5 Carpe_Diem
    Kai Marmoris son of Princess Ariel and Prince Eric 20 1.6 Cirilla
    son of Giselle Philip Twinflame




    Ira University

    Larsen Niklas Oldenburg son of Princess Elsa 22 1.2 Twinflame
    Elio Armano Beneviento son of Captain Hook 25 1.2 Twinflame
    Ash De Vil son of Cruella 22 1.2 Twinflame
    Dominic/March "Dom" Tarrant Liddell son of Alice 24 1.1 Twinflame
    Methuselah "Seth" son of the Grim Reaper 24 1.2 Togo
    Elodie Facilier daughter of Dr. Facilier 21 1.2 piastri
    Crimson Red Heart son of The Queen of Hearts 25 1.3 Schweetz
    Marius Victor Legume son of Gaston 24 1.4 Mirabel
    daughter of Claude Frollo Arizbeth
    Thessalonica daughter of Hades 22 1.5 Kaz
    Lucien Etienne Richard son of Gaston 22 1.5 Venustic
    Qamar Bahiya daughter of Jafar 22 1.6 Hightower





    MAJORS



    Dominic Liddell Colors Of The Wind
    Brianna Charming Hakuna Mattata
    Naia Marmoris Under The Sea
    Candace von Schweetz Colors Of The Wind
    Poppy De Vil Colors Of The Wind
    Ilyas of Agrabah Be Prepared
    Dawn Dormant Be Prepared
    Larsen Oldenburg Bibbidi Bobbidi Boo
    Elio Beneviento Under The Sea
    Ash De Vil A Whole New World
    Methuselah Once Upon A Time
    Elodie Facilier Bibbidi Bobbidi Boo
    Crimson Heart Be Prepared
    Marius Legume Make A Man Out Of You
    Daisy Parr Rydinger Colors Of The Wind
    Arthur Darling Colors Of The Wind
    Felicitas Rider Son Of Man
    Caleb Robin Colors Of The Wind
    Lyraine Zephyra Make A Man Out Of You
    Kai Marmoris Hakuna Matatta
    Thessalonica Bibbidi Bobbidi Boo
    Lucien Richard Make A Man Out Of You
    Qamar Bibbidi Bobbidi Boo


    CLUBS


    - Zwaardvechten
    Larsen
    Brianna
    Lyraine


    - Paardrijden
    Larsen
    Dawn


    - Koor
    Dawn


    - Cheerleaden
    Poppy (head)


    - Boogschieten



    - Varen/Zeilen
    Elio


    - Bakken
    Daisy
    Candy
    Dawn
    Lyraine


    - Drama
    Poppy
    Brianna


    - Tekenen/Schilderen
    Dominic
    Ash


    - Muziek
    Ash


    - Magische dieren verzorgen
    Dominic
    Seth
    Dawn


    - Technologie
    Ash


    - Boeken


    - Macho Club
    Marius
    Elio




    KAMERINDELING


    DAMES

    C: Daisy, Dawn, Naia, Brianna

    D : Élodie, Poppy, Candy, Thessalonica

    F: Fee, Lyraine, Qamar, Lilith


    HEREN

    A: Ash, Crimson, Dominic, Marius

    B: Seth, Elio, Larsen, Ilyas

    E: Arthur, Caleb, Kai, Lucien, Lucas






    METANOIA



    - CASTLE

    - DORMS 1

    DORMS 2

    - COMMON ROOMS

    - LIBRARY

    - DINING HALL

    - TRAINING GROUNDS

    - STABLES

    - LAKE

    - FOREST

    - TOWN


    Er wordt hier geleidelijk aan meer aan toegevoegd. Mocht je ideeën hebben, please let me know!
    DEZE ILLUSTRATIES ZIJN NIET VAN MIJ



    RULES



    In deze RPG gelden natuurlijk de huisregels van Quizlet.
    Je schrijft een post van minimaal 300 woorden.
    Je probeert minstens 1 keer per week te posten mits je het druk hebt, gelieve het ons dan te melden.
    Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    Geen max aan personages per persoon. Denk er echter wel goed over na of je tijd gaat hebben voor het aantal rollen dat je aan gaat maken.
    Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    Alleen Locky maakt nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    16+ is toegestaan, meld het echter liever wel boven een post.
    Als je heftige onderwerpen wilt verwerken in je post, vraag dan even aan je medespelers of zij hier oké mee zijn. Dit wordt ook boven de post duidelijk aangegeven.
    Sluit niemand buiten, geen ruzies.
    Vragen kunnen altijd gesteld worden en ideeën zijn ook altijd welkom.
    Naamsverandering graag doorgeven.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2023 - 20:09 ]


    How far is far

    Voor onderlinge relaties tussen de characters lijkt het me ook logisch dat zo goed als alle koninklijke studenten elkaar in een zekere manier al wel kennen omdat ze vaak uitnodigingen krijgen voor feesten, gala's, etc.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Voor onderlinge relaties tussen de characters lijkt het me ook logisch dat zo goed als alle koninklijke studenten elkaar in een zekere manier al wel kennen omdat ze vaak uitnodigingen krijgen voor feesten, gala's, etc.


    Lijkt mij een goed idee, ging ik ook al beetje vanuit (:


    --

    Graag open ik het speeltopic dan zondagavond, dit ivm met het enthousiasme. Het posten zal zelf ook niet als een sneltrein gaan verwacht ik, dus voor mensen die hun rol nog niet af hebben zal het niet erg zijn mocht deze wat later af zijn.

    Het idee is inderdaad dat er ongeveer steeds vier slaapkamers zijn met dan een gezamenlijke ruimte. Een soort woonkamer.

    Wat betreft het zwembad, er is een meer vlak naast de school en er is inderdaad ook een bos. Zoals Togo al zei staat dat in de beginpost onder het kopje Metanoia.


    How far is far

    DreamerN schreef:
    ^

    Zaterdag ben ik trouwens de hele dag weg en morgen moet ik werken tot 17:00. Ik ben nu weer even bezig met Dawn verder uitwerken maar ik weet niet of me dat dus op tijd lukt.

    Is het trouwens goed als ze in het begin van de RPG komt / langs is geweest bij de counselor met de vraag of ze haar major mag veranderen? Of mogen ze meerdere majors?

    Ja hoor, dat is prima ^^


    How far is far

    Ik ga deze post zo eens gebruiken om even overzichtelijk wat relaties te posten, want heb ze nu echt overal en nergens staan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Als ik het goed begrijp, wordt dus vanavond het speeltopic geopend? :Y) Even een vraagje tussendoor


    ''With all due respect, which is none...''

    Hightower schreef:
    Als ik het goed begrijp, wordt dus vanavond het speeltopic geopend? :Y) Even een vraagje tussendoor

    Dat is inderdaad wel mijn plan om hem in ieder geval alvast geopend te hebben, ja.
    Ik zal vanavond ook mijn relatielijstjes droppen ^^


    How far is far


    Relatielijstje Marius




    Lucien Etienne Richards ††“.... ”† =Als er wel 1 persoon is die een doorn in Marius' oog is dan is het wel zijn jongere halfbroer Lucien. 1 van zijn 6 broers waar hij steeds aan het knokken is voor de aandacht van zijn vader. Hij kan het joch zo doo rhet slijk halen- neerbuigend zijn en toch zijn valitdatie zoeken. Lucien is zijn kleine broertje en heeft ergens diep heeeel diep een liefde voor zijn broertje en een hoop elkaars broeders te kunnen worden... Maar dat gaat hij mooi niet luidop zeggen.

    Dominic/March "Dom" Tarrant Liddell ††“A great hunter doesn’t waste his time on rabbits”† Dominic en Marius kennen elkaar van zien, maar hebben niet meteen een klik or haat naar elkaar

    Brianna Seraphina Charming † Swordfighting Rivals † What’s the matter, beauty? Too kind and gentle to fight back?! † “Marius kent de blondine nog niet heel erg lang en onderschat haar nog te vaak tijdends de lessen. Hierdoor heeft de jonge prinses hem al enkele keren overmant en dat kan hij moeilijk verkroppen. Hierdoor probeert hij haar van haar stuk te brengen door tijdens deze trainingen zijn beste gladde praatjes boven te halen.

    Naia Oriphine Marmoris †I’m especially good at expectorating!”† Hij kent de dame nog niet zo goed

    Candace Carmella von Schweetz ††This is the day your dreams come true.† Hij kent de zoete vrouw nog niet zo goed

    Poppy de Vil ††’ She hasn’t made a fool of herself just to gain my favor. What would you call that?”’† Marius is een flierenfluiter en rood heeft hij nog niet op zijn done lijstje staan, dus probeert hij wel de aandacht van de vurige De Vil te krijgen. Het feit dat ze niets van hem moet weten, is voor hem juist een aandrijving om er nog meer voor de gaan.

    Dawn Gypsophila Dormant ††“As a specimen yes I’m intimidating!”† Marius is de dame wel al eens gaan begroeten met een wenkbrauwwiebel en zijn charmanste grijns, al kreeg hij er bitterweinig voor terug- de twee zijn echter nog niet genoeg in conversatie gegaan om een betere indruk van elkaar te hebben .She should swoon for him pfoee


    Daisy Parr Rydinger ††“...”† Who ? Marius kent deze dame nog niet en is ook niet meteen geintereseerd in de metanoia studente

    Arthur Percy Darling ††“...”† TBA

    Felicitas Fee Rider

    Larsen Niklas Oldenburg ††“Take whatever booty you can find “† Larsen en MArius hebben elkaar al enkele keren beter leren kennen, in de slaapkamer namelijk. MArius is duidelijk een rebound voor de jonge prins en dat maakt hem vrij weinig uit- hij komt geregeld nog wel eens een biertje brengen om goede ouwe herinneringen pogend op te halen wbw

    Elio Armano Beneviento † Best Macho frenemies † “ What do you say you and me take a walk over to the tavern and take a look at my trophies?” † De kapiteinszoon en Marius zijn beste frenemies- die steeds verder gedreven word door hun kleine competities. De heren willen steeds bewijzen beter te zijn dan de ander waardoor ze elkaar af en toe in de haren vliegen maar het dan later met genoeg drank vergeten en hun volgende discussiepunt aanhalen.

    Ash De Vil †† So it’s time to take some action boys, it’s time to follow me!”† TBA

    Methuselah "Seth" †† through the darkness and the shadows, it’s a nightmare but it’s one exciting ride.”† Marius weet dat hij niet een grote mond moet ophalen bij de heer des doods, wetende dat zijn vader hem al eens de das ontglipt is... Toch kan hij het niet laten er wat mee te 'boasten' en begeeft zich wat op glad ijs...

    Elodie Facilier ††” It’s the ones who play hard to get that are always the sweetest prey.”† Als het op flirten aankomt is deze dame zijn evenbeeld- echter voor hij goed en wel zijn buit kan binnenhalen lijkt de dame hem telkens te ontglippen wat hem mateloos frustreert

    Crimson Red Heart ††Crimson, I’m afraid I’ve been thinking.† Marius kan met deze jongen feesten en op de vuist gaan, hoe ze elkaar aanzien is erg random wat hun vriendschap net dat beetje spannender maakt. Soms gooien ze steken naar elkaar toe juist om te zien hoever het zal komen voordat er een good 'ol barfight van start zal gaan.

    daughter of Claude Frollo †††TBA

    Thessalonica † Toxic besties †“You are the wildest, most beautiful thing I’ve ever seen. No one deserves you, but at least I know our children will be beautiful.”† Thess en Marius zijn eerlijk gezegd niet perfect voor elkaar. Ze halen ekaarst duisterse kanten boven en kunnen elkaar kleineren als de beste, daardoor zijn ze ook beste maatjes te noemen sinds hun eerste weken op Ira. Marius kijkt dan ook erg op naar deze duisternis en zoekt haar vaker op als hij te veel ‘goede’ invloed heeft gehad van anderen.





    He’s no monster, Gaston. You are!

    [ bericht aangepast op 24 maart 2023 - 23:00 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oké bij deze wil ik even de kamerindelingen delen, deze heb ik gerandomised:


    Heren:

    A: Ash, Crimson, Dominic, Marius

    B: Seth, Elio, Larsen, Ilyas

    Dames:

    C: Daisy, Dawn, Naia. Brianna, rol Arizbeth

    D : Élodie, Poopy, Candy, Thessalonica


    Het gaat hier dus om een gemeenschappelijke ruimte met daaromheen de slaapkamers. Iedereen heeft dus zijn/haar eigen vertrek.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2023 - 21:43 ]


    How far is far

    ÉLODIE FACILIER
    ☾ You're in my world now, not your world. And I got friends on the other side
    [center]


    Élodie en Ilyas
    ✧.* Come on, boys, won't you shake a poor sinner's hand?
          Iemand die zo verlegen en nerveus is als Ilyas is gewoon het beste vermaak voor iemand als Élodie. Ze zal het niet kunnen laten om de jongen knipogen en glimlachen toe te sturen, puur om zijn reactie te mogen aanschouwen. Leedvermaak is het beste vermaak?


    Élodie en Dawn
    ✧.* I got things I ain't even tried!
          Het is geen geheim dat Élodie zo ongeveer leeft om zoveel mogelijk soorten magie te leren (en hopelijk te beheersen). De vloek van Dawn is dan ook erg interessant voor haar, en ze staat te poppelen om zich daarin te kunnen verdiepen en er zoveel mogelijk van te leren. Het eventueel opheffen zou voor haar alleen maar een mooie bonus zijn.


    Élodie en Daisy
    ✧.* Most unexpected friends
          Het voelt bijna alsof de naam Parker haar achtervolgt. Élodie heeft voor het eerst in haar leven een schuldgevoel, alle tekenen waren er en ze zag niet op tijd het verband. Geen tijd meer over om Darius te stoppen of iemand te waarschuwen. Samenwerken met zijn zusje is voor Élodie voornamelijk een thrill, iets van spanning op de saaie school. Het meisje helpen met haar krachten is alleen maar interessanter, en kunnen we het haar dan kwalijk nemen dat ze langzaam wel gehecht raakt aan het optimitische meisje? tegenpolen trekken elkaar aan zeggen ze toch


    Élodie en Dom
    ✧.* The cards, the cards, the cards will tell
          Qua klanten kan het Élodie niks uitmaken welke achtergrond je hebt. De tarot sessie met een head-over-heels Dom maakte haar zelfs enthousiast voor de jongen zijn relatie. Misschien wat ongemakkelijk als later pas blijkt dat ze zelf heel close is geweest met de betreffende boyfriend. kan niet alles hebben in het leven i guess


    Élodie en Naia
    ✧.* tba
    volgt


    Élodie en Candace
    ✧.* The sweetest are the finest prey
    ✧ Suite-mates ✧
          Sommige mensen zijn zo'n makkelijke slachtoffers dat het bijna zielig is. Dat zal Élodie echter niet stoppen, vooral niet als iemand zo precies het tegenovergestelde is van zichzelf. Ze zal zich gedragen, maar dat betekend niet dat ze niet klaar staat met een mes voor Candace haar rug


    Élodie en Poppy
    ✧.* and who is stopping us from building an empire on secrets
    ✧ Suite-mates ✧
          Je mag hopen dat je geen problemen met een van de twee krijgt, want de ander staat al klaar met alle dirt en tea die te vinden is om je de grond in te stampen. Het is een kwestie van tijd dat ze een hele business runnen in andermans geheimen.
    Élodie en Larsen
    ✧.* Magic Besties
          Hoewel ze beide zulke andere familie achtergronden hebben is de sterkte en gevolgen van hun krachten meer gelijker dan ze zouden willen toegeven. Waar Élodie al veel zekerder was in haar eigen magie tegen de tijd dat ze op Ira aankwam, heeft ze Larsen nog genoeg kunnen leren en helpen in die tijd. Ondertussen zijn ze goede vrienden en zoeken ze elkaar vaak genoeg op als het nodig is


    Élodie en Elio
    ✧.* Friends with Benefits
          Can you blame her? look at the guy! Soms is het gewoon zo simpel, no strings attached, no awkwardness


    Élodie en Ash
    ✧.* local competition annoying each other
          Er is één iemand die haar meer kan irriteren dan die Metanoia's tutjes, en dat is Ash. Soms is zijn gezicht genoeg om haar bui om te laten slaan, de hoeveelheid opmerkingen die de twee over en weer gooien lijkt wel een poging tot een wereld record


    Élodie en Seth
    ✧.* Friends with without Benefits
          Aan al het goede komt een eind toch? Ondertussen beschouwd Élodie de jongen als een van haar beste vrienden. Ze is dan ook super blij voor Seth en Dom, en zal hun relatie altijd supporten


    Élodie en Crimson
    ✧.* The Evil Duo of everyones dreams nightmares
          Zodra deze twee samen zijn, kan je beter de benen nemen. Hun persoonlijkheden en magie garanderen chaos, en ze zijn niet bang om dat ook te creëeren. Open het woorden boek en je ziet een foto van deze twee onder "evil"


    Élodie en Marius
    ✧.* Even she has her standards
          Als je Élodie tegenkomt op een feestje is de kans heel heel groot dat ze met Marius aan het flirten is. Het lijkt soms wel haar gewone dagbesteding. Maar hoe wanhopig de jongen kan zijn voor aandacht laat haar een harde grens trekken. Make-out sessie in een hoek? no problemo, maar ze is zeker niet van plan om op korte termijn in te geven en ook echt het feestje met hem te verlaten. those blue balls are your own problem honey


    Élodie en Daughter of Frolo
    ✧.* tba
    volgt


    Élodie en Thessalonica
    ✧.* tba
    ✧ Suite-mates ✧


    [ bericht aangepast op 20 maart 2023 - 23:20 ]


    --

    Locky schreef:
    Oké bij deze wil ik even de kamerindelingen delen, deze heb ik gerandomised:


    Heren:

    A: Ash, Crimson, Dominic, Marius

    B: Seth, Elio, Larsen, Ilyas

    Dames:

    C: Daisy, Dawn, Naia. Brianna, rol Arizbeth

    D : Élodie, Poopy, Candy, Thessalonica


    Het gaat hier dus om een gemeenschappelijke ruimte met daaromheen de slaapkamers. Iedereen heeft dus zijn/haar eigen vertrek.

    Ash is toast.


    [ heaven knows ]

    Brianna Seraphina Charming
    ❁ "See the world not as it is, but as it could be" ❁


    Brianna en Ilyas
    ❀₊˳˚‧ When there is kindness, there is goodness
          Ilyas is een geval van het is een wonder dat Brianna soms het geduld nog heeft. Als ze hem niet al zo lang kende was de kans groot dat ze de jongen al had opgegeven. Maar bij hem heeft ze altijd een iet wat zwakke plek, ze zal hem altijd gedag zeggen en eventueel een praatje aangaan, ergens de hoop nog dat de jongen ooit wat zekerder zal worden


    Brianna en Dawn
    ❀₊˳˚‧ your typical tragic besties grew apart story
    ❀ suite-mates ❀
          Met de hoeveelheid feestjes en andere gelegenheden waar de koninklijke kinderen naar toe gesleept werden was het altijd vanzelfsprekend dat deze twee de beste vriendinnen werden. Maar zelfs de beste vrienden kunnen niet op tegen het volwassen worden. Op rap tempo groeide ze uitelkaar zodra Brianna bijna geen enkele gelegenheid meer kwam opdagen en snel volwassen moest worden. En ergens heeft ze de hoop dat ze weer net zo goed naar elkaar toe kunnen groeien nu ze wel vaak bij elkaar in de buurt zijn. Maar hoe moeilijk is het om de ongemakkelijkheid door te breken


    Brianna en Daisy
    ❀₊˳˚‧ when the real life ain't a fairytale
    ❀ suite-mates ❀
          Brianna is not impressed, to say the least. Eerlijk gezegd, besteed ze weinig aandacht aan het meisje. De kans is groot dat ze eerst niet eens doorheeft wie je bedoelt als haar naam valt. Misschien is het de kloof die er is door de compleet andere werelden waar ze vandaan komen. But she simply does not care.

    Brianna en Dom
    ❀₊˳˚‧ Where there is goodness there is magic.
          Dom is een ingewikkeld persoon, en Brianna heeft automatisch een wat zachtere houding naar hem. Ze heeft zoveel tijd toe gekeken naar haar moeders problemen dat ze veel respect voor de jongen hebt. March daarentegen? Brianna loopt liever om dan hem tegen te komen.


    Brianna en Naia
    ❀₊˳˚‧ tba
    ❀ suite-mates ❀


    Brianna en Candace
    ❀₊˳˚‧ Too sweet can turn sour
          Waar Brianna vroeger makkelijk bevriend maakte met iedereen, was Candace al snel een uitzondering. Als kinderen was er weinig problemen maar waar Brianna snel volwassenen diende te worden, bleef Candace achter in haar ogen. En dan is er simpelweg geen geduld meer voor de kinderlijke persoonlijkheid.


    Brianna en Poppy
    ❀₊˳˚‧ As long as we have each other, we're both gonna be OK.
          Misschien niet het duo wat verwacht werd, maar deze twee dames passen samen als een puzzel stukje. De vriendschap die beide hard nodig hadden, en in elkaar wisten te vinden.
          Deze twee zijn de fairytale versie van Serena en Blair. Brianna zal met alles aan Poppy's zijde staan, bereid het meisje te volgen naar het einde van de aarde als het nodig is.


    Brianna en Larsen
    ❀₊˳˚‧The soon to be wedded estranged.
          Alsof op jonge leeftijd uitgehuwelijkt worden niet al zwaar genoeg was, is het niks in vergelijking met een paar dagen voor dat huwelijk te horen krijgen dat je verloofde verdwenen is.
          Hoewel Brianna geen groot fan was van niet mogen uitkiezen met wie ze trouwde, was Larsen wel altijd iemand die ze vertrouwde. Ze konden er niks aan veranderden, enkel proberen er het beste van te maken en dat hebben ze zeker geprobeerd. Al was hun relatie volledig verzonnen en gespeeld, was de vriendschap die tussen beide ontstond dat zeker niet.
          De klap die het gaf om te moeten horen dat er iets was voorgevallen en Larsen vertrokken was, heeft permanente schade aangebracht op het meisje haar hart. Drie jaar lang heeft ze niks van haar voormalige verloofde gehoord, de wond langzaam geheeld. Maar dat betekent niet dat diezelfde wond niet weer kan opentrekken als ze de prins weer onder ogen komt.


    Brianna en Elio
    ❀₊˳˚‧ Even Miracles take a little time
          Misschien is het - het idee dat een piraat zo tegenovergesteld is van een prinses, maar deze jongen fascineert haar. Ze kan haar vinger er niet op leggen maar hij heeft iets wat haar niet los kan laten.


    Brianna en Ash
    ❀₊˳˚‧ Just looking at her while ruin her day
          Nu is Brianna al iemand die snel geïrriteerd kan raken door mensen. Maar Ash brengt een nieuwe betekenis aan dat woord. De jongen heeft nooit een kans gehad door haar vriendschap met Poppy, en ze zal hem die ook nooit geven. Ze is zeker niet iemand van fysiek geweld maar soms twijfelt ze hoe lang ze haar geduld kan houden in zijn buurt.


    Brianna en Seth
    ❀₊˳˚‧ Have courage and be kind
          Brianna heeft geen probleem met mensen uit proberen, maar Seth zal ze ten allen tijden uit de weg gaan. Dit is iemand waar ze haar vingers niet aan gaat branden. Een kleine hallo durft ze aan, maar ze zal alles op alles zetten om te voorkomen hem tegen haar op te zetten


    Brianna en Crimson
    ❀₊˳˚‧ Have faith in your dreams
          Crimson is zo iemand die nog nooit echt in haar gedachten is voorgekomen. Iemand die ze nog totaal geen indruk heeft achter gelaten op haar.


    Brianna en Marius
    ❀₊˳˚‧ best way of flirting is beating someone with a sword
          Er is toch niks beters dan een arrogante grijns van iemand gezicht kunnen krijgen door diegene compleet in te maken? Ze word niet graag onderschat, maar het is daarnaast de beste drijfveer om te presteren. En waar het geflirt van de jongen haar in het begin vreselijk kon irriteren (hoe je mond en let gewoon op), zal ze het niet lang volhouden om niet te reageren met dezelfde effort


    Brianna en Daughter of Frolo
    ❀₊˳˚‧ tba
    ❀ suite-mates ❀


    Brianna en Thessalonica
    ❀₊˳˚‧ tba
    volgt

    [ bericht aangepast op 20 maart 2023 - 23:20 ]


    --

    Locky schreef:
    Oké bij deze wil ik even de kamerindelingen delen, deze heb ik gerandomised:


    Heren:

    A: Ash, Crimson, Dominic, Marius

    B: Seth, Elio, Larsen, Ilyas

    Dames:

    C: Daisy, Dawn, Naia. Brianna, rol Arizbeth

    D : Élodie, Poopy, Candy, Thessalonica


    Het gaat hier dus om een gemeenschappelijke ruimte met daaromheen de slaapkamers. Iedereen heeft dus zijn/haar eigen vertrek.


    valt me nu pas op dat ira overwegend mannen is en metanoia vooral vrouwen hahaa


    --

    Speeltopic!


    How far is far

    Ik vul morgen hopelijk alle relaties aan voor Brianna en Élodie (geen puff meer nu hahaha)

    Ik heb beide tenminste beschikbaar om te schrijven (:


    --