• Telkens hoor ik gejank en gezeik van mensen dat ik spellingsfouten maken. En krijg ik gekrijs van ze te horen van: 'Jij hbo of havo maar je maakt veel spelling fouten'

    Kunnen mensen er iets aan doen dat we spelling fouten maken door een taalstoornis of dyslexie? Inpesielen simpele jank ziel!

    Ik had ook meegemaakt dat er een of andere stink jongeman die loopt te janken, krijsen en tieren dat ik nooit havo had kunnen doen omdat ik type fouten maakt via mijn mobiel omdat ik ruzie had met die eikel. En vervolgens ook zijn gekrijs en geluk aanhoren dat een gemiddelde havo leerling weinig spelling fouten maakt dat het onmogelijk is om een niveau of twee omhoog te stromen.

    Of het gejank en zielige gedrag van mensen dat ze staan te huilen dat ze niet geloven dat mensen als ik een stoornis hebben waardoor je moeite hebt met spellen, omdat ik een tekst of antwoord volgens hun goed verwoord had met weinig spelling fouten. Dikke middelvinger! Ga ergens anders lopen janken. Maar wat kan ik er hier aan doen? Ik zoek advies.


    Let's drink Jasmin tea!