• Ik heb geen idee van de gemiddelde leeftijd op Q op het moment, maar aangezien ikzelf al even mee ga hier hoop ik dat er iemand is die me dit kan vertellen :Y)

    Sinds het verwijderen van mijn spiraal zijn mijn cycli langer dan eerder (variërend van 31-36 dagen t.a.v. eerder 'gewoon 28 dagen'). Hierom ben ik deze maand begonnen met ovulatietesten.
    Maaar wanneer is deze nou echt positief? Hij wordt wel langzaam donkerder, en misschien even donker als de controle streep maar niet echt overtuigend?

    Is het een kwestie van "als je het ziet dan weet je het"? Help?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Een ovulatietest is positief wanneer beide streepje even donker zijn. ^^
    De oploop die je vaak ziet (en soms ook wat afloop) is de opbouw van LH hormoon en kan soms ook schommelen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Elentiya schreef:
    Een ovulatietest is positief wanneer beide streepje even donker zijn. ^^
    De oploop die je vaak ziet (en soms ook wat afloop) is de opbouw van LH hormoon en kan soms ook schommelen.

    Ja I know, maar ik vind het lastig om te bepalen of het nou even donker is of niet dan de controle streep :’) Dan denk ik hij lijkt even donker, maar als ik Google zie ik ook echt hele dikke strepen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Blackbeack schreef:
    (...)
    Ja I know, maar ik vind het lastig om te bepalen of het nou even donker is of niet dan de controle streep :’) Dan denk ik hij lijkt even donker, maar als ik Google zie ik ook echt hele dikke strepen.


    Hoever in je cyclus zit je nu en hoelang test je nu een streep/is ie vermoedelijk even donker als de control streep? Dit was pas je eerste maand, toch? Als je echt twijfelt mag je gerust een foto mijn kant op sturen en dat ik eens met je meekijk want meer kan ik je zo ook niet zeggen. (:
    Mijn testen liepen enkele dagen vooraf op tot de piek, dan had ik een knaller van een test (beide strepen even donker, of de test streep zelfs donkerder) en de dag erop was deze al een heel stuk lichter (soms met een kleine afloop).


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hmm die van mij gaven smileys dacht ik haha, maar is alweer een paar jaar terug dus weet het niet meer zo goed. Maar volgens mij moet zo'n streep zo dik zijn dat je niet meer twijfelt ;p.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elentiya schreef:
    (...)

    Hoever in je cyclus zit je nu en hoelang test je nu een streep/is ie vermoedelijk even donker als de control streep? Dit was pas je eerste maand, toch? Als je echt twijfelt mag je gerust een foto mijn kant op sturen en dat ik eens met je meekijk want meer kan ik je zo ook niet zeggen. (:
    Mijn testen liepen enkele dagen vooraf op tot de piek, dan had ik een knaller van een test (beide strepen even donker, of de test streep zelfs donkerder) en de dag erop was deze al een heel stuk lichter (soms met een kleine afloop).

    Ik zit nu op dag 15. Het is de eerste maand dat ik de ovulatietesten doe inderdaad, inmiddels maand 5 van project baby :’)
    Als ik bij m’n test van morgen twijfels heb hoor je het, dank!

    Ringwraith schreef:
    Hmm die van mij gaven smileys dacht ik haha, maar is alweer een paar jaar terug dus weet het niet meer zo goed. Maar volgens mij moet zo'n streep zo dik zijn dat je niet meer twijfelt ;p.

    Ja dat zijn de dure versies, ik heb nu de cheapy action hahah.
    Een dikke streep dus ook echt, ik heb tot noch toe alleen maar dunne streepjes maar wel donkerder wordend, dus dan denk ik gewoon oplopend


    "Do you believe monsters are born or made?"