• Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag of week of maand of leven! ✨🥰🤗😝


    Dramatic

    Ik heb me aangemeld voor de Cascaderun (blush) nog even een maandje trainen en dan heb ik 21 april m'n Van Gogh hardloopshirt in bezit!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ga vanavond naar de liveshow van De Volksjury en the hype is reaaal


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik ga vanavond naar de liveshow van De Volksjury en the hype is reaaal

    OMGGG, hoe was het? Ik ben nog altijd niet naar een van hun liveshows geweest omdat ik niemand heb om mee te gaan :c

    [ bericht aangepast op 21 maart 2024 - 10:01 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Silverwalker schreef:
    (...)
    OMGGG, hoe was het? Ik ben nog altijd niet naar een van hun liveshows geweest omdat ik niemand heb om mee te gaan :c


    Ik zal het je morgen laten weten (wbw) het is vanavond.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik zal het je morgen laten weten (wbw) het is vanavond.

    I can't read, maar laat het me zeker weten ja hehe


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Vandaag begint officieël de lente! (yeah)

    Ik kan echt niet geloven hoe ver ik al ben gekomen! Het is zo simpel om het te vergeten, maar ik leef atm gewoon de droom van de 11-jarige ik. Echt heel apart
    Ik ben gewoon echt journalist (stagiaire but ssh) en sta deze week al 3 keer in de krant en wauw morgen weer op pad en mensen spreken en ahh mensen zijn zo leuk


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    ChiIdhood schreef:
    Ik kan echt niet geloven hoe ver ik al ben gekomen! Het is zo simpel om het te vergeten, maar ik leef atm gewoon de droom van de 11-jarige ik. Echt heel apart
    Ik ben gewoon echt journalist (stagiaire but ssh) en sta deze week al 3 keer in de krant en wauw morgen weer op pad en mensen spreken en ahh mensen zijn zo leuk


    Dat is echt zo ontzettend tof! Journalistiek is het mooiste vak op aarde.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Dat is echt zo ontzettend tof! Journalistiek is het mooiste vak op aarde.


    Jaa echt. Ik haal er ook zoveel energie uit!
    Ben je journalist?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Silverwalker schreef:
    (...)
    I can't read, maar laat het me zeker weten ja hehe


    It was amazinggg.
    Echt, ik zou iedereen die fan is van de Volksjury aanraden om te gaan (: het is zo'n leuke show!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Altijd leuk als je als toch wel een persoon met een wat stiller en gereserveerd imago iemand die altijd super enthousiast en intens is en graag niet zo nette grappen maakt kunt shockeren door een woord te zeggen over pindakaas die tijdens het ontbijt doorgeven werd.

    Dat ik hooooogstwaarschijnlijk een nieuwe (tijdelijke) baan heb!!


    Omnia mutantur, nihil interit

    Mijn nieuwste boek, Hou van mij, is daarnet aangekomen bij m'n thuis EN IT'S SO PRETTY en ik ben zo blij I can't


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Mijn nieuwste boek, Hou van mij, is daarnet aangekomen bij m'n thuis EN IT'S SO PRETTY en ik ben zo blij I can't

    Ik wil het kopen, but I want a signed copy hahahaha


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Silverwalker schreef:
    (...)
    Ik wil het kopen, but I want a signed copy hahahaha


    Well I do be signing on 30/03 (in Gent), 23/04 (in Houthalen) en 26/04 (in Leuven) (wbw)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien