• Na ruzie met het 'automatisch wachtwoord' systeem toen ik opeens opnieuw moest inloggen en mijn wachtwoord niet meer wist is mijn hotmail geblokkeerd.
    Er is een formulier met allemaal vragen om je account weer te deblokkeren, maar daarin moet je de laatst gebruikte mailadressen + onderwerp invullen en het is niet alsof ik dagelijks mails verstuur dus hier kan ik gewoon niks mee en dit wordt steeds afgewezen.
    Er staat ergens een Amsterdams telefoonnummer voor Microsoft, maar hier krijg je alleen maar een robot stem die zegt 'bitch kijk op je online support' en die brengt me gewoon niet verder.
    Als ik het via sms probeer te herstellen krijg ik een 'probeer het morgen weer' melding, maar wat als ik hem nu echt geblokkeerd heb en dit ook niet meer kan? :''')

    Dit is het enige e-mail adres die ik ooit heb gehad, alle accounts zijn hieraan verbonden.
    Is er iemand die een geheim nummer of een geheime site of een geheime manier heeft? Iets om met een mens in contact te komen.

    Help me alsjeblieft.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik heb dit ook een keer gehad met mijn oude e-mail. Hij werd niet geblokkeerd, maar heb een nood e-mail op moeten geven. Ik weet niet of jij deze optie heb gehad?
    Maar toen na een tijdje kreeg ik een mail op mijn 'nood' e-mail dat ik er weer in kon met een code.


    Alleen maar tranen van geluk

    Caraxes schreef:
    Ik heb dit ook een keer gehad met mijn oude e-mail. Hij werd niet geblokkeerd, maar heb een nood e-mail op moeten geven. Ik weet niet of jij deze optie heb gehad?
    Maar toen na een tijdje kreeg ik een mail op mijn 'nood' e-mail dat ik er weer in kon met een code.

    Nee ik moest alleen een mailadres opgeven voor een code voor dat formulier wat dus niet lukte :/


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Gelukt? :-)

    Oh jeetje wat rot zeg! :(
    Ik heb helaas totaal geen technisch verstand, dus ik kan je helaas niet helpen.
    Ik hoop voor je dat je het hebt kunnen oplossen! <3
    Zo niet, misschien kun je eens kijken of er forums/social media zijn waar technische mensen zijn, zodat je hen eens kunt vragen?


    Inspiration can hit you any time