• hey omdat et eerste topic is afgesloten dacht ik van laatik een tweede beginnen ... goed idee of niet ^^ ?

    dit was de laaste wens op teerste topic

    mqkr zei op 12 oktober 2007:
    je krijgt een laptop maar de stroom valt uit en je kont hem dus niet gebruiken(je hebt er ook geen accu voor...

    je krijgt je appelmoes maar toen bleek het van peren zijn gemaakt (das eigelijk nie sow erg he?)
    owkj dan blijkt het gemuteerde hondenpoep te zijn waardoor je erge huid uitslag krijgt =O


    ik wens dat mijn huiduitslag over gaat



    ik verpest em even je huiduitslag gaat over maar je krijgt wel een enorm opgezwollen hoofd ^^

    ik wens dat dit een goed idee was

    Dit is een goed idee, maar plots krijg je geheugenverlies en weet je niet meer wat je goed idee is.

    Ik wens heel veel snoep

    je krijgt heel veel snoep maar dan wordt je opeens heel er allergisch voor snoep en kan je enkel nog groenten en fruit eten ^^

    ik wens meer geld (jha lekker oppervlakkig ^^)

    je krijgt veel geld
    na een tijdje ben je de rijkste van et lan ma je vind et nie tof en pleegt dus zelfmoord xD

    ik wens men ouders zich nie me men leve bemoeie


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    je ouders bemoeie zich ni meer me je leven maar des te meer je leerkrachten, vrienden, vijanden, andere famile , soepselders XD(neej die laaste niet

    ik wens dat ik geen zelfmoord had gepleegd (zie vorige wens)

    *Azzepoes daar ben je weer met die zelfmoordneigingen van je ... zou je niet ni therapie gaan ? :P)alles goed trouwes?*

    je leeft weer,nou dat ging snel.....

    ik wens me avril lavigne dan kunne we samen oop stap gaan en overal gaan zingen(H)
    (ben een fan)

    je krijgt avril en jullie gaan zingen en jullie gan op stap en hebben de grootste lol en dan gaan jullie nog naar de kermis en mense je hebt je nog nooit zo geamuseerd en *je wekker gaat*

    ik wens ...dat et morgen geen school was XD

    Hey goed idee dat nieuwe topic. Ik heb dit spel gemist :P.

    Er is morgen geen school maar je moet op familliebezoek.

    Ik wens dat ik wat minder cola had gezopen vandaag.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    je hebt geen cola op vandaag en daardoor erge dorst
    ik wens te weten waarom de andere wensverpester gesloten is!!!

    jeweet et heel even maar je vergeet et te vlug waardoor je et ni weet xD

    * ja ik zen er terug mee en nee das nie nodig xD ik weet wie zen hart ik al zeker zal breke en wie er dan ook zelfmoord zou plege (alsek da zou doen xD)
    en alles is goe he xD en medu?

    ik wens da ik op mezelf kan leve (om lekker moord te plege xD graptjeuh weh xD)


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    je huurt een huurmoordernaar iin die je ouders gaat vermoorden xD :P daarna vraag je aan hem of hij je wiil leren moorden hij antwooed : NEE !!! en daarna vermoord de huurmoordernaar u xD :P dus nu ziit je weer vrediig iin de hemel met je ouders ... :P

    iik wens dat de telenet TMF awards volgende week opnieuw zijn !!!! xD :P


    PoisonTrash on camera

    De telenet zijn volgende week opnieuw (vanavond ook^^) maar je bent dan weg en kunt er niet bij zijn XD

    Ik wens dat ik volgend jaar WEL naar een concert van TH mag :D


    Don't be a drag, just be a queen.

    De telenet TMF awards zijn volgende week opnieuw (vanavond ook^^) maar je bent dan weg en kunt er niet bij zijn XD

    Ik wens dat ik volgend jaar WEL naar een concert van TH mag :D


    Don't be a drag, just be a queen.

    dat mag je =D maar dan gaat je vader mee want hij is ook helemaal fan geworden en gaat je helemaal voor schut zette..

    k wens dat k een paarse tomaat had =O

    Je hebt een paarse tomaat maar binnen 1 dag werd hij weer rood.

    Ik wens dat ik geen zere rug had.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    je hebt geen zere rug meer ^^ ... hij jeukt nu heel de tijd :P en uitraard kun je er niet overal bij op je rug XD

    ik wens dat Myself trug op quizlet khan :(