• Vandaag is de omslag van mijn nieuwe boek onthuld en ik vind hem zo pretty. <3 De ontwerper heeft zich met veel bloed, zweet en tranen aan de mini details gewijd, haha.




    Voor de liefhebbers van avontuur, fantasy, historisch en/of queer-personages, drop ik ook nog even de flaptekst. :Y)

    Restanten van oude beschavingen bekijken is geen activiteit die op Emilio’s bucketlist staat. Hij moet er toch aan geloven wanneer zijn beste vriend hem meeneemt op een rondreis door Peru. Tijdens een bezoek aan een ruïne brengt een geheimzinnig meisje hen naar een verboden gedeelte. Een fel licht slokt hen op en als ze hun ogen weer opendoen, is de tempel in zijn oude glorie hersteld. Ze zijn meer dan duizend jaar terug in de tijd gereisd. Om hun plotse aanwezigheid aan de priesters te verklaren, doet Emilio zich voor als een god.

    De heerser van de Moche nodigt hen uit als eregasten bij een ritueel feest. Wanneer er gevangenen aan hen worden geofferd, wordt het bijna onmogelijk om hun toneelspel vol te houden. De heerser draagt Emilio op zijn goddelijkheid te bewijzen door een mythisch wezen te doden waarvan Emilio het bestaan ernstig betwijfelt. Tot dat hem gelukt is, wordt zijn beste vriend als slaaf te werk gesteld.

    Wetend dat hij nog geen vis kan vangen, ziet Emilio zijn overlevingskansen in de wildernis zeer somber in. De angst dat Juan en hij gedoemd zijn om in het verre verleden te sterven houdt hem in een ijzeren greep en leidt tot levensgevaarlijke acties.

    [ bericht aangepast op 10 april 2024 - 21:19 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Niet echt mijn interesse qua boek, maar gefeliciteerd! Het is altijd een enorme toewijding voor schrijvers om hun eigen fantasie en werelden ter leven te brengen door middel van woorden! Zo jammer dat mensen, die hier geen weet van hebben van trouble, dit vaak overzien (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wauw proficiat Natas, ziet er super goed uit! *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oh wauw, gefeliciteerd zeg! =D
    En klinkt als een gaaf boek c:


    Inspiration can hit you any time

    Thanks allemaal! ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat een mooie cover! Gefeliciteerd met je nieuwe publicatie!


    it's not you, it's me. i have standards.