• Hi! Heb jij ook een passie voor gamen? Dan ben je hier aan het juist adres! Gezien ik toch een groot deel van mijn vrije tijd spendeer achter een console, leek het me leuk een topic aan te maken om game-related dingen met elkaar te delen.
    Ook ben ik benieuwd of er nog meer mensen op Q zijn die trophy hunten!
    Ik hoop dat dit topic een plek wordt gezellig te kletsen over nieuwe (ontdekte) games, elkaar om advies/hulp kunnen vragen, onze prestaties kunnen delen en eventueel mensen kunnen vinden om samen een potje mee te spelen.



    🅶🅰🅼🅴🆁🆂

    🎮 User: Shakes/Joël
    🎮 Consoles: PS5/Switch/PC
    🎮 Gamer tag: PSN: LiddeIl (eerste L is een hoofdletter i)
    🎮 Playstation level: 261
    🎮 Fave game(s): The Last of Us, Uncharted, Life is Strange, Spider-Man, Until Dawn, Oxenfree


    🎮 User: SPECS
    🎮 Consoles: Switch/PC
    🎮 Gamer tag: Lyora
    🎮 Fave game(s): Overwatch, Dead By Daylight


    🎮 User: Barbarian
    🎮 Consoles: PS5
    🎮 Gamer tag:
    🎮 Fave game(s): The Last of Us, Baldur's Gate 3, Dead By Daylight, Uncharted 4, Telltale games, Life is Strange, Resident Evil 7 & 8, Until Dawn, The Quarry


    🎮 User: Marthe/RSK
    🎮 Consoles: PS5/Switch/PC
    🎮 Gamer tag:
    🎮 Fave game(s): Tears of the Kingdom, Baldur's Gate 3, Assasin's Creed Black Flag, Horizon Zero Dawn, The Witcher 3


    🎮 User: Bes/Frodo
    🎮 Consoles: PS5/Switch
    🎮 Gamer tag:
    🎮 Fave game(s): Baldur's Gate 3. Ori and the Blind Forest, Hogwarts Legacy, Detroit: Become Human


    🎮 User: Xan/Moskowitz
    🎮 Consoles: Switch/PC
    🎮 Gamer tag: CripDep, CaptainFealan
    🎮 Fave game(s): Baldur's Gate 3, Detroit: Become Human


    🎮 User: Maxime/Catmint
    🎮 Consoles: PS4, PS5, Switch, DS, PC
    🎮 Gamer tag: mrsrunawayfive, MrsRunawayfive, Vales (Battle.net)
    🎮 Fave game(s): Overwatch, Stray, Stardew Valley, NieR Automata


    🎮 User: Jennifer/Elentiya
    🎮 Consoles: PS5/Switch
    🎮 Gamer tag:
    🎮 Fave game(s): The Last of Us, Assasin's Creed, Detroit: Become Human, Baldur's Gate 3


    🎮 User: Anne/Phlegheton
    🎮 Consoles: PS5/Switch/PC
    🎮 Gamer tag: magicalmair, Maur.5213
    🎮 Fave game(s): Hades, Guild Wars 2, Borderlands, Fantasy Life


    🎮 User: Mexx/Satoru
    🎮 Consoles: DS/PC
    🎮 Gamer tag:
    🎮 Fave game(s): Skyrim, Maple Story


    🎮 User: Hammock
    🎮 Consoles: Switch/PC/Miyoo
    🎮 Gamer tag:
    🎮 Fave game(s): The Witcher, Dragon Ball Z: Kakarot, Animal Crossing, Skyrim, Zelda, Sky


    🎮 User: Belle/Basim
    🎮 Consoles: PC/Xbox One
    🎮 Gamer tag:
    🎮 Fave game(s): Read Dead Redemption 2, Assasin's Creed, The Witcher 3, Starfield, Age of Empires


    🎮 User: Melinoe
    🎮 Consoles: PS5
    🎮 Gamer tag:
    🎮 Fave game(s): Assasin's Creed: Odyssey, Uncharted, Skyrim, Firewatch

    [ bericht aangepast op 6 maart 2024 - 17:55 ]


    How far is far

    Consoles: PC (en steamdeck, maar dat is basically ook PC) en vroeger DS
    Favorite games: Skyrim en Maple Story (voornamelijk nostalgie)

    Consoles: Switch, Miyoo en heeel soms PC
    Favo: the Witcher — TWH, DBZ — Kakarot
    Pause: ANCH, Skyrim, Zelda — TOFK, Sky
    Wishlist (coming soon) : BG3, Chef RPG, Witchbrook, Fields of Mistria

    Consoles: PC en Xbox One (al speel ik hier niet heel veel meer op, oops)
    Fave Games: Ik ben een diehard Assassin's Creed fan :Y) Daarnaast vond ik the Witcher 3, Red Dead Redemption 2 en Starfield erg tof, maar ik kan ook enorm genieten van Age of Empires en vergelijkbare spellen.

    Momenteel ben ik veel te veel tegelijk aan het spelen, maar nu wordt al mijn aandacht opgezogen door een AC Brotherhood replay. Ondertussen zit ik ook nog aan Horizon Zero Dawn, Ancestors the Human Odyssey en een replay van RDR2.


    Stenenlikker

    Aaaa wat een leuk topic!!

    🎮 Consoles: PS5
    🎮 Fave games: Assassins Creed Odyssey, Uncharted & Skyrim. Firewatch vond ik echter ook een leuke game!

    Heeft iemand nog games die diegene echt aanraad? c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Omg wat tof zoveel gamers!!

    MeIinoe schreef:
    Heeft iemand nog games die diegene echt aanraad? c:


    Sowieso The Last of Us part I en II! Zelf vind ik ook de Spider-Man games erg tof. Telltale games zijn ook altijd leuk als je van verhalende games houdt! Mijn aanraders daarin zijn: The Walking Dead en The Wolf Among Us. (de tweede krijgt hopelijk dit jaar een vervolg <3)
    Verder Oxenfree 1 en 2, The Quarry, Until Dawn. Sally Face, Fran Bow, Little Misfortune, Night in the Woods, Little Nightmares, Resident Evil (4 en 8 in het specifiek), Guardians of the Galaxy, Farcry (ben zelf het meest fan van 5), Infamous Second Son (en de DLC First Light), Life is Strange series, Detroit: Become Human, Heavy Rain, Watch Dogs (1 en 2, 3 vind ik persoonlijk niks).

    Haha sorry, ik wordt zo enthousiast van games

    En omg Firewatch is zo'n leuke game! Omdat je die leuk vindt, zou ik Call of the Sea aanraden!


    How far is far

    Shakes schreef:
    Omg wat tof zoveel gamers!!

    (...)

    Sowieso The Last of Us part I en II! Zelf vind ik ook de Spider-Man games erg tof. Telltale games zijn ook altijd leuk als je van verhalende games houdt! Mijn aanraders daarin zijn: The Walking Dead en The Wolf Among Us. (de tweede krijgt hopelijk dit jaar een vervolg <3)
    Verder Oxenfree 1 en 2, The Quarry, Until Dawn. Sally Face, Fran Bow, Little Misfortune, Night in the Woods, Little Nightmares, Resident Evil (4 en 8 in het specifiek), Guardians of the Galaxy, Farcry (ben zelf het meest fan van 5), Infamous Second Son (en de DLC First Light), Life is Strange series, Detroit: Become Human, Heavy Rain, Watch Dogs (1 en 2, 3 vind ik persoonlijk niks).

    Haha sorry, ik wordt zo enthousiast van games

    En omg Firewatch is zo'n leuke game! Omdat je die leuk vindt, zou ik Call of the Sea aanraden!

    Ohhh, Far Cry 5 was ik helemaal vergeten in mijn lijstje te zetten. Wat een heerlijke game was dat, zeg. Joseph Seed was een fantastische antagonist ook.


    it's not you, it's me. i have standards.

    User: Kim/Callen
    Console; PS5/PS4
    Gamertag; GacktMinki (zo heet ik overal)
    Favoriete games; Monster Hunter World Iceborne, Monster Hunter Rise Sunbreak, God Of War(2018), God of War Ragnarök(+DLC), Horizon Zero Dawn, Horizon Forbidden West(+DLC) en nog vele andere

    [ bericht aangepast op 6 maart 2024 - 17:55 ]

    Shakes schreef:
    Omg wat tof zoveel gamers!!

    (...)

    Sowieso The Last of Us part I en II! Zelf vind ik ook de Spider-Man games erg tof. Telltale games zijn ook altijd leuk als je van verhalende games houdt! Mijn aanraders daarin zijn: The Walking Dead en The Wolf Among Us. (de tweede krijgt hopelijk dit jaar een vervolg <3)
    Verder Oxenfree 1 en 2, The Quarry, Until Dawn. Sally Face, Fran Bow, Little Misfortune, Night in the Woods, Little Nightmares, Resident Evil (4 en 8 in het specifiek), Guardians of the Galaxy, Farcry (ben zelf het meest fan van 5), Infamous Second Son (en de DLC First Light), Life is Strange series, Detroit: Become Human, Heavy Rain, Watch Dogs (1 en 2, 3 vind ik persoonlijk niks).

    Haha sorry, ik wordt zo enthousiast van games

    En omg Firewatch is zo'n leuke game! Omdat je die leuk vindt, zou ik Call of the Sea aanraden!

    Een hoop aanraders om te zien, leuk!
    Ik denk dat ik zelf naast mijn favorieten Civilisation 6, Children of Morta, Slay the Spire, Skyrim, Stray gods (musical choice based mystery game) en Vampire Survivors wel aan kan raden. Al moet je bij de meesten hiervan wel maar net van het genre houden en is (vind ik zelf) Vampire Survivors bijvoorbeeld leuker om met anderen te spelen dan alleen.
    Edit: oh, en Kingdom hearts is ook leuk!

    Also: Ik zie een typo in mijn steamnaam, het is magicalmaur met een u in plaats van een i op het einde.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2024 - 18:39 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Phlegethon schreef:
    (...)
    Een hoop aanraders om te zien, leuk!
    Ik denk dat ik zelf naast mijn favorieten Civilisation 6, Children of Morta, Slay the Spire, Skyrim, Stray gods (musical choice based mystery game) en Vampire Survivors wel aan kan raden. Al moet je bij de meesten hiervan wel maar net van het genre houden en is (vind ik zelf) Vampire Survivors bijvoorbeeld leuker om met anderen te spelen dan alleen.

    Also: Ik zie een typo in mijn steamnaam, het is magicalmaur met een u in plaats van een i op het einde.


    How could I forget Civ 6, haha, die staat ook hoog op mn lijstje. Reminds me dat ik m'n vriend maar weer eens moet porren om verder te spelen, haha.


    Stenenlikker

    🎮 User: toreador
    🎮 Consoles: PS5/PC/Switch/3DS
    🎮 Gamer tag: Toreadoring (ps5), steam account, switch friend code kan ik ook doorgeven :)
    🎮 Fave game(s): Assasin's Creed: Odyssey, alles Pokémon, Horizon Zero Dawn/Forbidden West, Animal Crossing: New Leaf

    ik ben canonically slecht in videogames, though :Y)

    [ bericht aangepast op 6 maart 2024 - 21:24 ]


    because i knew you, i have been changed for good

    SPECS schreef:
    (...)

    Nee nee ik had het niet over de frames, maar over je competitive ranking :Y)


    Oooooh, heb dit seizoen nog geen comp gedaan. Maar gezien ik Mercy main kwam ik niet heel veel verder dan silver 4 vorig seizoen :')


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Oooooh, heb dit seizoen nog geen comp gedaan. Maar gezien ik Mercy main kwam ik niet heel veel verder dan silver 4 vorig seizoen :')


    .....Ik ben een Mercy main in masters :W it's possible


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    .....Ik ben een Mercy main in masters :W it's possible


    Ik main Mercy nog niet zo lang tho, haha. Eerst vooral D.Va, en ben toen vooral Moira en D.Va gaan spelen en eigenlijk pas sinds een paar maanden main ik Mercy echt heel hard i.p.v. Mercy/Moira afwisselen. Maar tips en tricks zijn welkom XD


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Oh Joel, stiekem is BG3 geen favoriete game van me haha

    (Ofja een beetje, maar niet op hetzelfde niveau als de rest in dat lijstje)


    help

    ben ik de enige die absoluut niet wist dat er zoveel gamers op Q zaten?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien