• Laurel was het soort meid die met iedere stap dat ze zette – leek te dansen. Haar wilde bos krullen veerden vrolijk mee- zwevend zoals haar grootse dromen die ze met de mooiste woorden kon omschrijven. Ze was het type meid die zelfs de grootste brompot een glimlach kon bezorgen met wat vrolijk gestang of je de nodige ademruimte kon geven als waar vertrouwenspersoon.
    Voor Tobias was zijn dochter zijn reden om op te staan iedere ochtend. Zij was zijn hele wereld.
    Een wereld die verkruimelde het moment dat ze na haar late avondshift in de lokale Diner niet thuis kwam. Het werd een zoektocht van dagen die eindigde aan de oever van de rivier – die het kleine dorpje in Oregon dwarste.
    Dan kwam dat moment- die je geen enkele ouder toewenste. Dat gevreesde telefoontje- Laurels verhaal was ten eind.
    Voor Tobias was dit nog maar het begin van zijn nieuwe ongewilde avontuur. Een hoofdstuk vol vragen- een zoektocht naar antwoorden en een gevecht met zijn eigen verdriet.

    This story is inpired byt the rpg 'Somervale' and the wonderfull characters made there. So a big thank you to al my Q buddies that gave me their blessing to bring Tobias his journey to life <3 My eternal gratitude and Coonie love


    Some triggers warnings: Sprake van dood, aanrijding, rouw, alcoholgebruik, donkere gedachten, geweld en verbaal geweld.


    Deelname aan SOTY 2024


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Was iets te enthousiast om mijn eerste schrijfsels online te gooien dat ik mijn proloog in de spotlight gezwierd heb ipv de story :') But oh well



    Hier is ie dan, mijn Proloog !

    [ bericht aangepast op 23 feb 2024 - 11:07 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (flower)(flower)(flower)


    [ heaven knows ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH