• Utrechts Stedelijk College


    Het Utrechts Stedelijk College, onder velen beter bekend als het USC, is een school die al bijna zeventig jaar gevestigd is in het wonderschone Utrecht. De school staat erom bekend zijn leerlingen goed te ondersteunen in hun leerproces, de begeleiding staat altijd voorop. Het USC biedt onderwijs aan voor jongeren van 12 t/m 18 jaar op zowel het vmbo-, havo- als vwo-niveau. In deze RPG volgen we een aantal leerlingen van het USC in hun examenjaar. Lukt het ze om die laatste punten binnen te halen en hoe gaat het met de voorbereidingen op die beruchte eindexamens?





    Topics
    Rollentopics 1
    Praattopics 1, 2
    Speeltopics 1


    Dit RPG is van Dumbledore.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 22:40 ]


    I just caught the wave in your eyes

    MT


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hola!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    MT


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Tenkjoeeee


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil wel even melden dat ik vanaf deze zaterdag, op reis ga naar Barcalona voor een goede week dus ben ik niet bereikbaar


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Ik wil wel even melden dat ik vanaf deze zaterdag, op reis ga naar Barcalona voor een goede week dus ben ik niet bereikbaar


    Omg Barcelona <3 geweldige stad. Kan je dan nog wel posten?


    I just caught the wave in your eyes

    Ja ik ben ook het hele weekend in Belgie!!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Raccoon schreef:
    Ik wil wel even melden dat ik vanaf deze zaterdag, op reis ga naar Barcalona voor een goede week dus ben ik niet bereikbaar


    Gewoon door tillen als je wat zwaars in je koffer voelt. Dan ben ik het.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    IncroyabIe schreef:
    (...)

    Omg Barcelona <3 geweldige stad. Kan je dan nog wel posten?


    Nope :c het is met school en er is amper wifi. Misschien kan ik wel bijlezen, but idk

    Dus ik zal dan zorgen dat vrijdag mijn personages 'geparkeerd' staan ^^


    Philip schreef:
    (...)

    Gewoon door tillen als je wat zwaars in je koffer voelt. Dan ben ik het.


    :o Dus jij bent diegene die al mijn valiezen zo zwaar maakt !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    :o Dus jij bent diegene die al mijn valiezen zo zwaar maakt !


    I just want to go to Barcelona with you. Muh D'; I can be your soft pillow to place your head on <3 :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    I just want to go to Barcelona with you. Muh D'; I can be your soft pillow to place your head on <3 :'3


    17 uur in een minikoffer op een bus overleven, lukt he dat? :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    17 uur in een minikoffer op een bus overleven, lukt he dat? :')


    I survived worse :Y) Just gimmy a bottle of water and I'll survive it :'D en dan zijn al die licht getinte jongens van mij muahahhahahaa <3 #not.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hellowe


    El Diablo.

    Johannes lijkt het spel te bederven oops :') ik post zodra het mijn beurt is en ga dan vanavond mijn perso's parkeren :') maybe dat Manami haar enkel verstuikt en Johannes ( voor wie drama wil) naar huis gestuurd word voor ongepast gedrag :'))


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Johannes lijkt het spel te bederven oops :') ik post zodra het mijn beurt is en ga dan vanavond mijn perso's parkeren :') maybe dat Manami haar enkel verstuikt en Johannes ( voor wie drama wil) naar huis gestuurd word voor ongepast gedrag :'))


    Ik denk wel dat we heus wel een weekje kunnen wachten met verder posten.. Xd volgens mij is het atm martine / jeaden en dan pas ben jij weer en ik kan sws vanaaf pas laat posten. c'x

    En als Hannes weg gestuurd word laat jeaden hem sws niet alleen. Ze zijn bffs.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya