• A.K.A. De enige goeie scène uit beide films <3


    R O L L E N
    Nummers = Cabin nummers • Rood = vermiste kamper • NPC (blauw) = Non Player Character; wordt door iedereen gespeeld • Doorstreept = dood • G = Gereserveerd • HC = Head counselor • Geen cabin voor jouw god van keuze? We fiksen dat wel.

    1. Z E U S
    • [HC - Lichamelijke vechttechniekeninstructeur] James Scott | 22 | 1.6 | Mexx / Garrett



    3. P O S E I D O N




    4. D E M E T E R


    [HC] Orlanda Stanislav | 15 | NPC • Iedereen



    5. A R E S
    • [Pegasusinstructeur] Katarina Madden | 17 | 1.3 | Marthe / Tolkien
    • [HC] Mart Beckett | 22 | 1.4 | Saar / Ken_



    6. A T H E N A

    • [HC - Zwaardvechtinstructeur] Silas Lincoln Perry | 19 | 1.2 | Saar / Ken_



    7. A P O L L O
    • [Zangstondecoördinator] Hazel Evelynn Whitlock | 19 | 1.3 | Lisa / Saureus



    9. H E P H A I S T O S
    • Nicholas Aiden Woods | 22 | 1.3 | Lisa / Saureus

    [HC] David Wittbrand | 17 | NPC • Iedereen



    10. A P H R O D I T E

    • Caerwyn Teague | 18 | 1.5 | Marthe / Tolkien



    11. H E R M E S
    • [HC] Izelle Riona Barlowe | 21 | 1.2 | Lisa / Saureus
    • [G] Paesano
    Christian Owen Taylor | NPC - Iedereen



    12. D I O N Y S O S
    • Diana Chapman | 19 | 1.4 | Saar / Ken_

    [HC] Ilyas Zoilos | 14 | NPC - Iedereen


    13. H A D E S





    14. I R I S

    [HC] Alicia Stanford | 17 | NPC - Iedereen




    15. H Y P N O S
    • Augustus Walker | 20 | 1.3 | Saar / Ken_

    [HC] Vera Kazimir | 22 | NPC • Iedereen




    16. N E M E S I S

    Michael Devin | NPC - Iedereen




    17. N I K E
    • [HC • Zwaardvechtinstructeur] Petra Diane Yaxley | 20 | 1.1 | Marthe / Tolkien




    18. H E B E





    19. T Y K H E


    [HC] Olyvia Beaumont | 19 | NPC - Iedereen




    20. H E K A T E
    • [Tijdelijk HC] Jules Sébastien Hunter | 20 | 1.2 | Marthe / Tolkien
    • Aurora Millie Ashford | 20 | 1.5 | Lisa / Saureus




    21. P H O B O S
    • Yasuo Ida | 17 | 1.6 | Mexx/Garrett



    O V E R I G       (G R O T E       H U IS)
    • [Activities director] Neil Keaton | 31 | 1.4 | Saar / Ken_
    [Activities director] Chiron | ? | NPC - Iedereen
    • [Oracle in the cave on the beach] Rachel | 30-ish | NPC - Iedereen
    • [Camp director] Dionysus (Meneer D.) | ? | NPC - Iedereen







    C A M P       A C T I V I T I E S

    • Zwaardvechten (Petra Yaxley, Silas Perry)
    • Lichamelijke vechttechnieken (James Scott, Caerwyn Teague)
    • Boogschieten (Chiron, -, -)
    • Pegasuslessen (Katarina Madden, -)
    • Theorie - Monster vechttechnieken (-,-)
    • Theorie - Mythologie (-, -)
    • Kano races (Naiaden, -)
    • Muurbeklimming (Saters)
    • Zwemmen en strandtijd (Nereïden)
    • Sport - Volleybal (-, -)
    • Zangstonde aan het kampvuur (Hazel Whitlock, -)


    R E G E L S

    • Het woordenminimum is 100 woorden.
    • Rachel (Orakel), Chiron en alle goden worden door iedereen gespeeld.
    • De huisregels van Quizlet en daarbij in het bijzonder het RPG-forum gelden uiteraard ook hier.
    • 16+ is toegestaan, maar gelieve hier wel voor te waarschuwen zodat anderen het kunnen mijden als zij het liever niet lezen.
    • Als ik niet online ben, maakt de laatste die reageert een nieuw topic.
    • Als ik tien dagen niets van je hoor, kom ik je stalken xoxo
    • Mijn layout fiks ik later wel, ik heb honger.
    • Cabin info vind je hier, CHB info hier.


    Saars are awesome <3



    Mijn gouden regels voor praattopics:
    1. Hoe nuttelozer, hoe liever.
    2. Hoe meer zielen, hoe meer spam.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2024 - 23:51 ]


    help


    Maeve O'Dowd



    ↠ Carter-James King.
    You broke my sisters heart, be carefull I don't break your nose.


    ↠ Blue Stellamaris.
    Om welke redenen dan ook heeft Blue wat schrik voor Maeve. Iets dat de brunette maar al te goed door heeft en waardoor ze het niet kan laten de jongen zo nu en dan de kast op te jagen — juist om hem wat te stangen. Momenteel is zij samen met Blue en Hytham op een quest, waardoor de band mogelijk iets zal zijn verandert.


    ↠ Violet Ivy Bailey.
    TBA.


    ↠ Katarina Madden.
    TBA.


    ↠ Mart Beckett
    Exes. Mart en zij kregen vijf jaar geleden een relatie samen, welke ongeveer een jaar heeft mogen duren (tot de gebeurtenissen rond Michael, waardoor hun relatie uiteindelijk sneuvelde). Dat Maeve nog altijd een zwak heeft voor Mart is iets dat ze maar moeilijk kan verbergen en wat vooral naar boven sijpelt als hij zich in haar buurt bevindt. Als hij haar komt opzoeken voor de nodige comfort weigert ze hem niet en troost ze hem door de donkere momenten heen daar waar hij haar toelaat, verder zullen ze elkaar niet gauw benaderen.


    ↠ Aldara Raelyn Peyton.
    TBA.


    ↠ Silas Lincoln Perry.
    TBA.


    ↠ Hazel Evelynn Whitlock.
    Tijdens een van Maeve’s uitstapjes om wat foto’s te maken is ze Hazel tegen gekomen, waarvan blijkt dat zij dezelfde passie en liefde deelt als Maeve dat doet. Sindsdien delen de dames hun hobby samen en gaan ze vaker eropuit om mooie kiekjes te maken. Daar waar Maeve echter een wat stillere genieter is, is Hazel het meest uitbundige van het stel. Hetgeen waar Maeve onbewust alleen maar meer van kan genieten. De twee zijn dan ook zeker vriendinnen te noemen.


    ↠ Nicholas Aiden Woods.
    Twee zomers geleden zijn Maeve en Nick bij elkaar in bed geland nadat de spanningen tussen hen steeds hogerop liepen. De quest, welke zij vlak hiervoor hebben gehad was de laatste druppel die zij nodig hadden en hoewel ze nooit een echte relatie hebben gekregen, deelde ze tot afgelopen zomer nog het bed samen. Doordat Nick enkel tijdens de zomers aanwezig is op het kamp is de FWB relatie slechts beperkt tot die momenten. Desondanks gaan ieder hun eigen weg en hebben ze er beide geen problemen mee als de ander met iemand flirt. Inmiddels hebben zij niet meer bij elkaar geslapen, al helemaal niet meer sinds Maeve met iemand anders bezig is.


    ↠ Milan Valeri.
    TBA.


    ↠ Izelle Riona Barlowe.
    Izelle en Maeve hebben een close band ontwikkeld in de eerste maanden die Maeve in het Hermes gebouw heeft doorgebracht. De dames zijn sterk naar elkaar toegetrokken en beiden zien elkaar inmiddels dan ook als een zus. Nadat Maeve door haar moeder geclaimd werd en de brunette verplicht werd om naar Nyx’ gebouw te vertrekken is er desondanks niets veranderd tussen de dames. Beide zijn erg close naar de mensen toe die ze mogen en ze hebben eveneens dezelfde koude uitstraling naar degene die ze niet kennen noch mogen.


    ↠ Augustus Walker.
    TBA.


    ↠ Hytham Argyris.
    Mede door de goddelijke relatie van hun ouders hebben Maeve, Hytham en Sayah net wat meer verbondenheid dan andere halfbloeden dit hebben. Maeve ziet de twins dan ook als een klein beetje haar eigen siblings, in plaats van neef en nicht. Het drietal is dan ook hecht te noemen, zij het in iets mindere mate dan de tweeling onderling. Desondanks zal ook Maeve alles over hebben voor Hytham en hem beschermen daar waar ze kan.


    ↠ Petra Diane Yaxley.
    TBA.


    ↠ Jules Sébastien Hunter.
    Enkele maanden geleden is Jules ongemerkt voor het eerst op Maeve's camerabeeld verschenen. Iets wat begon met een compleet onverwacht kliekje, maar waar ze hem nu zo en dan steeds vaker op beeld vast heeft gelegd. Maeve zal ten alle tijden ontkennen dat er destijds meer speelde voor haar, zoals een lichte crush misschien.


    ↠ Neil Keaton.
    Al een geruime tijd heerste er een spanning tussen Neil en Maeve, waar de brunette onbeschaamd de man zijn grenzen is gaan opzoeken en uittesten, slechts een paar weken nadat hij op het kamp aankwam. Een spelletje ontstond tussen het stel en hoe verder Maeve ook ging, Neil bood haar steeds meer ruimte om door te blijven gaan waardoor de spanning enkel groter er groter werd. Slechts een paar dagen voordat Maeve aan haar laatste quest begon bereikte het koppel een punt waarop ieders zelfbeheersing knapte en zijn ze bij elkaar in bed beland.
          Maeve heeft in de laatste dagen voor haar vertrek haar hart stiekem al aan Neil verloren en zou dan ook niet meer zonder hem kunnen. De relatie die de twee hebben samen moet echter geheim blijven op het kamp, waarvoor Maeve haar krachten dan ook inzet; alles om datgene te beschermen wat ze liefheeft.


    Wordt nog verder aangevuld!

    [ bericht aangepast op 23 juni 2023 - 16:56 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Okay, wat late to the party met Hytham, maar hierbij mn relatielijstje voor hem! (In dit topic voor overzichts sake, haha)

    ~ Best friend / Good friends (August)
    ~ Spar partner (potentially iemand die hem beter leert omgaan met de zweep als wapen)
    ~ Good friends of Sayah he dislikes/ who dislike him (Silas)
    ~ Ex?
    ~ Potential crush/ someone who crushes on him
    ~ Someones he can hate the world with (Jules)


    Stenenlikker

    De begintopics zijn geüpdatet! Pls yell als er nog iets niet in orde is!


    help

    Carpe_Diem >>> Saureus

    Ik ga eindelijk de relaties bespreken voor Qamar (misschien morgen) maar het gaat gebeuren! Ik ben vergeten of ik haar innerlijk al had gepost, maar ja binnenkort krijgt iedereen van mij weer een berichtje :).


    ''With all due respect, which is none...''

    Denisovich schreef:
    Ik ga eindelijk de relaties bespreken voor Qamar (misschien morgen) maar het gaat gebeuren! Ik ben vergeten of ik haar innerlijk al had gepost, maar ja binnenkort krijgt iedereen van mij weer een berichtje :).


    Wrong topic honey xoxoxo


    help

    Mist er iemand nog bepaalde relaties die Caesar eventueel zou kunnen opvullen? Let me know xx


    someone out there feels better because you exist

    Iotte schreef:
    Mist er iemand nog bepaalde relaties die Caesar eventueel zou kunnen opvullen? Let me know xx

    Same goes for Valentijn. Sorry voor de radiostilte, haven't been doing too well. But since writing cheers me up imma give it a shot again c;


    How far is far

    Yessss ik val jullie alletwee zo meteen lastiggg


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niccals schreef:
    (...)
    Same goes for Valentijn. Sorry voor de radiostilte, haven't been doing too well. But since writing cheers me up imma give it a shot again c;


    Take care! Feel free to discord me or send a gb'tje hihi.


    help



    MARTS LIJSTJE

    1. Z E U S

    Norah Leilani Achilleos | 19 | Mart geraakt erg rap gefrustreerd van deze kleine meid. De talloze keren dat hij haar zwaard al probeert aan de kant te gooien om ook maar een smidge aan de kant te duwen. Het lukt hem maar niet. EN LAAT NORAH nou net graag haar zwaart achterlaten op Mart zijn spullen. Zo is hij al 3 shirtls verloren, is hij al eens opgesloten geweest omdat Norah het ding tegen een deur leunde en heeft ze hem al eens time-out geschonken door het zwaart op hem te leggen doen hij een sedonde op de grond lag…. Je horod haar naar algauw bulderen door het kamp heen.

    Carter-James King | 20 |

    3. P O S E I D O N
    Blue Stellamaris | 22 |

    4. D E M E T E R
    Violet Ivy Bailey | 19 | Waar Mart normaliter zou neerkijken op een klein ‘weerloos’ meisje zoals Violet, heeft de meid zich al helemaal bewezen tegenover de stoere bullebak. Namelijk dat ze niet ‘zomaar’ een klein meisje is en ze in hoge nood zeker haar mannetje kan staan- zelfs hem de onvernietigbare Mart kon redden. Mart heeft zich sindsdien ook zachter en meer opengesteld voor Violet en wil haar erg graag beter leren kennen. Want de jongen weet dat niet iedereen hem zou redden als ze de keus hadden… Hij komt haar ook regelmatig vragen om bloemen, welke hij zijn moeder bracht, maar gebruikt soms nog excuusjes om even bij Vi te mogen zijn.

    5. A R E S
    Katarina Madden | 17 | Kat is zijn zusje, was ooit en waardig vechter en een oor voor Mart om mee te praten. Ze waren ooit een topteam en Mart wist dat met de nodige push ze een geweldig soldaat zou worden. Tot Kat plots begon met de hippy bullshit. Mart bgreep het niet- hij begreep niet heo ze niet kwaad kon zijn op die eikels die haar vaders aanvielen. Hoe haar ‘stop met vechten’ kumbaya hem zou redden… De twee hadden dan ook een hevige discussie toen Madden ermee af kwam. Mart spreekt niet meer met haar. Hij kan haar niet blijven beschermen- ze zal sterk moeten worden want als het erop aankwam. Anderen zouden haar wel willen kapotkrijgen… Als Mart er niet meer voor haar kon zijn- dan moet ze toch voor zichzelf kunnen vechten?

    6. A T H E N A
    Aldara Raelyn Peyton | 20 | Ex girlfriend- Backstabbing Enemy. Hoe Mart er uberhaupt aan gedacht had om met de Athena dochter iets te beginnen… Was voor vele een raadsel eigenlijk maar het was iets nieuws. Het was spannend, water en vuur die hem weer iets liet voelen. Al was het van korte duur. Tijdens een spar Match waar Mart de kleine Chia aan het inmaken was- sprong Aldara ertussen… Het opnemend voor de meid die zijn beste vriend niet had teruggebracht. Mart zag dit als hoogverraad. Maakte het dan ook daar on the spot uit met Aldara. Haar verwijtend voor alles dat niet mooi is. Hij vermijd haar nu ook.

    Silas Perry | 20 | Mart vindt de blonde krullebol een verschrikkelijk vervelend joh. Als hij kent gooit hij hem graag uit de weg.

    7. A P O L L O
    Hazel Evelynn Whitlock | 19 | Waar de meeste kinderen van Apollo Mart vermijden als de pest is Hazel één van de weinigen die hem oprecht wil helpen als hij té zwaar gewond is. Mart zal ook koppig de ziekenboeg vermijden, maar Hazel laat dat niet toe. Hij mag haar ergens wel, maar zal nogsteeds wat kortaf zijn.

    Chiara Luseya Solari | 20 | Mart verracht de dame. Ze is de reden dat hij zijn broer kwijt is. Zij kon hem niet redden. En dat kan hij der niet vergeven. Elke kans die hij heeft om de dame de grond in te boren zal hij ook nemen hij wil haar kapot. Ze had beloofd voor Michael te zorgen, hem lief te hebben en … Nee. Mart zal zich nog wreken.

    9. H E P H A I S T O S
    Nicholas Aiden Woods | 22 |

    10. A P H R O D I T E
    Milan Valeri | 21 | Milan is geintimideerd door Mart- al heeft Mart dit niet echt door. Hij zoekt heel zelden de jongen op, maar als het zo is- moet hij echt Milan zoeken (die soms trillend zich vertropt) om dan even heel vriendelijk relatieadvies te verzoeken van de liefdeszoon.

    11. H E R M E S
    Izelle Riona Barlowe | 21 |

    Neil Keaton | 31 | Twat

    3. H A D E S
    Valentijn Francis Vanderlei | 22 | Mart heeft automatisch een haat aan de Hades kids

    Ceasar Sallow |21| Mart heeft automatisch een haat aan de Hades kids


    16. N E M E S I S]
    Sayah Argyris | 21 | Sayah mag hem niet – dit doordat hij het met Maeve had uitgemaakt.

    Hytham Devrim Argyris | 21 |

    17. N I K E
    Petra Diane Yaxley | 20 | Sparring partners- actually likes her but won’t give up. If he ever loses to Petra (and is stopped from backstabbing and starting round two) he will demans a new game the next day.

    Candace Alessandra De Guillard | 22 |

    14. I R I S
    • Alicia Stanford |17 | Hij kent Alisson niet.

    20. H E K A T E
    • Jules Sébastien Hunter | 19 |

    21. N Y X
    Maeve O'Dowd | 20 | Maeve is zijn eerste vriendinnetje en tevens ook zijn beste vriendin/soulmate. Maeve kent de jongeman het best en ook hij kent de diepste gedachten van de dame. Hun liefde was helaas op het verkeerde moment. Mart kon het verlies van zijn moede ren beste vriend gewoon niet kwijt- alsof iedereen die hij lief heeft – sterft… Hij was niet in de juiste mindset en heeft Maeve dan ook een kans voor een betere toekomst geschonken door het uit te maken.
    Nu al die jaren later komt hij soms wel nog naar Maeve toe als hij ten einde raad is. Ze is één van zijn enige maatjes namelijk…



    wordt morgen aangevuld


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    NEILS LIJSTJE (word aangevuld! )


    1. Z E U S

    Norah Leilani Achilleos | 19 |
    Carter-James King | 20 |

    3. P O S E I D O N
    Blue Stellamaris | 22 | Blue was één van zijn redders en hij mag het joch heel erg. De spontaniteit en jeugdigheid van Blue laat hem graag meedoen met de 'jeugd' en kan hij ook weer even een '20' jarige bro uithangen. Hij probeert Blue wel handige raad mee te geven al lopen de gesprekken rap naar 'bro-ish' dares.

    4. D E M E T E R
    Violet Ivy Bailey | 19 |

    5. A R E S
    Katarina Madden | 17 |
    Mart Beckett | 21 |

    6. A T H E N A
    Aldara Raelyn Peyton | 20 |

    Silas Perry | 20 | Neil vind deze jongen maar een ‘speciaal’ geval. Hij kan dan ook enkel ‘bussiness’ praten met Silas of krijgt een gehele lecture over hoe geheugen verlies wel niet werkt toegegooid. Safe to say dat Silas hem vaak ernstige koppijn bezorgd.

    7. A P O L L O
    Hazel Evelynn Whitlock | 19 |

    Chiara Luseya Solari | 20 | Chia is een vrij spontane dame en een waar zonnestraaltje. Neil vraagt zich soms af waar ze al die energie vandaan weet te halen. Toch kan hij wel met haar lachen en heeft haar offer om ‘boogschiet’ training van haar te krijgen geaanvaard. Had ze wel even geluk dat ze nog geen ‘terugvliegende’ pijlen in haar schouder gekregen heeft- want Neil bakt er niets van…

    9. H E P H A I S T O S
    Nicholas Aiden Woods | 22 |

    10. A P H R O D I T E
    Milan Valeri | 21 | Milan is een erg aangename knul en erg gemakkelijk in de omgang- toen hij dus ook open stond om Neil wat powerlifing aan te leren zei de man zeker geen nee. Ze proberen elke week toch eens door te oefenen- iets wat onbewust wat kijkvolk ( Vi, Sayah and Maeve) aantrekt.

    11. H E R M E S
    Izelle Riona Barlowe | 21 | Zijn Hermes sibbie- Neil is waarschijnlijk wel al enkele juwelen aan der kwijtgespeeld- maar hij mag Izelle wel, ookal kent hij haar nog niet zo goed.

    3. H A D E S
    Valentijn Francis Vanderlei | 22 |

    Ceasar Sallow |21| Neil kent de nieuwe jongeman nog iet zo goed- maar deelt met hem wel eens een peuk of twee.

    16. N E M E S I S]
    Sayah Argyris | 21 | Sayah was één van de eerste gezichten die Neil zich herinnert. Dit mede omdat de dame de bewusteloze Neil van de grond rechtgetrokken had. Hij is haar nogsteeds dankbaar dat hij bevrijd is uit de ondergrond en praat graag praatjes met Sayah. Al dan inet met zijn ‘old and wise man’ advice als ze daar nood aan heeft. Maar gaat soms ook nog eens naar Sayah toe als hij vragen heeft over de avond van zijn redding.

    Hytham Devrim Argyris | 21 |

    17. N I K E
    Petra Diane Yaxley | 20 |

    Candace Alessandra De Guillard | 22 |

    14. I R I S
    Alicia Stanford |17 | Neil kende Alicia persoonlijk niet erg goed, maar vond haar wel een aardige joviale meid. Ze leek ook oprecht benieuwd te zijn naar zijn revalidatie proces en maakte graag koetjes en kalfjes praatjes met hem.

    20. H E K A T E
    Jules Sébastien Hunter | 19 |

    21. N Y X
    Maeve O'Dowd | 20 | Maeve is één van de weinige die al in Neils diepe duisternis heeft kunnen pulkeren. Waar de man last heeft van een dikke mist die zijn memories en gedachten verdoezelen heeft deze dame voor de oplossing gezorgd- het maken van nieuwe herinneringen. Zo wist MAeve toch wel een kant van hem naar boven te halen die hij erg gemist had- een ondeugend spel die ze speelden met woorden en handelingen elkaars grenzen afstastent tot waar de lijn gaat. En of deze te overschrijden valt. Waar het voornamelijk om een heus flirtgevecht ging met de nodige teasing en ‘slight sexual tension’ *kuch* wat drie weken geleden- voor Maeves vertrek- nog uitgedraaid is in een stomende make-out sessie.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik zet het hier ook even: ik neem even een week voor mezelf om op adem te komen omdat ik merk dat ik teveel van mezelf aan het geven ben zonder dat ik genoeg tijd neem om even op te laden, waardoor ik gisteren even gecrasht ben. @Saureus en @Syaoran are in charge xoxo

    Feel free to stalk me if you don't hear of me in a week.


    help

    Syaoran —> Sionnach.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Kaz -> Tommi


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.